魚旦  ']●'*`,,'!*當我離校那刻鼻子變酸 !!'|,,*'
sunny725725
暱稱: 魚旦
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2010年1月6日
2009年12月15日
2009年12月7日
2009年11月29日
2009年11月22日
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 301
今日人氣: 0
累積人氣: 1907
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 30 日  星期五   晴天


2009年10月30日 分類: 未分類

學校1個星期都上唔到網=口=

on99

e個星期發生左好多事

唉.../

都係唔開心既事

 

宿舍要我調房..

我地既房間要空出黎比學生做隔離病房..

竟然要我同我一齊住左2個月既朋友分開!!!!

正仆街宿舍

 

之後我朋友又同佢男朋友分手...

唉..

岩岩好就黎到佢男朋友拍拖1周年記念

到左1周年既時候..

佢就個人崩潰

都係個男既問題!!

正賤人搞到我朋友人唔似人咁

 

 

仲有我地班有人同老師反面

個老師係我覺得最行教人.同最好人既老師

(佢超后生lo..大我6年炸..就做左我老師!最重要係又令女o_o)

搞到個老師喊!!我覺得佢真係好重視我地班...

搞到咁彊大家都唔想嫁

 

 



2009 年 10 月 21 日  星期三   晴天


2009年10月21日 分類: 未分類

金日學校運動會

我地班都要著班服=v=

我本來覺得班服唔係好令...

但係成班人穿果陣都有"感覺"

 

冇錯!!!

我就係高2十班!!!!!!

 

 

運動會前2日都要練步橾=口=

4:20到5:15~5:20左右

之後6:00食飯=口=

7:00又要番學..

所以冇咩時間上qooza

 

e幾日學校早上都冇熱水(學校用既係儲水爐...只要你遲起身...d熱水就比人用哂T~T)

搞到我日日都要沖凍水涼=口=

ps:北京天氣e+係好凍好凍凍凍!!!

 

我一直都奇怪...

點解!!點解北京上唔到youtube同埋facebook

我e+終於知la

北京係唔比人上youtube同facebook

係要逼佢地上土豆.優酷等網facebook有"人人網"代替\!!

人人網跟本同facebood跟本一樣=口=

唔怪得我同佢地講有冇挽過facebook

個個都話冇la

 

之後都冇咩特別野la

都係日日唱國歌.做早橾咁

北京身活比香港悶好多!!!

 



2009 年 10 月 17 日  星期六   晴天


2009年10月17日 分類: 未分類

7日冇打blog=v=

因為一直斬冇咩特別事發生~.~

都係番學番學再番學...

 

朝早日日洗完頭...

未等到頭髮乾就要番學..(宿舍又冇插頭.冇風筒用)

搞到每次都係頭扁扁咁番學...

唉..我我本身已經夠7.7la

仲要日日冇查野番學..

 

 

琴日學校要去電影搏物食=v=

睇左場3d電影再參觀半個鍾就坎la

 

之後我同d同學去左影劇照!

因為11月27日我要演"威尼斯商人"

依我梗係演公爵...旁邊既士衛la

全場2句對白...

正!!!

 

比起中1~中3表演少年牛頓仲小戲份=v=

唸番起以前差唔多一個星期出學校表演一次...

超開心..

成班人一起出校表演..

之後成班一表演完就一齊挽.打機

真係好開心...

 

講真..

只要你3年前係將軍澳付近讀小學..

你就有70~80%睇過我既表演

真係想返番果陣時既時候

 

講番琴日=v=

影完劇照就去網吧打機

北京d網吧同香港i-one差唔多

我去左doenload  vlan踗住玩war3..

點之入唔到喎

最後我就挽左2局單機信長...

2局vlan連線信長(好難先連到上去嫁)

1局5lv 就re

第2局超好玩.超正

 

 

大家睇左咁多字都辛苦la!!

之後就postd 相相la!!!!!!

 

我朋友畫既...(我既畫就..唔好提la=.=)

前身!!!

 

都係同學畫既...



2009 年 10 月 10 日  星期六   晴天


2009年10月10日 分類: 未分類

10月7日:

朝早冇野做..

我竟然走左去自拍...

一定係比傻樂影響 ~.~""

 

之後等我朋友放學

去左觀唐糖行街

買左好多好多野...

買到傻~

 

之後去左寶林食飯.傾計.睇異型

套戲都唔好睇既~

成套野跟本係到  so  d野有幾噁心..幾核凸

癡線嫁..

 

10月8日:

比人放飛機lo

超唔開心...

去左打機..

打完機去左行商場...

行行下見到bauhaus有件3勁令..

又去左買3..

買下買下又唔知買左幾$$ la

唉...

 

10月9日:

自己一個去深圳機場坐飛機

深圳機票勁平=v=

800幾就有一張了...香港機票$要1800

貴x死人

 

10月10日

星期6番學番到岩岩先得聞打blog



2009 年 10 月 6 日  星期二   晴天


2009-10-06 分類: 未分類

 

中秋=v=:

中秋節都係晏就 先出街...

中秋節過得唔似中秋節..

都係打下pair牌,挽下營光棒.同數字球

比起上2年係悶好多~

冇計la

e幾年學校發生好多事

好多朋友都失去連絡

 

琴日:

冇野做..

上網亂睇野..

番睇左好多戲

 

金日:

番學校去沙灘...

去沙灘前...

走去學校..

入去6a班班房

第1時間搵ar水既心儀對象

哈~

比我一估就估中係邊個

唉...我都唔想嫁

同ar水住左3年

佢心唸咩,中意d咩.

我都心中有數la

 

之後我地就換3去遊水lu..

搵左6男4女一齊去沙灘..

點知落到沙灘先發現只有3個人係識游水..

真係慘=口=

 

咁我地就去游水..

游到浮台傾計.跳水...最後鬥快推大家落水

挽得好開心

之後游番岸邊...

我係第1個游到去..

一起身..

就面對一大堆沙球.

打到我超痛..

白癡嫁

下次游番岸邊一定做中間果個

一定安全

 

之後我又比係埋沙la

每次去沙灘都係我比人埋果個

點解...

比人埋就好la

仲去整多條棒棒係我下體上面

+多2個波...

搞到我上番去囉野果陣比d女仔話我變態...

明明係我做"受害者"lo唔該.

佢話我變態..搞到我超hurt T~T

 

之後上宿舍沖涼

就去飯堂食飯..,食到到一半要開香檳

龜婆第1次開香檳..

搞到噴哂d水出黎..

笑到我肚痛

之後我地就分香檳飲

 

番到屋企見我ar媽留d野食比我...

咁我囉去煮小食

 

比起廚房果d..

賣相差差多好多倍=口=

師傅癡線嫁...

點可以整到個邊咁完整咁圓嫁