金日學校運動會
我地班都要著班服=v=
我本來覺得班服唔係好令...
但係成班人穿果陣都有"感覺"

冇錯!!!
我就係高2十班!!!!!!
運動會前2日都要練步橾=口=
4:20到5:15~5:20左右
之後6:00食飯=口=
7:00又要番學..
所以冇咩時間上qooza
e幾日學校早上都冇熱水(學校用既係儲水爐...只要你遲起身...d熱水就比人用哂T~T)
搞到我日日都要沖凍水涼=口=
ps:北京天氣e+係好凍好凍凍凍!!!
我一直都奇怪...
點解!!點解北京上唔到youtube同埋facebook
我e+終於知la
北京係唔比人上youtube同facebook
係要逼佢地上土豆.優酷等網facebook有"人人網"代替\!!
人人網跟本同facebood跟本一樣=口=
唔怪得我同佢地講有冇挽過facebook
個個都話冇la
之後都冇咩特別野la
都係日日唱國歌.做早橾咁
北京身活比香港悶好多!!!
|