魚旦  ']●'*`,,'!*當我離校那刻鼻子變酸 !!'|,,*'
sunny725725
暱稱: 魚旦
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2010年1月6日
2009年12月15日
2009年12月7日
2009年11月29日
2009年11月22日
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 301
今日人氣: 0
累積人氣: 1916
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 21 日  星期五   晴天


2009年8月20~21日 分類: 未分類

8月20日係我同我朋友farewell !!

幾左係地鐵站等...

我朋友見到我剪左個頭...

就馬上笑我...

"係唔係d人要去大陸讀書.就去左個大陸頭.迎合果到d文化"

比下一路串...

一路行去k房..

中左k房終於收聲la

唱k由5:00唱到8:00

唱完k...

就去我以前做果間酒家打邊爐=v=

唔知係唔係食錯野...

打完邊爐好頭痛

 

打完邊爐就去i-one打通宵機...

係網吧撞到熟人...

打左場4打4信長

我緊係玩番我既團戰英ar市la

係玩信長期間...

不停有人話我開大開得令

好開心=w=(2個月冇玩信長..生疏左)

最後人地網吧冇分鐘...

打唔到完場T~T

 

打完機走去食早餐

我食小小野...就係m記屋位訓左1陣(因為實在太頭痛了)

食完早餐打多陣機番屋企

番到屋企10:00左右

沖涼.食頭痛藥.訓...

訓訓訓    訓到3:00起身

沖一沖身

參加新學校搞既新生會

發現金年去北京分校的只有2個

其他都去深圳分校=v=

其中有1個女仔仲要係好令的...

我都想去深圳分校(迷之聲:為左個女仔?)

去完新生會順便去探下廚房大佬...

同我大佬傾左陣...

就去9龍灣囉隱形眼鏡

就番屋企了



2009 年 8 月 16 日  星期日   晴天


2009年8月16日 分類: 未分類

琴日我12:00起身....

之後發現有15個未接來電...

之後問番佢地搵我做咩

原來係要我陪佢地去買舊書=口=

之後就疏洗換衫出街了(我冇放我家狗狗去大/小便)

出到街坐坐下車...

我做廚房果陣既大佬打電話過來問我近況

就同佢傾左陣計...

傾傾下就到旺角了!!

 

我同朋友會合之後...

就去商務書局 了

點知佢地話買哂咁多本書要$$2500

不如買舊書

咁我就帶佢地買一買舊書了

買舊書果陣...我見到我平時用開果隻髮泥...

我就去左買髮泥了

 

之後有個朋友見到有間書店寫住新書x折

就叫我地過去陪佢買書

佢買左1725蚊書..

點知唔夠$$

唉...

我就好好人咁比左張中銀卡 收銀員

之後我就對我朋友講

唔怪得之咁好死call我出來

原來係要我比$$

 

媧不單行

因為書本實在太多...

我仲要幫手囉書!!!

大佬ar

叫個肥仔係旺角行已經夠辛苦la

仲要叫佢囉書??

 

就咁我地就去戲院買"笑緊哥之變節"票

最少要等2粒幾鐘先有得睇=廿=

所以我地就去左i one 玩

 

睇完變節後就番屋企了

番到屋企等通宵...

就係等日出...

我先放一放d相上黎

相簿仲有d相...

可以入一入我相簿睇

 

 

 

 



2009 年 8 月 13 日  星期四   晴天


2009年8月13日 分類: 未分類

離出國留學仲有10日=口=

暫時都係屋企冇野做...

唉...

岩岩煮飯時+得太多水...

搞到d飯變到成個糊仔咁

唸起金晚都要食返個d飯就怕怕了

 

 

岩岩搵到以前魚缸d相@.@

等我拿出來跟現在魚缸對比吧

現在↓↓

 

之前↓↓

 

 

 

之前↓↓

 

 

 

現在↓↓

 

 

 

 

屋企冇狗糧出去買狗糧..

買左200幾蚊(真貴!!!)

之後煮炒飯(左圖)比自己食...+多個賽磅"鞋"(右圖)

賽磅"鞋"煮得唔係幾好...

下次一定煮好佢!!!!!!!!!!!

 

 



2009 年 8 月 9 日  星期日   晴天


2009年8月9日 分類: 未分類

金日一起身餵魚時...

發現d魚大部分都死哂=口=

唉...

之後把仲在生的魚放到一個盆到....

換水...

因為太過濁的關係...

要換幾次水...(其實唔應該換咁多次水...d魚會息應唔到)

+左d定水濟

再放d魚番去...

 

唔好睇好似好簡易...

足足花了我3個鐘

 

之後就活躍於xd論壇裡

到了做"咁至識食"時...

我一邊食菜心...

一邊睇電視

 

睇完"咁至識食"後

把叉燒切粒...

+上菜遠(洗菜時順便切埋)

走去煎 叉燒.菜遠旦角 食

金次落味落得唔錯

估唔到走去買一斤叉燒可以食到4日...

 

下次一定把我煮d野照低...

放出來比人看看(話時話..我個bolg好像冇咩人睇)



2009 年 8 月 7 日  星期五   雨天


2009年8月7日 愉快 分類: 未分類

先講講8月5日吧=口=

8月5日我放榜拿成績....

點知我分數比預期低我好(0~5分個堆=口=)

之後就出去報左間北京中加學校

 

 

8月7日

我金日就要去面試...

竟然比我合格左@.@

8月23日就要上機去北京讀書了

唉...

咁快就要離開香港了

真係唔捨得

 

 

 

 

我相簿更新了...

希望你地可以入去睇下(?)