墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 71
累積人氣: 5358
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 31 日  星期三   晴天


萬聖節~~~~~~ 傷心 分類: 未分類

      車~~~ ( 欣欣 ) 都講大話ge!

又話會玩到人地嬲ge!

結果冇人嬲,  仲承認忝啊!

仲唸住最後一日, 好好咁玩忝!

不過好彩, 我地用左一個鍾多dd ge時間!

去左 ( 鬼林觀中 ) ! 仲以為會好得人驚忝!

原來係好搞笑ge!  笑到我又肚痛啊!

仲呼吸唔到忝!  不過 ( 邱聖傑 ) 佢比較得人驚!

其他都好搞笑啊!  佢地仲趕人走, 一d都唔得人驚ge!

 



2007 年 10 月 23 日  星期二   晴天


杰仔!!!!!!! 疑惑 分類: 未分類

        好彩 ( 萬聖節 ) 仲未完啫 , 如果唔係,

一定悶死我啊!

而今日, 只有我一個係度玩人啫!

而今日ge目標, 就係 ( 杰仔 )啦!

我越來越覺得佢係一個好好ge玩人對方!

因為雖然我用同一種玩人ge方式,

但係佢每次都俾唔同ge反應我!

有時就唔當係一回事, 有時就好誇張ge反應!

有時就同我一起扮野!

好好玩啊! 唔知下次佢會俾咩彼得我呢?

 

        便條:

bbbs :

         聽日ge陸運會, 唔使等我啦!

因為我要好早返!

                                   麗姐姐上

                                 10月23日



2007 年 10 月 20 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2007 年 10 月 17 日  星期三   晴天


玩人~~~~~~~~~( 二 ) 愉快 分類: 未分類

        講返琴日,  我話今日會講我鍾意邊個!

我鍾意ge人, 係...............

 ( 張欣婷 ) 嘻嘻.............................

相信大家都知係邊個啦!

我真係好鍾意佢架! 因為佢好好玩架!

 

今日, 我同best  frend  又玩人啊!

想唔想知果個係邊個呢?  佢係bbbs黎架!

 主要ge人, 係 ( 杰仔 ) , 但係我唔識串佢ge英文名!

但係明明我地講好,  話猜輸ge人講架嗎!

點知佢唔講喎!  搞到唔好玩ge!

不過咁都令我唸起 [ 狼來了 ] 呢個故事!

你地知唔知呢個故事教訓我地d咩啊!

就係唔好講同樣ge大話三次!

so , 我同佢, 唸過第二個玩人ge遊戲!



2007 年 10 月 16 日  星期二   晴天


玩人~~~~~~~~~ 疑惑 分類: 未分類

      超開心啊!  今日 lunch , 我地係度玩人啊!

好耐都冇玩過人啦!  不過我d技術冇退步到!

好彩啫!  好開心啊!  嘻嘻.......................

原來呢個都係咁好玩ge喎!  等我話你地知啦!

我鍾意ge人係........................登登登登.....

下次先話你地聽!  不過果個人你地一定識ge!

識得我ge人,  都一定識ge!

你地估下! 

講返今日,  我同 My best friend !

一起玩人啊!  我地話我地係情敵!

我地都鍾意左 ( CY ) !  同埋,

準備同佢示愛!  我同 ( 暉伯 ) 佢地講!

點知佢地真係信喎!  不過我知 ( CY )係唔會信ge!

只有一d............ 唉~~~~~~

唔講啦!  費時傷佢地自尊啦!

好玩啊!  得閑再玩過~!

不過下次,  我ge目標係男仔!

嘻嘻............................

你地小心啦!  不過我被我個情敵駡啊!

佢話我示愛果陣笑啊!  同埋好唔認真啊!

好唔尊重對方!  不過我忍唔住啊嗎!

 

便條一則:

bbbs:

        10月24日, 請帶我去 [ 九龍仔 ],  我唔識去啊!

帶我去ge  bbbs  請回覆我!

                                                         10月16日

                                                         Winnie  上