墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 59
累積人氣: 5346
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 25 日  星期二   晴天


水運會~! 無奈 分類: 未分類

       車~! 我以為 (水運會) 會好好玩~! 好好睇~!

結果, 真係好失望啊! 又悶, 又熱, 又臭, 好難頂啊!

好心佢地啦! 有體臭就噴 止汗濟 啦!

臭到死! 好唔開心啊! 就連打氣ge心機都冇啦!

好好期望快d放學啊! 我地成日都問佢!

:[ 幾點啊?] :[依家又幾點啦?] ................

今日, 學校果陣, 落住毛毛細雨! 但係我希望,

晚上果陣, 唔好落雨啦! 如果落雨ge話, 就唔好玩ge啦!

我會好傷心架! 一定, 一定唔好落雨啊!

你地中秋有咩節目啊! 約左邊個啊?

去邊玩呢?  好期待啊!

 

仲有啊! 我依家咪知囉! 不過你地都唔係太難了解啫!

 



2007 年 9 月 24 日  星期一   晴天


我以為~~~~~ 鬱悶 分類: 未分類

         死啦死啦......................

我今日唔記得左啊! 仲同左佢講野忝!

真係失敗啊! 如果唔睇返d日記ge話!

我到依家都唔記得啊!  好失敗啊............

嗚嗚..............................................

唉....................................

佢好可憐啊! 好似冇人彩佢咁!

如果你地見到有人被遺棄! 你地會唔會特別照顧佢啊!

但係佢ge人格好衰架! 人地唔彩佢, 都係因為佢衰!

你地會點做啊!

今日, 報告完畢! 想知後事如何? 請繼續收睇!

( 好似賣廣告咁! 係咪好特別呢? )

 

我以為我好了解人~! 我以為男仔應該係堅強ge!

我以為d男仔, 好容易了解, 因為佢地思想簡單!

根據我對男仔ge了解: 男仔應該好堅強,

一定唔會喊! 都唔會做一d, 女仔成日做ge野!

但係今次我錯啦! 原來佢地都唔係我唸得咁ge!

男仔會有一度牆! 一度令人好難破ge牆!

將堅強ge一面, 擺係牆外, 而軟弱, 就擺係牆裹!

因為佢地好堅強, 好勇敢, 好大方, 面皮好厚!

其實同得我做朋友ge人, 都係好大方, 同好好脾氣!

因為我ge脾氣好衰架!

原來做男仔都唔係咁好ge! 不過如果要比ge話!

我都係覺得做男仔好d, 方便d, 舒服d...........

或者你會覺得我講緊你, 侮辱緊你!

但係我其實想多謝你! 因為你令我對男仔,

有更深ge了解! thx!



2007 年 9 月 23 日  星期日   雨天


我ge天使跳樓啊~! 感動 分類: 未分類

      琴日, 勁累啊! 首先, 我同佢地去左 ( 尖沙咀 )

因為我地要do 功課! 而且我唸住, 快d  do 就唔使心掛掛啦!

結果, 我地係 ( 尖沙咀 ) 度, 迷了路! 嗚嗚..............

好慘啊! 而且身上又冇錢喎! 嗚嗚..............

終於可以返屋企啦! 但係我唔係返屋企休息!

而係返屋企攞錢~! 我仲要去聽音樂會 ( 教會ge )

係音樂會果陣, 本身已經好累ge啦!

再加上, 果個 ( 何x生 ) 講得勁悶啊!

想訓, 但係又唔舒服, 搞到我成個人, 都散晒!

好彩, d詩歌好好聽, 同埋佢地唱得好好聽啊!

 

終於可以真正返屋企啦! 而且仲可以沖個靚靚涼忝!

好幸福啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

不過搞到兩點幾先訓!  跟住訓到8 :00 又要起訓喎!

因為要去教會, 但係係我去厠所果陣!

我望住鏡裹面ge自己! 突然有一種失落!

連街都唔想出! 結果, 就冇去到教會啦!

 唉............................................

 

啊.................................................................

我係教會ge天使仔跳樓啊!

好慘啊! 搞到人地又要落街去help 佢!

真係衰啊! 人地都唔想出街! 又要逼人出!

help 完, 仲要人幫佢洗白白! 人地啊!

好唔鍾意洗野ge嗎! 要人地洗完一次, 又一次!

唔好以為, 我唔鍾意洗野, 就唔鍾意做家務啊!

係, 我承認我好唔鍾意做 ( 師拉 )

但係我, 就好鍾意煮野, 不過就唔鍾意食!

次次我都同我媽咪搶住黎煮架!

因為呢! 如果我煮ge話, 我會問啊, 問啊, 問到佢煩!

so  我媽咪同我搶黎煮!

嘻嘻......................................

 



2007 年 9 月 21 日  星期五   晴天


人 ~~~~~ 鬱悶 分類: 未分類

       衰人! 問左咁耐, 都唔答人! 哼..............

不過我唔會放棄ge, 我會一直煩住你!

直到你講為止! 除非我唔記得左!

或者對呢件事, 冇晒興趣! 又或者,

有件更有趣ge事! 唔係ge話, 我一定會煩住你假!

睇住來啦! 我ge記性好返好多啦!

哈哈....... 真係直得興祝啊!

 

唔制啊, 唔制啊! 我竟然會可憐佢喎!

今日, 見佢好唔開心! 仲以為佢失戀忝!

仲唸住哄下佢, 佢唔彩我都算啦! 因為佢失戀啊嗎!

點知佢唔係失戀! 而係XXX喎!

唔制啊.........嗚...........

真係好失敗啊! ( 想唔想知佢係邊個呢?)

唔話你聽! 哈哈............. 

 

 



2007 年 9 月 20 日  星期四   晴天


又肚痛啦! 疑惑 分類: 未分類

      如果今日唔計! 我真係唔知我幾耐冇大笑過呢!

兩, 三個禮拜掛! 唔知呢! 我好似有被虐待狂!

因為我好想好想大笑! 但係我一笑得太開心ge話!

我又會肚痛ge啦! 有時仲會呼吸唔到忝!


 雖然好肚痛! 但係我今日都玩得好開心!

特別係玩 ( 搶椅仔) 佢地玩得好搞笑啊!

張椅仔踼開, 或者拉開! 總之都唔俾人坐到!

如果你心急ge話! 你一定會(中蕉)!

雖然咁講, 但係好多人都 (中蕉)!

而且仲好搞笑忝! 仲笑到我又肚痛啊!

真係唔應該啊!  我都依家唸起, 都有d搞笑啊!

 

( 唔好問我, 佢係邊個 !) 因為我都唔想答!

總之, 佢好吸引啦! 你地都唔好誤會!

我講ge吸引, 唔係佢個樣! 而係佢ge動作!