終於搶到好電腦了!!!!!
圖書館電腦只有21個=口=
供給全校人使用...
依4日黎都是問人借電腦去cm人
e間校學既學習氣氛強得可怕!
7:30番學...4:000放學....夜晚7:40分又要番學=口=
星期2.4都要夜晚9:00才放學
救命~
番學第一星期就要背生字(英文)
下星期我就要交"思想政治"的ppt
到e+都冇做好=v=
仲要係我負責演講!!!
用廣東話講絕對冇問題(因為我中一到中3都係出學校表演的..)
但是用普通話演講真係有難度
平時我地要6:00起身...
疏洗...
到6:45分全校都要做早操!!!
基本上黎講...
都冇咩私人空間=口=
原來我同房果個韓國朋友好迷one-piece!!!

都係佢的...
仲有仲有..
琴日我ar爸既同事黎左學校
佢比左一大袋零食比我
話怕我係宿舍冇野食喎~

搞到我成個櫃都係零食~.~
學校噴水池會發光...
好令..

我手機影得唔係好令...
(相機冇電...只好用手機)
|