| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 27 日 星期四  |
呼籲!!!  |
分類: 未分類 |
IH 同我一組ge人 :
聽住啊, 你地!!!
冇時間啦!!! 希望你地快d出黎做啦!!!
唔好再做縮頭烏龜啦!!!
我唔理啊!!! 聽日, 我會約你地出黎ge啦!!!
你地一定要得閑啊!!!
因為呢次係IH ge最後一次ge啦!!
我唔想唔合格啊!!!
運吉 上
今日, 睇左 老婆仔 ge blog !!!
佢寫左個故事!!! 個故事好感人啊!!!
不過女主角好自私啊!!!
而個男主角就好可憐啊!!!
等左咁耐, 終於等於等到個女仔ge愛!!
但係卻變黎死亡!!!
唔通真係 :
情要變慘事, 憑遺憾出思意???
都係個位姐姐講得好 :
我唔會背住個書包去拍拖ge!!!
我會永遠記得ge!!!
我覺得佢講得超型啊!!!
雖然佢已經 21歲,
身邊仲大把仔溝佢!!!
但係佢都不屑!!!
好型啊!!! 我超鍾意佢啊!!
|
2007 年 12 月 26 日 星期三  |
講返琴日!!!!!!!  |
分類: 未分類 |
琴日去到油麻地, 影左相之後,
佢地話要訪問喎!!! 咁咪訪問囉!!!
不過呢次, 我地食左好多檸檬啊!!!
討厭, 討厭, 討厭....... ( 雙子公主ge舞)
我覺得好奇怪, 平時都冇咁多檸檬架!!!
點解呢次咁多ge?????
後來, 終於搵到個善心人士,
佢地肯被我地訪問啊!!!
超開心啊!!! 不過佢講左一句好好ge話!!!
:[ 聖誕節都黎做訪問? ]
我唸, 我地傻ge嘛!!!!
可能係第一次比較緊張啦!!! ( 藉口 )
我地唔記得要影相喎!!!
搞到個位人兄要作廢!!!
到左旺角, 我地好勇敢咁問左位外籍人士啊!!!
今次我地差d又冇影相ge啦!!!
好彩仲記得, 不過唔記得要佢寫感想!!! ^^
到左尖沙咀, 我地除左問外籍人士外,
我地仲問左, 剛由韓國返黎ge人啊!!!
佢地佢超搞笑架!!!
除左問返我地一d唔識答ge問題之外!!!
佢仲狂問 ( 財政 2 ) 食咩奶粉啊!!!
我地梗係三十六計, 走為上計啦!!!
不過返屋企果陣, 就麻煩啦!!!
我因為懶, 費時行咁多路,
唸住轉車都會返到ge啦!!!
但係我就係車度訓着左!!!
搞到去左 黃大仙警局 又唔識返喎!!!
又唔識去地鐵站喎!!!!
而且天好黑, 又冇人, 超驚啊!!! |
2007 年 12 月 25 日 星期二  |
發洩!!!!!!!  |
分類: 未分類 |
好冇奈啊!!! 聖誕節俾人捉左去訪問喎!!!
仲食左好多檸檬黎!! 好酸, 好唔開心啊!!!
不過都幾搞笑架!!! 每當我地鼓起勇氣訪問時,
都會好野阻左ge!!! 再唔對象就走鬼左!!!
搵到對方, 佢地又話唔敢喎!!!
又話唔靚仔喎!!! 超冇奈囉!!!
仲好累忝!!! 返屋企時, 我又迷左路!!!
好傷心啊!! 唔想寫了!!!!
聽日再寫返今日ge經過啦!!!
886 |
2007 年 12 月 23 日 星期日  |
累  |
分類: 未分類 |
超累啊!!!!!!! 成個人都散啊!!!
琴日, 我超乖啊!!! 我好早就訓啦!!!
跟住5:00, 就起左身啦!!
因為果度唔係我屋企, 太冇安全感啦!!
so, 唔想訓咁耐!!!
本來唸住去睇日出架!!!
不過出面又落雨, 又霚喎!!!
搞到睇唔到日出!!! 真係可惜啊!!!
不過其實我有少少驚佢地架!!!
因為第一次去探訪一d智x人士ge時候,
佢地太熱情啦!!! 熱情得好d可怕!!
但係當知道佢地唔會咁熱情ge時候,
我不知幾開心啊!!!
雖然當我見到佢地ge時候, 我覺得自己好幸福!!!
但係呢種開心, 只可以維持晚餐!!!
食完晚餐, 玩遊戲ge時候!!!
佢突然係我面前, 同我 say hi 喎!!!
開頭, 我只係呢住禮貌上同返佢 say hi !!
但係冇唸度佢一次仲唔夠!!!
仲成日突然跳係我面前 say hi !!!
我唸住算啦!! 因為佢都幾可惜下ge !!
陪佢玩陣 say hi 遊戲啦!!!
終於可以返房啦!! 超開心啊!!!
成個人鬆晒!! 沖完涼, 食完消野!!!
我睇佢地玩 啤牌 !!
點知佢又入黎, 話同我地一起玩喎!!!
跟住全部人走晒!!! 跟住佢又話要我同佢玩喎!!!
我唔識玩, 佢話會教我喎!!!
我都唔鍾意玩 啤牌 ge!!!
你教我, 我都冇心機ge啦!!!
我費時彩佢!!! 我去隔離房玩好過!!!
佢又跟去隔離房!!!
佢超煩啊!!! 我地又去第二間房!!!
呢次我地跑過去, 然後好快咁關門!!
但係就冇鎖門!! 佢進左黎!!!
不過好彩, 1d班出現左位救星!!!
佢終於好man 咁趕走左佢!!!
呢件事令我更加驚 智x人士 !!
不過除左果位人兄之外!!其實都幾好玩啊!!!
幾開心架!!!
今日我要提早出營, 因為我要去行山遠足!!!
超累啊!!! 搭車果陣差d就訓着啦!!
由 樂富地鐵站 行到 黃大仙地鐵站 !!!
原來獅子山比我想像中仲矮!!
好快就行完啦!! 本來想行埋獅子山頭架!!!
不過太大霠啦!!! 佢地話唔好行喎!!!
搞到冇行到, 真係好可惜啊!!! |
2007 年 12 月 20 日 星期四  |
偷食!!!!  |
分類: 未分類 |
今日係我地ge聖誕聯歡!!!!
不過我地就要聽書!!!
雖然係咁, 但係我覺得好開心啊!!!
而且我同 ( 啊橙 ) 都冇聽書,
我地一邊食野, 一邊係度玩!!!
超開心啊!!
聽聽下, 我地見到另一位班主任係度偷食!!!
跟住我地全班大叫 : [ 哦~~~~~~ ]
搞到佢面都紅埋!! 超可愛啊!!!
放左學之後, 我又見度 ( 啊妹 ) 啊!!
不過佢買左超多零食啊!!!
話聽日係佢地ge聯歡喎!!!
雖然係聯歡啫, 不過佢好左ge麻!!
食咁多對 BB 唔好ge!!!
聽日, 12:25 佢地放學啊!!!
等我接佢地放學, 然後送返張聖誕卡俾佢先!!!
真係估唔到, 平時同我一起嘻嘻哈哈ge佢!!!
都會寫出咁悲哀ge文章!!!!
係文人多大話啊!! 定係我高估左自己呢!!!
或者係佢裝飾得好好啦!!! |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 72 | »
|