墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 62
累積人氣: 5349
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 14 日  星期日   晴天


算啦! 開心 分類: 未分類

        我越來越想做 ( 心理專家 ) 啦!

嘻嘻....................................

不過係我ge第一個理想未實現之前!

我實現左呢個理想先啦!  嘻嘻..........

人ge心理都唔係咁難捉摸啫!

我要對我自己有信心先之得!

而且我有高人指點!  咁就唔驚啦!

真係好啊!  我上左一堂, 我最鍾意ge課啊~!

我對人, 又進一步了解啦~!  睇住黎啦!

我唔會輸俾你架! 

( 我越來越似男仔啦! ) 哈哈....................

咁我係咪有資格入山洞呢?

依家又好想探險啦!

我有太多夢想要實現啦!

我真係忙碌啊!



2007 年 10 月 13 日  星期六   陰天


好痴線啊!!!!!!!!!! 呆滯 分類: 未分類

          好辛苦啊!  個鼻好酸啊! 

琴日,  係學校仲流眼淚忝!  好彩冇人見到!

嘻嘻.........................................

不過今日,  係屋企就猛咁流! 

我今日返學果陣,  又流!  搞到人地猛咁抺!

搞咩啊!  好似前世冇流過眼淚咁!

依家我可以控制佢流,  但係控制唔到佢停!

下午仲慘啊!  個頭又痛,  肚又痛!

仲好累忝!  之後訓左成日!  先好返D!

依家頭唔痛, 肚都唔痛,  不過鼻都係好酸啊!

依家仲控制唔到佢流啊!

次次都係左眼流ge!  打緊都係度流!

( 你 )  想點啊!  流完未啊!

 

今日,  本來可以見 ( 啊咩) -----曉媚ge!

最衰都係我!  搞到自己病左!

so 冇得見 ( 啊咩 )! 好慘啊!

唔知聽日, 可唔可以去教會呢!

不過多數都唔係去ge啦!



2007 年 10 月 11 日  星期四   晴天


好幸福啊!!!!!! 開心 分類: 未分類

       琴日,  做功課做到12點幾,  仲被啊媽駡!

不過唔知點解,  我都好開心喎!

可能我傻左啦!  實在太開心啦~!

 

而且今日,  我覺得好幸福啊!

今日ge  lunch  係開學到依家,

最開心,  最好味ge一個 lunchtimes !

因為今日, ge  lunch 好好味啊!

好似係抄公仔面, 但係好似又唔係喎!

不過味道就好似暑假果陣,   ( Grangmother  ge  mother)

抄ge公仔面咁!  超好味啊! 

令我唸返起暑假去教會ge事!



2007 年 10 月 7 日  星期日   晴天


唔知點解呢? 無奈 分類: 未分類

       今日, 又係返教會ge特別日子!

唔知點解呢?  我好開心啊!

雖然, 冇咩特別事, 但係我都好開心啊!

好似以為ge我返左黎咁!

不過途中, 都發生左dd意外ge~!

但係一d都唔影響我開心ge心情喎!

今日, 真係過份奇怪啊!

不過我應承左佢地,

聽日, 我地會禁食!

不過唔知 ( CY ) 會唔會嬲呢?

我唸偷偷地, 應該唔會發現ge!

嘻嘻.................................

 

今日, 牧師講ge野, 搞到我有d想轉目標忝!

唔知我可唔可以入黑洞呢?

d男仔咁鍾意入黑洞,  我都好想入去探險啊!

今日, 又學左好多野啦!



2007 年 10 月 6 日  星期六   晴天


嘩.............. 無奈 分類: 未分類

       嘩.........

你講野粗佬左咁多架!

你唔係太掛住你ge思敏,

搞到走火入魔啊嗎!

掛住佢, 咪搵佢囉!

真係唔明你ge!

幾咁簡單ge動作啊!

希望聽日見到你時,

你唔會咁啦!

如果唔係, 我就殺左你!

 

好掛住 (啊咩)----(曉媚)ge温柔啊!

唔知點解佢成日都咁溫柔ge喎!

佢真係好ge啫!

得閑真係要搵下佢啊! 

 等佢溫柔下我都好啊!

嘻嘻...........................

 

琴日, 有人 sand 左條信息來話:

( 曾經有人問我一個問題, 人真的需要朋友嗎?

我立即回答佢, 絕對需要........ 人失去了朋友,

生活便變得沒有意思......... 你認同嗎?

朋友的相識已是一種緣份... 

一齊笑,  一齊喊! 分享喜與,  憂與愁!

你再回想你生命中有多少個好朋友?

你又是否珍惜過這位朋友? 

希望你睇完這個信息後, 

會更加珍惜你身邊的朋友仔啦!

如果你都當我係朋友ge話!

sd返信息俾我!, 收得越多表示你有好多朋友仔!

收得越少, 姐係你冇朋友! )

一開始, 我心想:  呢個人係咪就黎死呢?

點解寫ge野,  咁鬼死 cute  ge!

我真係好想識佢啊! 佢寫ge好自卑啊!

仲有, 好似交代身後事咁!

但係我唔知點識佢,

因為, 呢條信息係轉寄,

so , 識唔到咁ge朋友仔忝!

好可惜啊!