| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2011 年 10 月 22 日 星期六  |
動工...  |
分類: 未分類 |
一起身
就去左日東村 買冷 卡 公仔
跟住返屋企~ 搵左位大大 教我織
哈哈...麻煩左佢4次 THX!
跟住 終於記返點織... 仲好快上返手
狂織狂織... 幾個鐘就 織左好多!
之後返工 又織
放工 再織..
第2日要去
探啊嬤... 早D訓
|
2011 年 10 月 21 日 星期五  |
| 自己單拖出去~ |
分類: 未分類 |
今朝一起身~
見到你話唔好去你跳舞GE野留言...
好SAD=[
之後都要應成你 出去買差電
搵左好耐~ 行到好累
SOSAD~ 成日都心情差住咁行街...
仲要自己一個=[
跟住返緊東涌 先發現我又比人呃錢!!
SOSAD~~~
跟住返到去~ 先發現係同你一埸吳會囉=[
SAD~ 不過我又發現到D野
希望我做到~
|
2011 年 10 月 20 日 星期四  |
| 比你鬧到醒晒.. |
分類: 未分類 |
琴日比你鬧到醒晒..
今日努力D...
去跑步丫...
坐係第2次同你約位GE地方~ 好正
之後晚上就去左返工
放工~
仲早訓 |
2011 年 10 月 16 日 星期日  |
| 大出血=[ 仲要教白痴妹上網! |
分類: 未分類 |
一起身~
好彩唔太辛苦...
跟住睇月光寶盒 就同樂 出mk買野
出到去行左唔洗10分鐘
買左500幾蚊衫sosad
之後就同佢搵 音樂店 買m!
買完就返東涌了
返到去 睇一集海賊 就去試m 正
跟仕食飯 啊叔狂叫我 去tvb 笑死
表妹個同學 仲讚我靚仔 笑鳥!
食完飯 等lala電話~
佢買左上網卡啦..
我就教佢裝whatapp!!
點知搞左好耐~ 我又等左好耐!
原來條白痴!! 未開上網!!
頂~~ kai的!!
6點鐘先整到 我好眼訓 但又好開心!
哈...8點...訓!88 |
2011 年 10 月 15 日 星期六  |
我真係好白痴=V=!  |
分類: 未分類 |
今日又要返工
好彩...6點我閃人了
返到去 著住返工衫 落球埸踢波
我著牛仔褲都踢到!! 仲入好多波悿=]
成身汗~ 返去沖涼
睇波... 搞左一陣先睇到
下半埸 謝4...射傑C JJ 搞到輸1比0
好擔心 曼聯又輸=[
跟住換粒豆出黎...
2分鐘都唔洗~ 追返1比1...
魔豆真係魔豆!! 傻的!
跟住自己又好唔開心 好sad
咁等lala~ 最後頂唔順 決定
飲酒訓... 諗住開支白酒飲!!
但係我整爆左個頭!! 所以我索性 扑爆個樽!!
點知!!! 我一扑!! 成個爆晒
哈哈...好彩仲有半支!!
我飲完已經勁暈
但係暈緊個陣 我比lala狂鬧 sosad
個心真係好痛
最後隊多支啤~ 不知不覺 訓埋= = |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 93 | »
|