墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 52
累積人氣: 5339
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 15 日  星期六   晴天


好返啦!! 分類:

       好返晒啦!!

幾叻啊!!  我d頭痛都冇事lu!!!

不過仲有少少燒!!

但係我相信好快連果d燒都消失!!!

  

好開心啊!!

(啊咩) 認承左我!!

係22號會陪我去睇 -- 玩具扭蛋show !!

係 --  香港會議展覽中心 !!!

其實即係邊度架??

  

依家好多好人都病左啦!!

包括我!!!

呢個病魔好似好西利咁喎!!!

竟然可以話咁快就kill人!!

睇黎, 好似香港人咁喎!!!

我唸佢一定係學香港人咁!!!

凡事追求 [快] !!

嘻嘻............

 

(啊廖) send 信息黎,

話佢要 比賽!!!

仲係手球tim!!!

我估佢地班win左 (啊咩) 果班,

先有得比賽ge!!!

係咪呢???

不過 (啊廖) 咁衰架!!

佢老婆都唔讓!!!  --  講笑!!!

 



2008 年 3 月 14 日  星期五   晴天


介紹!!! 分類: 未分類

 

 

 

呢張呢, 就係我ge 相架ge設計圖啦!!!

就等我介紹下呢幅圖啦!!!

首先, 大家睇唔睇到兩邊ge (屎頭人) 啊??

右邊ge係 (屎頭mo),

左邊ge係 (屎頭車) !!!

佢地兩個係咪好cute呢??

由於兩個 屎頭 都係我地班ge!!!

so, 將來我會放個我地班ge人係度!!

而佢亦要係 屎頭 ,

咁先可以趁得起佢地兩個 屎頭 架嘛!!!

  

我地好搞笑架!!!

我地5個成堂 music 堂!!

都係度笑, 同畫呢幅 屎頭 相架!!!

包括 : (啊mo) , (貝多) , (啊車) , (chan翠娟)

真好, miss郭 病左冇返!!

又一堂開心ge堂!!

仲有math堂, 都好開心啊!!

因為 mr wong 成堂都講笑!!

完全冇上過堂!!

亦都冇攞起本書!!!

因為 mr wong 認承我地,

會同我地笑話架!!

不過今次, 佢都唔係講笑話ge!!

佢只係講佢自己ge生活俾我地聽!!!

都係 music堂 好玩d!!!



2008 年 3 月 13 日  星期四   晴天


痛~~~~ 無奈 分類: 未分類

      今日全日都唔知發生咩事!!!

一靜落黎, 唔唸野, 唔認真上堂果陣,

頭就好痛啦!!!

搞到我唔俾心機都唔得啊!!!

不過都好ge!!!  起碼可以促我讀書啊!!!

  

小息完之後, 突然唔知點解前面好嘈喎!!!

原來係有人唔舒服!!!

不過我覺得佢地太緊張啦!!!

咁樣反而會累事!!

不過又有幾個可以做得咁冷靜啊!!!

但係我都要讚下 (cy) ,

因為佢係第一個入黎!!!

反應亦都係最快個果!!

超 men 啊!!!!  不枉係我ge男朋友啊!!

哈哈........

不過 (暉伯) 就好似唔多理會啦!!!

可能想做ge野俾人搶左排!!

又可能佢嚇傻左!!!

嘻嘻.............

而且 (校花小傑) 就只會命令人做野!!!

命令人幫病者執書包!!!

都係我ge男朋友 -- (cy) 最好, 最men!!!

  

係 self- access 果陣,

我同 ( 彭彭 ) 你度訓覺!!!

可能係太悶啦!!

又可能係太累啦!!

總之我地就係度訓覺啦!!!

不過與其話訓覺, 不如話休息更貼切!!!

因為我訓訓下, 突然聽到開門聲!!!

我即刻醒左!!!  不過已經差唔多夠鍾啦!!!

so, 我叫醒 (彭彭) , 然後一起執野!!!

  

今日好衰啊!!!

小學竟然可以提早放假!!!

明明小學同我地只相差一年架嘛!!!

低x力都差唔多ge啫!!!!

算~~~ 不過最好就聽日就放假!!!

因為我唔想 English report啊!!!

唔得, 唔得!!

聽日有我最鍾意ge DT !! 

都係唔好放假啦!!!

 



2008 年 3 月 12 日  星期三   晴天


體檢!!!! 不安 分類: 未分類

       佢乎好衰架!!!

我俾 (啊橙) 強姦,

心理都仲未回復正常!!

佢地就係度搞我條腰喎!!!

明知我最驚人地碰我條腰架嘛!!!

搞到我俾 (cy) 駡啦!!!

係咪衰呢!!!

  

我同 赤影 早退!!! 

原因盲 係我地要 體檢 !!!

去左 藍田  我地去左 m記 先,

佢地 赤影 話, 要早d返去學樂器,

只好拎住去 體檢 啦!!!

  

入到房內, 姑娘話要檢查身體喎!!!

仲要 灘屍咁灘係張床tim!!!

不過都唔知佢搞咩ge!!!

 檢查身體 要摸晒全身ge咩??

佢摸到我ge果陣,

我突然大聲笑, 仲移黎移去!!

一d都唔合作!!

佢叫我放鬆d!!

但係呢個唔係放唔放鬆ge問題!!

唔知點解我移得越耐,

佢就摸越耐!!!

又或者習慣架!!!

我強忍住唔笑!!!

成個身體都畺左!!!

都唔知佢仲要摸幾耐,

唉~~~~~

真係好慘啊!!!



2008 年 3 月 11 日  星期二   晴天


快速!!! 開心 分類: 未分類

      因為我要搵資料啊!!

SO, 我就好快速咁講下今日ge開心事!!!

上 IS 堂果陣, (BB) 突然問  啊SIR,

from 4 仲會唔會高架!!!  --  指男仔!!

開頭我好奇怪!!

點降佢會咁問ge呢???

就算佢唸自己讀 from 4 果陣ge事,

都係應該問女仔啊!!!

啊sir 話好少!!!

(BB)  又突然失望咁叫!!!

咁 ( 傑仔 ) 咪.............

佢冇講落去!!!

不過只要有少少智慧ge人都知佢想講咩!!!

直接d講, 就係話緊佢 -- 矮 !!!

不過好彩, (小傑) 當時唔係度!!

唔係一定會嘔血啫!!!

(BB) 真係好叻啊!! 

(姣婆) 都成日叫我地唔好講個事實出黎架啦!!

佢真係好cute啊!!

不過好彩, (小傑) 唔夠 (BB) 打啫!!!

但係當時我地有好多人都係度大笑架!!

就連 啊sir 都係度笑架!!

果然係我地ge校花啊!!!

啊sir 連 (cy) 都唔知係邊個!!!

佢竟然知 (校花小傑) !!!

我地ge校花真出名!!

  

lunch 果陣, 我叫校花教我do math!!

佢教完之後, 突然講一d,

唔啱校花講ge野喎!!

雖然我唔知係唔係 粗口!!

不過我同 赤影 係度 --  哦~~~~~

跟住 (青山院長暉伯) 又同我地一起 (哦~~~) 喎!!!

不過佢都唔知咩事ge!!!

放lunch 果陣, 我地去library!!!

不過我估唔到 (青山院長暉伯) 竟然借書喎!!

佢仲話借得仲多過我啊!!

雖然唔知係咪真!!!

不過佢會借書, 已經係出乎意料之外ge啦!!!

我地仲唸住玩佢tim!!!

結果佢唔肯走先喎!!

so, 咪冇得玩囉!!!!

  

今日報告完畢!!!

但係好開心啊!!!