好開心啊! 琴日教math ge (王sir) 幫我實現左個願望!
其實係我知道我會讀呢間中學果陣, 就有ge啦!
不過以為冇辦法實現, so唔多理呢個願望!
但係 (王sir) 就幫我實現左啊!
我除左要多謝佢之外, 我仲要聽佢教ge書!
而且我仲會盡量多d問佢問題!
因為佢好鍾意人地問佢問題架!
不過只會係呢堂, 我先會聽書!
因為我ge報答! 只可以限於今日ge啫!
正因為我聽書, 佢講左d笑話俾我地聽啊!
佢話佢自己好鍾意睇, 卡通片架!
最鍾意睇ge, 竟然係 唱k小魚仙 喎!
好搞笑啊! 佢話, 依家冇得做, so, 好傷心喎!
我好叻啊! 我好心話俾佢聽星期六, 日有得做啊!
佢仲話會去睇忝! 佢好可愛啊!
佢仲講左個 買眼鏡記 tim!
佢話b班笑爆肚喎! 仲話如果聽埋呢條就講!
我地真係好認真咁聽啊!
不過個笑話都唔好笑ge!
我都係覺得 唱k小魚仙記 , 好笑d!
因為佢除左講出好多卡通片ge名之外!
佢竟然都鍾意我以前鍾意ge 唱k - (唱k小魚仙) 喎!
佢實在太可愛啦! 不過唔知道邊個突然講!
[ 我都係鍾意 (miss廖) 教多d! ]
好衰啊! 人地會hurt 架嘛! 咁講架!
真係好衰啊! 佢好可憐啊!
今日放左學之後, 我竟然見到 (老龍)喎!
佢仲拍緊拖忝! 哈哈.............
等我話俾佢老婆聽先! ( 朱朱 )
我仲以為佢會溝 (朱朱) 忝!
唔知 (朱朱) ge反應會點呢!
一定係扮到冇所謂啫!
不過以前我地落籃球場果陣,
如果我地有約到(朱朱) ge話!
佢都一定會落黎, 而且仲會係佢面前大show佢d技術!
我地仲成日笑佢地忝! 哈哈.........
不過依家佢竟然拍緊拖? 咁 (朱朱) 點算啊!
但係最衰就係 (曾曉x) , 如果唔係ge話!
我仲可以駡下佢啊! 不過我都有啤住佢啊!
我地都唔係好耐冇見啫! 我竟然唔認得佢!
如果唔係佢對住我笑, 我真係唔認得啊!
佢變靚仔左喎!
呢個game 我唔玩啦!
因為明知無論我輸or win !
我都會失去個朋友!
竟然係咁! 我不如唔玩!
呢個賭注太大啦! 我玩唔起啊!
|