........
自己一個坐車去練波...
去到~~ 真係好比心機練波嫁!!
但係...太緊張 控失 傳失~
比人屌到暈~_~!
好慘....
sosad
但係今日lala放假...我可以同佢傾電話開心返晒
不過都算啦.... 努力d再練啦...
晚上比mk仔追數...=]
哈哈... 笑死
跟住睇mu對車仔~
好野~ 3比1..
王子...空門射.........................................................
haha
等唔到你電話~
個心真係好痛~
一返工~~ 就鐵板燒自己手指......
真係真係好痛~~
不過個心仲傷........
sad...
今日都係返10個鐘...
放工就返去訓了=[
希望等到你...love you
今日要去一個勁遠GE地方練波..
我以為自己落錯車~ 點知又比我
KAIKAI下落岩左!! YA!
跟住全部人都唔識~ 換衫就開波
對面班人 豆腐仔~_~!!
撞下都叫~ KAI!
我D體能好似仲未夠!!! 真係要再努力!!
練完~ 去沖涼!! 發現自己冇帶底底 FK!!!
慘.... 著返條勁臭GE走!!
返到去~好累 好早訓
唔知係咪習慣左~ 自動!!! 3點彈起身
見你冇打比我........ 那我就再等
6點了 都冇.....
哈...今日返工
HEA到暈~ 不過好多麻煩客!!!!
西班文.... 勁奸的鬼妹!! SAD
好彩今日都順順利利~~
終於終於~ 迫自己一定要等到你電話!!!!
仲有~ 終於~同你公開關係=]
傾左大約一個鐘... 你就訓了
你讀書要加油丫!
因為紅日~ 比迫返全日!
仲差D起唔到身~ 好忙丫
我出野飲!!! 差D出到死!!
一次過沖 20幾杯野飲WO!!!!
好彩頂到~ 晚上又HEA D
咁就HEA左一日收工
返到屋企~ 好累訓左!!
都係咁~聽唔到你電話 對唔住