今日唔洗返工丫
HAHA~
陪肥K落左食"罪"龍~
之後東涌一天團 4圍行~ 無所事事
跟住搵吳宇 搵娜娜...
又係狂HEA HEA到返屋企.. 食飯換衫
之後11點幾 同娜娜去CLUD...
嘩...今日 全日同鬼佬傾計~ 好辛苦 但好正!!!
希望以後多D 呢隻機會!!!
最後4點幾~ 就返屋企了
每日起身都睇你GE野
今日就一起身 見到1135字GE野...
我真係好開心 哈哈
傻到返工又睇 放工又睇
睇到背得出口嫁啦..
返到屋企~即數幾多個字
哈哈
因為你傻~所以我陪你傻!
但伙今晚等唔到你電話..
唔緊要啦~
今日就真係返全日~
悶到想死~
成班大佬入去玩啤牌 我就自己一個睇埸~
但係今日有膽同外國人落單=]
開心=]
放工後
好累丫~
跟住約左佢地..........
落左clud 篤波...
哈..唔錯丫 好玩=]
最後2點返到屋企...
等到你電話係件好幸福ge事!!
所以我會努力 i love you
返早上...
好忙好忙
忙到8點...收工 好野
之後...串下d eq低ge人
點知亂吠~ 真係eq低到喊= =!!
話要吹雞打我...
我係咪要怕嫁?
不過算... lala叫我唔準搞咁多事!!
比返d錢你啦~_~! ha~
跟住係日東hea左陣
返富東再hea~ 今天我請客!!
2點幾就返屋企了
一起身~
爆晒粗ge信息...
搞笑...
跟住返工
放工
完