超開心啊! 今日 lunch , 我地係度玩人啊!
好耐都冇玩過人啦! 不過我d技術冇退步到!
好彩啫! 好開心啊! 嘻嘻.......................
原來呢個都係咁好玩ge喎! 等我話你地知啦!
我鍾意ge人係........................登登登登.....
下次先話你地聽! 不過果個人你地一定識ge!
識得我ge人, 都一定識ge!
你地估下!
講返今日, 我同 My best friend !
一起玩人啊! 我地話我地係情敵!
我地都鍾意左 ( CY ) ! 同埋,
準備同佢示愛! 我同 ( 暉伯 ) 佢地講!
點知佢地真係信喎! 不過我知 ( CY )係唔會信ge!
只有一d............ 唉~~~~~~
唔講啦! 費時傷佢地自尊啦!
好玩啊! 得閑再玩過~!
不過下次, 我ge目標係男仔!
嘻嘻............................
你地小心啦! 不過我被我個情敵駡啊!
佢話我示愛果陣笑啊! 同埋好唔認真啊!
好唔尊重對方! 不過我忍唔住啊嗎!
便條一則:
bbbs:
10月24日, 請帶我去 [ 九龍仔 ], 我唔識去啊!
帶我去ge bbbs 請回覆我!
10月16日
Winnie 上 |