| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 2 日 星期五  |
| 2009年10月2日 |
分類: 未分類 |
2日前:
我fd塔fd去左唱k..
入到k房..
全部人我都唔識
除左我朋友之外=v=
唱左陣k
就開始玩遊戲
ture or dare .7級豬同killer
之後就囉左佢地msn了~
10月1日:
一起身..
沖完涼冇野做..
去櫬下d3 =口=
我發現izzue果頂白色帽好難櫬3
當我煩惱點櫬果陣
我屋企隻狗走果來...
咁我比頂帽佢帶..
發現佢帶帽比我仲令仔~.~"唉......
之後勁同佢影相...




之後去左唱k...
都係琴日個班fd
完來佢地唔著校服勁令女!!!!
唱到一半就去搵我ar媽睇煙花
金年煙花唔好睇lo
哂我時間=口=
相機咁岩冇電..
所以影唔到相=v=
金日:
我明明約左人睇早場戲之後唱k
但係我去左觀糖果陣..
佢地先岩岩起身=v=
激死我!
e+係網吧等佢地唱k
悶...死!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=mlYn3Q-7vYk
|
2009 年 9 月 29 日 星期二  |
| 2009年9月29日 |
分類: 未分類 |
27日:
我兄弟生日=v=
我同佢地一起唱k慶祝佢生日
佢黎之前..
我地先放左d旦糕係greenbox到
唱到一半先比個驚喜佢!!!
之後我地食野/...
影相=v=
唉..
早知我用泥整下個頭先出黎la
搞到我好7.7

e個係雪糕旦糕黎嫁!!

係到擲旦糕=口=

借鏡!!!!!唔係真既!!!!



我送比朋友既生日禮物



琴日:
我剪左頭髮@.@
之後去左舊學校
係宿舍訓左1日~.~
好耐冇試過 過番d正常宿舍生活 |
2009 年 9 月 26 日 星期六  |
| 2009年9月26日 |
分類: 未分類 |
番到香港了!!!!
超開心
我琴日要北京自己番香港...
有D驚驚..
所以超早去左機場...
肚餓...
係機場食日本餐~.~
超貴,一個定食要85蚊!!!!

去機場..
相左d相

就番香港了!!
|
2009 年 9 月 19 日 星期六  |
| 2009年9月19日 |
分類: 未分類 |
離番香港到數6日
好想快d番香港
番到香港要去買生日禮物=v=
我朋友27號就生日了...
唔知送咩野佢好
前日我夜晚除隱形眼鏡時..
除唔到..
隱形眼鏡係眼入面碎左=v=
搞左勁耐先除到=口=
之後宿舍老師見到我隻眼好紅..
就叫我帶$去醫院
醫生話我有結膜炎@.@
唔比我再帶隱形眼鏡
之後去交$ 囉藥
比老師見到我銀包有好多紅衫魚~.~
番去宿舍佢話d我太多$=v=
要交d$比佢保管
等我25號走果日先比番我喎 |
2009 年 9 月 13 日 星期日  |
| 2009年月13曰 |
分類: 未分類 |
唉...
最近係香港既兄弟都有事發生
有1個最特別的..
就係佢係 大埔分校重讀中5...
返學第2星期問條女囉msn
之後就比6條友圍毆...
有2個兄都有"目標"了
1個好似就成功
聽講佢條女傾心事傾到4點先訓=口=
第2個話佢好失敗=v=
上個星期冇囉佢電話
e依星期要囉到佢電話喎
而我=v=
琴日我北京的朋友生日
一齊係飯堂食kfc.旦糕..

食到一半...
大家都唔係食旦糕..
而係厄旦糕=v=
搞到我成身都係
我係朋友圖書館拍的
之後叫佢send比我

我ar爸岩岩去左我學校...
你媽媽
帶埋一大埋大陸仔一齊
明明學校開梗運動會+ma
佢地話要參觀一下...
叩我帶佢去
屌你ar
超多人望住我..
真係想死
又去我課室
同佢d同吹水..
唉...
最後去埋飯堂
見到學生上網
仲問我點解佢地可以上網...
我話無線上網
佢竟然問唔先$嫁...無線上網好貴嫁
我真係唔知點答佢好....
我話wlan唔洗$$$嫁
佢又唔信
粗你媽d
仲要比成班 同班見到
真係唔想做人
sorry
隠唔住...
係到發洩一下
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|