墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 72
累積人氣: 5359
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 1 日  星期六   晴天


迎新~ 疑惑 分類: 未分類

        今日係迎新日, 本來我好矛盾ge ! 因為我好驚啊!

我好驚佢哋講 English , 我都唔識ge! 又聽唔明喎!

但係我又好想快d到呢日喎! 好想認識更多ge朋友!

今日啊! 我真係睇到好多朋友啊~! 但係就好少新朋友囉!

可能好d驚啦! 我都唔知點講啊! 總之就怪怪地啦!

不過都幾開心! 又喺度玩遊戲啦! 又喺度傾計喎!

仲有二個好消息潻! 就係我ge班主任好好玩ge,

呢d都係我親眼見ge! 真係好好彩啊!

唔知你哋係咪雙班主任呢? 我就係啦! 不過...............

我ge二個班主任都好好玩假! 男ge就好傻! 女ge就好好玩!

第二個好消息就係.....................................................

( 曉媚 ) ge老公仔又黎左我屋企啊! 我又可以攞佢哋黎晒命潻!

次次佢哋黎我屋企果陣, 我屋企都好似打仗咁!

佢哋仲係到聽日先返佢ge屋企潻!

想見佢哋ge人, 聽日就喺聽日啦! 記住了囉!



2007 年 8 月 31 日  星期五   晴天


足球! 傷心 分類: 未分類

       今日睇佢哋踢足球! 真係好搞笑啊!

佢哋踢球ge動作好 cut 假! 又搞笑喎!

不過我哋覺得 ( 啊廖 ) ge動作最有型!

之後就係二妹--( 偉森 ) ! 如果有女仔陪我踢ge話!

我都想踢啊! 仲可以同佢哋比賽, 睇下邊個有型d!

我唸我一定係最有型果個啫! 嘻嘻................

 不過........................................................

唔知係咪我講嘢講得過份左呢! 二妹-- (偉森)

佢都唔出聲ge! 搞到人有d 驚驚地 ! 唔知佢會唔會嬲我呢?

如果係就慘啦!我啊,去引佢講嘢,佢都唔show 我! 

sorry 啊! 我唔係有心假! 希望你唔會介意啦!

不過你如果介意ge話, 我都唔會哄返你假!

只不過有d唔開心啫!同有d驚啫!

不過下次千萬唔好再咁啦! 我會以為你嬲假!

仲有啊! 你知唔知啊! 你咁樣都唔靚仔假!

 



2007 年 8 月 30 日  星期四   晴天


期待? 愉快 分類: 未分類

        好嘢~~~~~~~~~  我終於有返(佢)啦!

今日都冇嘢好寫ge ! 不如唔寫囉! ( 你哋都冇得  say  no )

至於發生咩事! 就當冇事發生啦! 反正, 都冇咩特別!    

d嘢唔記得左都算啦! 再講啊! 我好似都唔係好記得!

算啦!!!!   唔寫啦!!!!!!!!!!

唔知聽日佢哋係咪去踢球呢? 又話去, 又話唔去!

真係啊! 都唔知係咪男仔黎ge! 做嘢咁婆婆媽媽ge!

不如做女仔啊! 笨!!!!!!!!!

人哋啊! 本身想睇下邊個踢足球叻d  ge嗎!

 點知佢哋又話唔去喎! 搞到人空歡喜一場!

人哋啊! 好難得先有返(佢)---(期待) ge嗎 !

好好好unhappy啊! 正一衰人黎ge!



2007 年 8 月 29 日  星期三   陰天


啊媚!!!!!!!!!! 傷心 分類: 未分類

      今日本來話去 ( 欣欣 )ge屋企, 但係後來我哋就去左( 啊媚 ) 屋企!

話就話去做功課, 但係都冇人做ge! d人喺度玩多過喺做!

我哋又玩 ( 曉瑜 ) 又玩 ( shit shit 怪 )!  換言之即係玩人!

玩玩下, 佢哋好快就嬲啦! 都唔玩得ge! 但係佢哋又鍾意玩人喎!

結果自己又唔玩得喎! 唓~~~~~~~

      唔玩囉!! 跟住我哋就喺度傾計! 完全冇唸過做功課!

傾傾下! 我哋就玩 ( 欣欣 ) 塊面!   雖然好玩!

但係, 我大妹 ( 浤浤 ) 塊面, 仲好玩啊! 肥肥地! 好多肉! 好好玩假!

 不過................................................................................

原來呢! ( Alex ) 塊面更加好玩啊! 又肥肥地! 又多肉喎!

最好玩ge係! 佢塊面好柔軟! 幾有好彈性黍!

嘻嘻.................................................................

原來塊面都咁好玩ge喎!

我又做左一件意想不到ge事啦! 呢個暑假真係Q ge啫!

仲做左好多意想不到ge事黍!

哈哈哈......................................................



2007 年 8 月 28 日  星期二   晴天


暑假 不安 分類: 未分類

          今日成日, 都喺度玩手機!

雖然好悶, 但係我都係懶得出街!

今日冇咩好報告! 都冇咩好寫!

更加冇咩特別事發生!

so! 今日報告完畢!

 

暑假就黎過完啦!

好唔捨得啊! 開頭我仲有恨呢個暑假黍!

但係依家又好唔捨得喎!

我真係唔用啊! 次次都係咁!

三心兩意! 真你係好冇用啊~!