墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 54
累積人氣: 5341
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 31 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:我俾左你啦 )


回報~~~ 疑惑 分類: 喜與悲

      好開心啊! 琴日教math ge (王sir) 幫我實現左個願望!

其實係我知道我會讀呢間中學果陣, 就有ge啦!

不過以為冇辦法實現, so唔多理呢個願望!

但係 (王sir) 就幫我實現左啊!

我除左要多謝佢之外, 我仲要聽佢教ge書!

而且我仲會盡量多d問佢問題!

因為佢好鍾意人地問佢問題架!

不過只會係呢堂, 我先會聽書!

因為我ge報答! 只可以限於今日ge啫!

正因為我聽書, 佢講左d笑話俾我地聽啊!

佢話佢自己好鍾意睇, 卡通片架!

最鍾意睇ge, 竟然係 唱k小魚仙 喎!

好搞笑啊! 佢話, 依家冇得做, so, 好傷心喎!

我好叻啊! 我好心話俾佢聽星期六, 日有得做啊!

佢仲話會去睇忝! 佢好可愛啊!

佢仲講左個 買眼鏡記 tim!

佢話b班笑爆肚喎! 仲話如果聽埋呢條就講!

我地真係好認真咁聽啊!

不過個笑話都唔好笑ge!

我都係覺得 唱k小魚仙記 , 好笑d!

因為佢除左講出好多卡通片ge名之外!

佢竟然都鍾意我以前鍾意ge 唱k - (唱k小魚仙) 喎!

佢實在太可愛啦! 不過唔知道邊個突然講!

[ 我都係鍾意 (miss廖) 教多d! ]

好衰啊! 人地會hurt 架嘛! 咁講架!

真係好衰啊! 佢好可憐啊!

 

今日放左學之後, 我竟然見到 (老龍)喎!

佢仲拍緊拖忝! 哈哈.............

等我話俾佢老婆聽先! ( 朱朱 )

我仲以為佢會溝 (朱朱) 忝!

唔知 (朱朱) ge反應會點呢!

一定係扮到冇所謂啫!

不過以前我地落籃球場果陣,

如果我地有約到(朱朱) ge話!

佢都一定會落黎, 而且仲會係佢面前大show佢d技術!

我地仲成日笑佢地忝! 哈哈.........

不過依家佢竟然拍緊拖? 咁 (朱朱) 點算啊!

但係最衰就係 (曾曉x) , 如果唔係ge話!

我仲可以駡下佢啊! 不過我都有啤住佢啊!

我地都唔係好耐冇見啫! 我竟然唔認得佢!

如果唔係佢對住我笑, 我真係唔認得啊!

佢變靚仔左喎!  

  

呢個game 我唔玩啦!

因為明知無論我輸or win !

我都會失去個朋友!

竟然係咁! 我不如唔玩!

呢個賭注太大啦! 我玩唔起啊!

  

                        



2008 年 1 月 30 日  星期三   晴天


賤格~! 呆滯 分類: 未分類

      死人頭啊! 又話帯我去睇ge!

自己又走佬喎! 賤格!

不過好彩好 ( 暉伯姐姐 ) , 佢帯我去啫!

但係我好似未見過佢喎!

到底佢係咪我地班ge bbbs 黎架!

 



2008 年 1 月 29 日  星期二   雨天


點解呢? 分類: 未分類

      我好想問! 人! 係邊d時候會講大話啊!

好似有好多時候都會喎! 係咪人性如此啊!

I don't know !  But I know 呢個係逃避!

  

好衰啊! 為左信用, 我竟然俾人逼啊!

最衰都係 ( 運橙 ) 啦! 本來好好地ge!

結果............. 唉~~~~~~~~~

不過好彩! 佢ge手好溫柔!

即使有種壓迫感, 但係都唔驚!

因為佢ge手好溫柔啊!

我終於知道佢邊度變左啦!

佢變溫柔左! 雖然外表好惡!

但係卻俾我一種溫柔感!

果然係一個強勁ge對手!

 

或者你講得對啦!

好多時候, 如果唔知對方係邊個!

對方都唔知你係邊個!

咁樣會輕鬆放下面具同她地交心!

 

(俾左提士你啦!)



2008 年 1 月 28 日  星期一   陰天


好怪啊! 開心 分類: 喜與悲

       今日都唔知發生咩事!

心情好down啊! 連食飯ge心情都冇啊!

特別係lunch果度! 不過我都唔餓! 算囉!

但係self-xxxxx , 我見到 CY 好認真咁do homework!

好型啊! 唔怪之得人地話!

當認真做野果陣, 好有型啦!

原來係真ge喎!

不過佢ge行為動作就有d唔match啦!

嘻嘻............

返到黎屋企, 表弟打電話黎!

我咪問佢咩事囉! 點知佢咁答喎!

[ 你今日都冇打電話黎!] (o 嘴)!

[ 點解要打俾你啊! ]

[ 唔係啊! 細佬啊! 佢係咁嘈話要打電話黎啊!] ( 再次o 嘴)

[ 咁叫佢聽電話啦!]

[ 唔講呢d啦! 今日我........]

係度報告佢今日發生ge事! 無奈and o 嘴囉!

今日真係好怪啊! 佢竟然唔知點解好驚bbbs喎!

以前仲玩緊人, 依家卻驚人!

女仔~! 真係善變啊!

點解! 點解命運要咁殘酷!

點解我要係女仔! 如果係男仔就好啦!

依家我越來越睇唔起男仔啦!

除左細佬- ( 啊廖 ) 佢地之外!

  

唉~~~! 聽日ge死期到啦!

真傷心! 希望我真係唔好英年早x啦!