墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 56
累積人氣: 5343
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 9 日  星期五   晴天


換季~~~~~~~ 熱情 分類: 未分類

      今日, 原本以為佢會被老師駡,

估唔到連老師都鍾意 ( 飛輪海 )!

仲同佢傾 ( 飛輪海 ) d野,

我真係好懷疑自己係咪發緊夢啊!

 

school  choir 度,  我同 ( 啊橙 ),

孟咁玩, 超搞笑啊! 

而且今日早左好多先返屋企啊!

sorry !  原本星期一, 我會返小學!

不過我放學要練歌啊!

都唔知要練到幾點!

so  我唸我唔可以去啦!

不過到練完之後, 我地再約時間啦!

仲有仲有!  ( 欣欣 ) 16 / 11

我可能唔可以去踢足球啊!

不過我會盡量去架!  但係等唔到, 就唔好等啦!

其實 ( 啊咩 ) 去唔去啊??

 

 

如果你刻意咁試你身邊ge朋友ge話!

咁你我太令我失敗啦! 朋友唔一定會鼓勵,

先叫朋友 ,  朋友冇責任, 冇義務幫你!

不過唔幫你就唔係朋友~! (^.^)

但係佢有冇鼓勵你都好!

你都唔應該去試探佢地!



2007 年 11 月 8 日  星期四   晴天


無奈~~~~~~~~ 感動 分類: 未分類

      今日我同 ( 簡xx ) 到6:30先返到屋企啊!

好似話聽日都要咁遲返啊!

我望住小學ge學生, d老師同工友都走左了!

我地仲未走,  人地乖乖女黎架嗎!

點可以咁遲返屋企架!  而且咁遲返對身體唔好架!

雖然係咁, 但係好彩有人陪我返屋企!

我地仲比賽忝!  真好玩!

 

下個星期, 我地就要換季!

唔知佢地記唔記得我地ge約會呢?



2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天


好痛啊! 感動 分類: 未分類

          好衰啊!  要人地 ( 公雞孤立 )!

我又唔係 ( 啊廖 ) !  冇事玩到傷!

我企左兩分鐘,  搞到我依家隻腳鬼死咁痛!

今日,  我已經忍到好辛苦ge啦!

唔知聽日忍唔忍到呢?

不過真係好痛啊!  簡直就係虐待啊!

好衰啊!!  我去 ( 平機會 ) 度告佢地!

 

不過今日, 都要練啊!

費時俾 ( 肥肥隊長 )知我偷懶啦!

再加上我班果d男童軍個果都有練!

我又點可以輸俾佢地呢?

 

有個好消息, 原來係母校都有人想入 ( 觀中 )啊!

好開心啊!  可能下年我就會係 ( 觀中 ) 見到佢啊!

好有志氣!  不過我更加希望 ( 老婆仔 )入黎!

 想入ge人,  希望佢地真係入到!



2007 年 11 月 4 日  星期日   晴天


謎語~~~~~~~ 疑惑 分類: 未分類

To  杰仔 :

              sorry  &  thank you!!!!!

                                              from  xx

 

      今日,  我地係教會玩掉波波啊!

玩到好痴線啊!  同埋好累啊!

仲有同 Crystal  嘈忝! 好耐冇同佢嘈啦!

我同佢都冇退步到!  好彩啫!

依家我好想同人吵架!

唔知有冇人會同我嘈呢?

等我睇下邊個係第一個先!

 

好啦,  入主題先!

我不知道?

愛是什麼?

你會懂嗎?

一輩子的?

生生世世?

一萬年嗎?

世世代代?

請猜謎底?  猜中有(掌)~!



2007 年 11 月 2 日  星期五   晴天


感激~~~~~ 熱情 分類: 未分類

      今日,  本來我攞左中文書ge! 

不過我以為上左中文課,

所以我將中文書擺走左!

但係當我發現時, 已經太遲啦!

好驚啊!  如果問老師ge話,

會被 Miss Wong 罰抄,

仲會被班主任罰冇得用一個禮拜!

如果真係咁ge話,  簡直係xx

不過好彩 ( 杰仔 ), 佢肯幫我啫!

但係幫左我之後,  我好似犯左罪咁~!

而成長課又講犯罪感!

搞到我痴線咁!  好怪啊!

不過無論點都好啦!

我都會報答佢ge! 同埋好多謝佢,

仲有, 仲有好好咁感激!

係我最冇助ge時候,  好彩有佢幫忙!

好感動啊!  星期一一定要好好咁多謝佢先!

今日, 因為唔得閑, 先冇多謝!