墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 58
累積人氣: 5345
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 14 日  星期二   雨天


奇蹟! 滿足 分類: 未分類

      啊! 好奇蹟喎! (朱sir) 竟然咁乖, 自己打電話來找我!

平時請都請唔到既! 今日咁怪既! 嘻嘻...

不過佢又被我玩! 哈哈... 

   [ 你冇啦啦打電話來,喺咪有陰謀啊?]  我問佢!

原來真係有ge ! 佢琴見到我同二妹 (偉森) 喺度等車! 仲以為我哋喺度拍拖! 唓~

so 我喺度同佢嘈! 嘈嘈下! 連我都覺得費事! so  我轉開左話題! ya...

咁就可以過關啦!  佢太水脾啦!

          哈哈....... 

              



2007 年 8 月 13 日  星期一   陰天


朋友? 開心 分類: 未分類

      死人 (黃偉森) ! 搞到人哋又要做電燈旦! 正一衰人!

不過好彩我哋又同 Crystal 佢哋玩, 咁我先冇咁尷尬啫!

      真係好玩啊! 又同d BB 玩--馬溜搶球! 又去秘密機地--四秋!仲同(偉森) 講一D好搞笑 ge 嘢!哈!

不過.....

(黑仔)佢變左啊!變到唔再係我所識 ge(黑仔)啦! 好傷心啊! 佢變得好恐怖啊!本身我想問佢:同唔同我哋一起喺9月3號返學校? 不過可惜啊!佢咁樣! 令到我根本唔想同佢有朋友關係! 

(啊廖)同樣變左,但係點解(黑仔)會變成咁 ge 呢! 呢種--不屑 ge 感覺! 我都係第一次!



2007 年 8 月 12 日  星期日   雨天


Crystal Winnie jessica Jeremy 偉森 Alex 疑惑 分類: 未分類

         好累啊! 我累到唔想寫啦! 不過今日咁開心! 再累都值得啦!

今日又係 happy ge 一日, 不過好怪啊! 估唔到佢哋都會講埋d咁ge嘢囉! 真係好怪啊!

雖然今日應該有好多嘢寫 , 但係我太累啦! 一來我冇心機同心情寫 ; 二來我累到冇力寫!

so  唔寫啦! 不過呢d都係我美好回憶之一! 我一定唔會忘記假!



2007 年 8 月 11 日  星期六   雨天


雨中漫步! 愉快 分類: 未分類

     今日本來好唔開心ge! 因為又落雨;又冇得出街喎! 仲要喺屋企度發毛潻!

     不過好彩我靚仔細妹-- (偉森) 佢來同我哋玩, 我先冇咁悶同冇咁唔開心! 仲同佢哋雨中漫步! 最重要ge係! 我冇晒悶同唔開心ge覺得! 真係 happy 啊! so 今日都算係 happy day!  



2007 年 8 月 10 日  星期五   雨天


好興奮啊! 驚訝 分類: 未分類

       8號啦! 唔知會唔會10號呢! 好期待啊! 好興奮啊~~~~!

       雖然令我好失望 ; 雖然好悶,冇得出街! 但係唔知點解我都係好興奮~

       如果屋企人俾ge話! 我一定會喺街到! 睇下d風會唔會吹走我! 哈哈...!

                             哈哈哈.........