| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 9 日 星期四  |
| 無題 |
分類: 未分類 |
上幾日聽到個好消息,
領匯終於變返3更制喇,
阿媽不知幾開心,
雖然要扣少少人工,
但都總算值得,
上兩日kai忠返左大陸,
睇個樣就係今日返尼,
因為天日要返學攞成績表,
今次仲有野要托kai忠幫我買添,
真係唔該晒佢,
今次仲話唔使俾返錢佢添,嘻嘻...(佢真好人...)
講返成績表,
今次都唔知考成點,
有幾份未做晒,
數學死得最慘,
合到格就算係偷笑,
英文就...
攞到40分都謝天謝地...(係100分滿分=.=)
中文唔使講,
我一向都好有信心,
不過今次最好唔好好似上次咁,
差兩分先追到林嘉盈,
不過上次係我未做晒而佢做晒,
如果我做晒既話肯定高過佢,
而今次我做晒,
如果再輸左我都認命算喇...
嗯...總之豪仔地,kai忠地都+油啦...
|
網主回覆
唔知佢
Posted at 2009-07-10 07:34 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
- 我 都 係 聽 日 拎 成 績 表 -,- `
- 吾 知 到 時 點 死 ._. `
- c0mmEnT ` .v.
|
網主回覆
大家都+油啦 Posted at 2009-07-10 07:34 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|