| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 25 日 星期二  |
水運會~!  |
分類: 未分類 |
車~! 我以為 (水運會) 會好好玩~! 好好睇~!
結果, 真係好失望啊! 又悶, 又熱, 又臭, 好難頂啊!
好心佢地啦! 有體臭就噴 止汗濟 啦!
臭到死! 好唔開心啊! 就連打氣ge心機都冇啦!
好好期望快d放學啊! 我地成日都問佢!
:[ 幾點啊?] :[依家又幾點啦?] ................
今日, 學校果陣, 落住毛毛細雨! 但係我希望,
晚上果陣, 唔好落雨啦! 如果落雨ge話, 就唔好玩ge啦!
我會好傷心架! 一定, 一定唔好落雨啊!
你地中秋有咩節目啊! 約左邊個啊?
去邊玩呢? 好期待啊!
仲有啊! 我依家咪知囉! 不過你地都唔係太難了解啫!
|
2007 年 9 月 24 日 星期一  |
我以為~~~~~  |
分類: 未分類 |
死啦死啦......................
我今日唔記得左啊! 仲同左佢講野忝!
真係失敗啊! 如果唔睇返d日記ge話!
我到依家都唔記得啊! 好失敗啊............
嗚嗚..............................................
唉....................................
佢好可憐啊! 好似冇人彩佢咁!
如果你地見到有人被遺棄! 你地會唔會特別照顧佢啊!
但係佢ge人格好衰架! 人地唔彩佢, 都係因為佢衰!
你地會點做啊!
今日, 報告完畢! 想知後事如何? 請繼續收睇!
( 好似賣廣告咁! 係咪好特別呢? )
我以為我好了解人~! 我以為男仔應該係堅強ge!
我以為d男仔, 好容易了解, 因為佢地思想簡單!
根據我對男仔ge了解: 男仔應該好堅強,
一定唔會喊! 都唔會做一d, 女仔成日做ge野!
但係今次我錯啦! 原來佢地都唔係我唸得咁ge!
男仔會有一度牆! 一度令人好難破ge牆!
將堅強ge一面, 擺係牆外, 而軟弱, 就擺係牆裹!
因為佢地好堅強, 好勇敢, 好大方, 面皮好厚!
其實同得我做朋友ge人, 都係好大方, 同好好脾氣!
因為我ge脾氣好衰架!
原來做男仔都唔係咁好ge! 不過如果要比ge話!
我都係覺得做男仔好d, 方便d, 舒服d...........
或者你會覺得我講緊你, 侮辱緊你!
但係我其實想多謝你! 因為你令我對男仔,
有更深ge了解! thx! |
2007 年 9 月 23 日 星期日  |
我ge天使跳樓啊~!  |
分類: 未分類 |
琴日, 勁累啊! 首先, 我同佢地去左 ( 尖沙咀 )
因為我地要do 功課! 而且我唸住, 快d do 就唔使心掛掛啦!
結果, 我地係 ( 尖沙咀 ) 度, 迷了路! 嗚嗚..............
好慘啊! 而且身上又冇錢喎! 嗚嗚..............
終於可以返屋企啦! 但係我唔係返屋企休息!
而係返屋企攞錢~! 我仲要去聽音樂會 ( 教會ge )
係音樂會果陣, 本身已經好累ge啦!
再加上, 果個 ( 何x生 ) 講得勁悶啊!
想訓, 但係又唔舒服, 搞到我成個人, 都散晒!
好彩, d詩歌好好聽, 同埋佢地唱得好好聽啊!
終於可以真正返屋企啦! 而且仲可以沖個靚靚涼忝!
好幸福啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
不過搞到兩點幾先訓! 跟住訓到8 :00 又要起訓喎!
因為要去教會, 但係係我去厠所果陣!
我望住鏡裹面ge自己! 突然有一種失落!
連街都唔想出! 結果, 就冇去到教會啦!
唉............................................
啊.................................................................
我係教會ge天使仔跳樓啊!
好慘啊! 搞到人地又要落街去help 佢!
真係衰啊! 人地都唔想出街! 又要逼人出!
help 完, 仲要人幫佢洗白白! 人地啊!
好唔鍾意洗野ge嗎! 要人地洗完一次, 又一次!
唔好以為, 我唔鍾意洗野, 就唔鍾意做家務啊!
係, 我承認我好唔鍾意做 ( 師拉 )
但係我, 就好鍾意煮野, 不過就唔鍾意食!
次次我都同我媽咪搶住黎煮架!
因為呢! 如果我煮ge話, 我會問啊, 問啊, 問到佢煩!
so 我媽咪同我搶黎煮!
嘻嘻......................................
|
2007 年 9 月 21 日 星期五  |
人 ~~~~~  |
分類: 未分類 |
衰人! 問左咁耐, 都唔答人! 哼..............
不過我唔會放棄ge, 我會一直煩住你!
直到你講為止! 除非我唔記得左!
或者對呢件事, 冇晒興趣! 又或者,
有件更有趣ge事! 唔係ge話, 我一定會煩住你假!
睇住來啦! 我ge記性好返好多啦!
哈哈....... 真係直得興祝啊!
唔制啊, 唔制啊! 我竟然會可憐佢喎!
今日, 見佢好唔開心! 仲以為佢失戀忝!
仲唸住哄下佢, 佢唔彩我都算啦! 因為佢失戀啊嗎!
點知佢唔係失戀! 而係XXX喎!
唔制啊.........嗚...........
真係好失敗啊! ( 想唔想知佢係邊個呢?)
唔話你聽! 哈哈.............
|
2007 年 9 月 20 日 星期四  |
又肚痛啦!  |
分類: 未分類 |
如果今日唔計! 我真係唔知我幾耐冇大笑過呢!
兩, 三個禮拜掛! 唔知呢! 我好似有被虐待狂!
因為我好想好想大笑! 但係我一笑得太開心ge話!
我又會肚痛ge啦! 有時仲會呼吸唔到忝!
雖然好肚痛! 但係我今日都玩得好開心!
特別係玩 ( 搶椅仔) 佢地玩得好搞笑啊!
張椅仔踼開, 或者拉開! 總之都唔俾人坐到!
如果你心急ge話! 你一定會(中蕉)!
雖然咁講, 但係好多人都 (中蕉)!
而且仲好搞笑忝! 仲笑到我又肚痛啊!
真係唔應該啊! 我都依家唸起, 都有d搞笑啊!
( 唔好問我, 佢係邊個 !) 因為我都唔想答!
總之, 佢好吸引啦! 你地都唔好誤會!
我講ge吸引, 唔係佢個樣! 而係佢ge動作! |
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 72 | »
|