| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 14 日 星期日  |
算啦!  |
分類: 未分類 |
我越來越想做 ( 心理專家 ) 啦!
嘻嘻....................................
不過係我ge第一個理想未實現之前!
我實現左呢個理想先啦! 嘻嘻..........
人ge心理都唔係咁難捉摸啫!
我要對我自己有信心先之得!
而且我有高人指點! 咁就唔驚啦!
真係好啊! 我上左一堂, 我最鍾意ge課啊~!
我對人, 又進一步了解啦~! 睇住黎啦!
我唔會輸俾你架!
( 我越來越似男仔啦! ) 哈哈....................
咁我係咪有資格入山洞呢?
依家又好想探險啦!
我有太多夢想要實現啦!
我真係忙碌啊!
|
2007 年 10 月 13 日 星期六  |
好痴線啊!!!!!!!!!!  |
分類: 未分類 |
好辛苦啊! 個鼻好酸啊!
琴日, 係學校仲流眼淚忝! 好彩冇人見到!
嘻嘻.........................................
不過今日, 係屋企就猛咁流!
我今日返學果陣, 又流! 搞到人地猛咁抺!
搞咩啊! 好似前世冇流過眼淚咁!
依家我可以控制佢流, 但係控制唔到佢停!
下午仲慘啊! 個頭又痛, 肚又痛!
仲好累忝! 之後訓左成日! 先好返D!
依家頭唔痛, 肚都唔痛, 不過鼻都係好酸啊!
依家仲控制唔到佢流啊!
次次都係左眼流ge! 打緊都係度流!
( 你 ) 想點啊! 流完未啊!
今日, 本來可以見 ( 啊咩) -----曉媚ge!
最衰都係我! 搞到自己病左!
so 冇得見 ( 啊咩 )! 好慘啊!
唔知聽日, 可唔可以去教會呢!
不過多數都唔係去ge啦! |
2007 年 10 月 11 日 星期四  |
好幸福啊!!!!!!  |
分類: 未分類 |
琴日, 做功課做到12點幾, 仲被啊媽駡!
不過唔知點解, 我都好開心喎!
可能我傻左啦! 實在太開心啦~!
而且今日, 我覺得好幸福啊!
今日ge lunch 係開學到依家,
最開心, 最好味ge一個 lunchtimes !
因為今日, ge lunch 好好味啊!
好似係抄公仔面, 但係好似又唔係喎!
不過味道就好似暑假果陣, ( Grangmother ge mother)
抄ge公仔面咁! 超好味啊!
令我唸返起暑假去教會ge事! |
2007 年 10 月 7 日 星期日  |
唔知點解呢?  |
分類: 未分類 |
今日, 又係返教會ge特別日子!
唔知點解呢? 我好開心啊!
雖然, 冇咩特別事, 但係我都好開心啊!
好似以為ge我返左黎咁!
不過途中, 都發生左dd意外ge~!
但係一d都唔影響我開心ge心情喎!
今日, 真係過份奇怪啊!
不過我應承左佢地,
聽日, 我地會禁食!
不過唔知 ( CY ) 會唔會嬲呢?
我唸偷偷地, 應該唔會發現ge!
嘻嘻.................................
今日, 牧師講ge野, 搞到我有d想轉目標忝!
唔知我可唔可以入黑洞呢?
d男仔咁鍾意入黑洞, 我都好想入去探險啊!
今日, 又學左好多野啦! |
2007 年 10 月 6 日 星期六  |
嘩..............  |
分類: 未分類 |
嘩.........
你講野粗佬左咁多架!
你唔係太掛住你ge思敏,
搞到走火入魔啊嗎!
掛住佢, 咪搵佢囉!
真係唔明你ge!
幾咁簡單ge動作啊!
希望聽日見到你時,
你唔會咁啦!
如果唔係, 我就殺左你!
好掛住 (啊咩)----(曉媚)ge温柔啊!
唔知點解佢成日都咁溫柔ge喎!
佢真係好ge啫!
得閑真係要搵下佢啊!
等佢溫柔下我都好啊!
嘻嘻...........................
琴日, 有人 sand 左條信息來話:
( 曾經有人問我一個問題, 人真的需要朋友嗎?
我立即回答佢, 絕對需要........ 人失去了朋友,
生活便變得沒有意思......... 你認同嗎?
朋友的相識已是一種緣份...
一齊笑, 一齊喊! 分享喜與, 憂與愁!
你再回想你生命中有多少個好朋友?
你又是否珍惜過這位朋友?
希望你睇完這個信息後,
會更加珍惜你身邊的朋友仔啦!
如果你都當我係朋友ge話!
sd返信息俾我!, 收得越多表示你有好多朋友仔!
收得越少, 姐係你冇朋友! )
一開始, 我心想: 呢個人係咪就黎死呢?
點解寫ge野, 咁鬼死 cute ge!
我真係好想識佢啊! 佢寫ge好自卑啊!
仲有, 好似交代身後事咁!
但係我唔知點識佢,
因為, 呢條信息係轉寄,
so , 識唔到咁ge朋友仔忝!
好可惜啊! |
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 72 | »
|