魚旦  ']●'*`,,'!*當我離校那刻鼻子變酸 !!'|,,*'
sunny725725
暱稱: 魚旦
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2010年1月6日
2009年12月15日
2009年12月7日
2009年11月29日
2009年11月22日
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 301
今日人氣: 1
累積人氣: 1910
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 7 日  星期一   晴天


2009年9月7日 分類: 未分類

琴日食香辣牛肉面

唔夠辣=v=

去囉韓國朋友既辣"招"醬

+到好辣.好辣...

辣死我=v=

 

 

見到d雲好令..

就影左張令令相~.~



2009 年 9 月 5 日  星期六   晴天


2009年9月5號~ 分類: 未分類

終於搶到好電腦了!!!!!

圖書館電腦只有21個=口=

供給全校人使用...

依4日黎都是問人借電腦去cm人

 

e間校學既學習氣氛強得可怕!

7:30番學...4:000放學....夜晚7:40分又要番學=口=

星期2.4都要夜晚9:00才放學

救命~

番學第一星期就要背生字(英文)

 

下星期我就要交"思想政治"的ppt

到e+都冇做好=v=

仲要係我負責演講!!!

用廣東話講絕對冇問題(因為我中一到中3都係出學校表演的..)

但是用普通話演講真係有難度

 

 

平時我地要6:00起身...

疏洗...

到6:45分全校都要做早操!!!

 

基本上黎講...

都冇咩私人空間=口=

 

 

原來我同房果個韓國朋友好迷one-piece!!!

 

都係佢的...

 

仲有仲有..

琴日我ar爸既同事黎左學校

佢比左一大袋零食比我

話怕我係宿舍冇野食喎~

搞到我成個櫃都係零食~.~

 

學校噴水池會發光...

好令..

我手機影得唔係好令...

(相機冇電...只好用手機)

 



2009 年 9 月 1 日  星期二   晴天


2009年9月1日 分類: 未分類

識到朋友la!!!!!

得1個=v=

就係我既新房友

佢係韓國人!

 

琴日幫佢係韓國宿舍般野=口=

有4箱細既紙皮盒....

2箱大的紙皮盒...

佢話大的紙皮盒有20公斤!!!

我地又韓國宿舍般到我地宿舍

再上5樓!!!

先到我地的天堂...不...先到我地的房間=v=

真係辛苦死我!!!!!

之後7:00去左新的一班

高2第十班(差不多是最差果班)

果到還ok

仲有上堂氣氛

好過三育=v=

 

之後就訓了

我訓果張根本唔叫床!!!!!

叫木板差唔到=口=

佢係一塊木板上面加2層野...

就當係床

 

到左金日la

上堂=口=

第一課係設計與xx

=口=我跟本就冇讀過

第二課係地理

喂喂喂!!!

我是理科生...點識地理=口=

 

 

我係香港讀7科=口=

我係北京讀17科...

 

唉用電腦時間到了...

打唔哂...

算la

下1次先打



2009 年 8 月 30 日  星期日   晴天


2009年8月30日 分類: 未分類

琴日隔離完...

般去新宿舍

我住宿舍最最最高果層....5樓

我仲要般d行李上去...

真係般死我

去到新宿舍...

馬上感到絕望

"點解一間房入面一張書"台"都冇嫁"

算汁野先,,,,

汁完野發覺...

房入面係冇垃圾桶既!!!!!!

再睇...y會冇插頭??

我平時點差電??

oh my god

個wc好臭

仲要係入面沖涼=口=

真係頂唔順

e個叫宿舍???

連插頭都冇...

叫監獄.集中營就差唔多

 

唉...

我e+都係偷飯堂.圖書館d插頭位差電

 

 



2009 年 8 月 28 日  星期五   晴天


2009年8月28日 分類: 未分類

我部腦太"新"

E幾年仲要用佢黎過

真係慘

 

 

琴日終於可以用電腦了!!!

我比北京政府隔離左好多日

係宿舍唔比出黎=口=

所以冇睇你地d blog...

sorry

 

係北京第1~3日仲"ok d

到第4日我開始掛住我學校

我住左我學校5年了

突然話唔再番自己學校...

真係唔捨得

 

仲有好掛住我d"兄弟"

大家住係宿舍幾年...

我有咩事有咩問題都係佢地幫我手解決..

但係e+連佢地把聲都聽唔到..

 

當我聽歌聽到 5月天的天使..

我真係喊左出來

我平時所依賴既朋友冇哂

自己一個人係北京生活

果種感覺真係好難受

好想快d10月返到香港見到佢地

 

 

 我係北京影左d相...

e+ post  1d 相出黎