琴日返到屋但已經2點幾3點
所以一起身就3:00左右...
疏洗完就出去影相
影完相發現我ar爸留低飯盒...(干炒牛河)
發現牛河d味唔夠..
就開爐番炒
順便+下味
之後就汁d放榜之後要用d野...
汁汁下訓左教...
ar爸叫我起身...
發現佢已經煮完飯...(有莧菜.腸仔.魚旦一起煮的湯(?)有煎龍利魚+幾粒燒賣)
雖然賣相唔令...(屋企冇哂存貨都煮到咁佢食物...已經好好了)
但係d野可以接受,除左莧菜 (張莧菜煮得太耐...攪到d菜老哂)
睇完電視之後想訓...
但係訓唔著...(太緊張)
等訓教等到e+(差不多4:00了)
唉...
|