| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 9 日 星期五  |
換季~~~~~~~  |
分類: 未分類 |
今日, 原本以為佢會被老師駡,
估唔到連老師都鍾意 ( 飛輪海 )!
仲同佢傾 ( 飛輪海 ) d野,
我真係好懷疑自己係咪發緊夢啊!
school choir 度, 我同 ( 啊橙 ),
孟咁玩, 超搞笑啊!
而且今日早左好多先返屋企啊!
sorry ! 原本星期一, 我會返小學!
不過我放學要練歌啊!
都唔知要練到幾點!
so 我唸我唔可以去啦!
不過到練完之後, 我地再約時間啦!
仲有仲有! ( 欣欣 ) 16 / 11
我可能唔可以去踢足球啊!
不過我會盡量去架! 但係等唔到, 就唔好等啦!
其實 ( 啊咩 ) 去唔去啊??
如果你刻意咁試你身邊ge朋友ge話!
咁你我太令我失敗啦! 朋友唔一定會鼓勵,
先叫朋友 , 朋友冇責任, 冇義務幫你!
不過唔幫你就唔係朋友~! (^.^)
但係佢有冇鼓勵你都好!
你都唔應該去試探佢地!
|
2007 年 11 月 8 日 星期四  |
無奈~~~~~~~~  |
分類: 未分類 |
今日我同 ( 簡xx ) 到6:30先返到屋企啊!
好似話聽日都要咁遲返啊!
我望住小學ge學生, d老師同工友都走左了!
我地仲未走, 人地乖乖女黎架嗎!
點可以咁遲返屋企架! 而且咁遲返對身體唔好架!
雖然係咁, 但係好彩有人陪我返屋企!
我地仲比賽忝! 真好玩!
下個星期, 我地就要換季!
唔知佢地記唔記得我地ge約會呢? |
2007 年 11 月 5 日 星期一  |
好痛啊!  |
分類: 未分類 |
好衰啊! 要人地 ( 公雞孤立 )!
我又唔係 ( 啊廖 ) ! 冇事玩到傷!
我企左兩分鐘, 搞到我依家隻腳鬼死咁痛!
今日, 我已經忍到好辛苦ge啦!
唔知聽日忍唔忍到呢?
不過真係好痛啊! 簡直就係虐待啊!
好衰啊!! 我去 ( 平機會 ) 度告佢地!
不過今日, 都要練啊!
費時俾 ( 肥肥隊長 )知我偷懶啦!
再加上我班果d男童軍個果都有練!
我又點可以輸俾佢地呢?
有個好消息, 原來係母校都有人想入 ( 觀中 )啊!
好開心啊! 可能下年我就會係 ( 觀中 ) 見到佢啊!
好有志氣! 不過我更加希望 ( 老婆仔 )入黎!
想入ge人, 希望佢地真係入到! |
2007 年 11 月 4 日 星期日  |
謎語~~~~~~~  |
分類: 未分類 |
To 杰仔 :
sorry & thank you!!!!!
from xx
今日, 我地係教會玩掉波波啊!
玩到好痴線啊! 同埋好累啊!
仲有同 Crystal 嘈忝! 好耐冇同佢嘈啦!
我同佢都冇退步到! 好彩啫!
依家我好想同人吵架!
唔知有冇人會同我嘈呢?
等我睇下邊個係第一個先!
好啦, 入主題先!
我不知道?
愛是什麼?
你會懂嗎?
一輩子的?
生生世世?
一萬年嗎?
世世代代?
請猜謎底? 猜中有(掌)~! |
2007 年 11 月 2 日 星期五  |
感激~~~~~  |
分類: 未分類 |
今日, 本來我攞左中文書ge!
不過我以為上左中文課,
所以我將中文書擺走左!
但係當我發現時, 已經太遲啦!
好驚啊! 如果問老師ge話,
會被 Miss Wong 罰抄,
仲會被班主任罰冇得用一個禮拜!
如果真係咁ge話, 簡直係xx
不過好彩 ( 杰仔 ), 佢肯幫我啫!
但係幫左我之後, 我好似犯左罪咁~!
而成長課又講犯罪感!
搞到我痴線咁! 好怪啊!
不過無論點都好啦!
我都會報答佢ge! 同埋好多謝佢,
仲有, 仲有好好咁感激!
係我最冇助ge時候, 好彩有佢幫忙!
好感動啊! 星期一一定要好好咁多謝佢先!
今日, 因為唔得閑, 先冇多謝!
|
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 72 | »
|