魚旦  ']●'*`,,'!*當我離校那刻鼻子變酸 !!'|,,*'
sunny725725
暱稱: 魚旦
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010年1月6日
2009年12月15日
2009年12月7日
2009年11月29日
2009年11月22日
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 301
今日人氣: 0
累積人氣: 1909
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 2 日  星期五   晴天


2009年10月2日 分類: 未分類

2日前:

我fd塔fd去左唱k..

入到k房..

 全部人我都唔識

除左我朋友之外=v=

唱左陣k

就開始玩遊戲

ture or  dare   .7級豬同killer

之後就囉左佢地msn了~

10月1日:

一起身..

沖完涼冇野做..

去櫬下d3 =口=

 

我發現izzue果頂白色帽好難櫬3

當我煩惱點櫬果陣

我屋企隻狗走果來...

咁我比頂帽佢帶..

發現佢帶帽比我仲令仔~.~"唉......

之後勁同佢影相...

 

之後去左唱k...

都係琴日個班fd

完來佢地唔著校服勁令女!!!!

唱到一半就去搵我ar媽睇煙花

金年煙花唔好睇lo
 

哂我時間=口=

 

相機咁岩冇電..

所以影唔到相=v=

 

 

 

金日:

我明明約左人睇早場戲之後唱k

但係我去左觀糖果陣..

佢地先岩岩起身=v=

激死我!

 

e+係網吧等佢地唱k

悶...死!!!!

 http://www.youtube.com/watch?v=mlYn3Q-7vYk



2009 年 9 月 29 日  星期二   晴天


2009年9月29日 分類: 未分類

27日:

我兄弟生日=v=

我同佢地一起唱k慶祝佢生日

佢黎之前..

我地先放左d旦糕係greenbox到

 

唱到一半先比個驚喜佢!!!

之後我地食野/...

影相=v=

 

唉..

早知我用泥整下個頭先出黎la

搞到我好7.7

e個係雪糕旦糕黎嫁!!

 

係到擲旦糕=口=

借鏡!!!!!唔係真既!!!!

 

 

我送比朋友既生日禮物

琴日:

我剪左頭髮@.@

之後去左舊學校

係宿舍訓左1日~.~

好耐冇試過 過番d正常宿舍生活



2009 年 9 月 26 日  星期六   晴天


2009年9月26日 分類: 未分類

番到香港了!!!!

超開心

我琴日要北京自己番香港...

有D驚驚..

所以超早去左機場...

肚餓...

係機場食日本餐~.~

超貴,一個定食要85蚊!!!!

 

去機場..
相左d相

 

就番香港了!!

 



2009 年 9 月 19 日  星期六   晴天


2009年9月19日 分類: 未分類

離番香港到數6日

好想快d番香港

番到香港要去買生日禮物=v=

我朋友27號就生日了...

唔知送咩野佢好

 

前日我夜晚除隱形眼鏡時..

除唔到..

 

隱形眼鏡係眼入面碎左=v=

搞左勁耐先除到=口=

 

之後宿舍老師見到我隻眼好紅..

就叫我帶$去醫院

 

醫生話我有結膜炎@.@

唔比我再帶隱形眼鏡

 

之後去交$ 囉藥

比老師見到我銀包有好多紅衫魚~.~

番去宿舍佢話d我太多$=v=

要交d$比佢保管

等我25號走果日先比番我喎



2009 年 9 月 13 日  星期日   晴天


2009年月13曰 分類: 未分類

唉...

最近係香港既兄弟都有事發生

有1個最特別的..

就係佢係 大埔分校重讀中5...

返學第2星期問條女囉msn

之後就比6條友圍毆...

 

有2個兄都有"目標"了

1個好似就成功

聽講佢條女傾心事傾到4點先訓=口=

 

第2個話佢好失敗=v=

上個星期冇囉佢電話

e依星期要囉到佢電話喎

 

而我=v=

琴日我北京的朋友生日

 一齊係飯堂食kfc.旦糕..

 

 

食到一半...

大家都唔係食旦糕..

而係厄旦糕=v=

 

搞到我成身都係

 

 

 

 

 

 

我係朋友圖書館拍的

之後叫佢send比我


 

我ar爸岩岩去左我學校...

你媽媽

帶埋一大埋大陸仔一齊

明明學校開梗運動會+ma

佢地話要參觀一下...

叩我帶佢去

屌你ar

超多人望住我..

真係想死

又去我課室

同佢d同吹水..

唉...

最後去埋飯堂

見到學生上網

仲問我點解佢地可以上網...

我話無線上網

佢竟然問唔先$嫁...無線上網好貴嫁

我真係唔知點答佢好....

我話wlan唔洗$$$嫁

佢又唔信

粗你媽d

仲要比成班 同班見到

真係唔想做人 

 

sorry

隠唔住...

係到發洩一下