墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 27
累積人氣: 5314
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 5 日  星期三   晴天


xx會!!! 疑惑 分類: 未分類

       雖然有一陣陣ge寒風吹過黎!!

不過心裹都有一股暖暖ge氣!!

       今日好開心啊!!

我地班幫 c.s.wong 搞左唔知咩會!!!

總之就係感激 c.s.wong 係 miss廖讀書果陣,

黎教我地 , 而且仲幫我地補習tim!!!

不過好開心啊!!  我地係 math 同中史堂度吹氣球!!!

我冇俾人發現啊!!  不過唔知邊個ge氣球爆左!!

miss趙  竟然當聽唔到喎!!!

到左 FP 堂 , 我地終於可以活動啦!!

最搞笑ge係 -- 佢地玩鬥食糖!!

c.s.wong 食野好搞笑啊!!

我地叫佢停 , 佢真係停左落來喎!!

表情仲好cute  tim!!!

最可愛ge係 , c.s.wong  ge對手係 -- (BB)

我以為會係 (BB) win tim!!!

結果係 c.s.wong 喎!!

到秋獎果陣, 我地特登秋中c.s.wong !!

佢攞獎品果陣, 佢好似細路仔咁!!

大跳大叫!!  笑爆我地ge肚啊!!

跟住我地就影大合照!!!

lunchtime果陣, 我地又係度玩氣球啊!!

雖然 c.s.wong 話要沒收d氣球,

不過最後都冇收到!!

嘻嘻.............

  

其實以前我覺得,

學生總係討好人ge果個!!

冇論係有心, 定冇心!!

總係唔多唔少會討好老師!!

但係 c.s.wong 卻好特別!!

佢反而做討好果個!!

佢會就我地!!  痛我地!!  寵我地!!

雖然我唔知佢咁做會唔會害左我地!!

但係起碼今次我ge  Quiz  有明顯ge進步啊!!

開頭佢話佢會睇卡通片, 我唔係好信架!!

我覺得佢係下笑, 哄下我地ge啫!!

但係今日  (may姐)  話佢會係教員休息間度睇!!

原來佢唔係講笑架!!!

佢真係好可愛啊!!   仲係一個好特別ge老師!!



2008 年 3 月 4 日  星期二   晴天


^^ 開心 分類: 未分類

       星期一果陣 ,  我先發現我冇溫到書!!!

算啦!!  為有頂硬上啦!!!

結果梗係如我所料 -- 唔合格啦!!

so , 今日要留低改完正先可以走!!!

改左之後 , 我冇返屋佐住 ,

我又留低do左math先!!

而且c.s.wong 又係度教我地喎!!

真係好ge啦!!

佢好好人啊!!  雖然我冇聽書!!

而且仲要佢都知我冇聽書!!!

但係佢又好耐心咁教我啊!!!

真係好架啦!!

不枉我地聽日幫佢搞個part!!!

不過我唔明ge係---------

佢應該唔知我地要送禮物俾佢架!!!

但係佢竟然同 ( 財政 ) 講話 ,

唔好送禮物俾佢 , 如果唔係 , 佢要俾返錢我地!!!

唔知邊個話俾佢知呢!!

咁衰架!!  話明係秘密啊嘛!!!

  

放學之後 , 我地見到 (暉伯) ,

仲同佢嘈左場架tim!!

真係好玩啊!!!

好耐冇嘈架啦!!!

同 赤影 嘈 , 佢會打人ge!!!

都唔好玩ge!!!

不過咁多人住係 火星 ge咩!!!

火星 係我架!! 

就算打仗, 我都要搶返 火星 返黎!!

  

聽講呢!!  我地ge校花 --  小傑  ,

又俾人追啦!!! 咁又係ge!!

佢係一個 , 女仔見到會妒忌 , 男仔見到會心動ge人!!!

又多多幾個男仔溝佢都好正常ge!!!

哈哈.................

 

 



2008 年 3 月 3 日  星期一   晴天


想知!!! 分類: 未分類

       到底你唔係唔會俾hurt??

到底你係唔介意,

定係唔想我地擔心??

  

到底你係咪已經練成不受傷害,

定係你有所隱瞞??

  

到底我應該關心你,

定係扮唔知呢???

  

到底我應該點做呢??

到底點解扮堅強??

到底點解唔可以赦下心房???

  

係我面前, 你永遠係最好果個!!!

係我面前, 你永遠係唔會錯!!

  

雖然明知對事情冇幫助,

但係你都表現得最冷靜!!

  

雖然明知係自欺欺人,

但你翼令我地安心!!

  

依家 , 到我幫返你啦!!

 



2008 年 3 月 2 日  星期日   晴天


喊~~~ 不安 分類: 未分類

       都唔知點解呢排咁多人想喊ge!!

搞到人地鬼死咁驚!!!

人地咁驚你地喊ge嘛!!!

呢排咁多人喊做咩啫!!!

  

不過琴日我用左三包tissue !!

不過唔係喊!!!  而係鼻塞!!

唔知幾衰啊!!

搞到我呼吸唔到啊!!!

不過我唔想聽到有人喊啦!!

因為 喊  ,   真係好得人驚啊!!

  

咦!  你地唔係因為 ( 肥姐 ) ge死!!

所以係度喊啊嘛!!!

 



承諾!!!! 滿足 分類: 未分類

       今日  赤影  又打電話黎!!

問我出唔出去!!!

仲話果個靚仔都係度喎!!!

其實就算佢唔問我,

我都會出去ge!!

因為果個班主任要我地做果d唔知咩野喎!!

so, 我地要去圖書館度借書囉!!!

不過果個 赤影 都厄人ge!!

又話果個人好靚仔!!!

結果平平凡凡!!!

但係又唔算唔靚仔ge!!

因為所有 bb仔 都靚仔ge啦!!!!

不過我都有溝佢啊!!

估唔到同佢講左兩, 三句,

就溝到佢了喎!!!

再一次証明我係靚仔ge!!!

哈哈.................

  

之後, 我地去左果度!!

三年前, 我曾經係果度許下承諾!!

不過我唸, 呢個承諾要再等多13年先可以對現啦!!

因為我依家仲細!!!

到13年之後, 我就有能力去對現ge啦!!!

不過依家佢好似等唔到啦!!

其實講真啊!!  我都曾經有唸過放棄架!!!

不過最後都冇放棄到!!!

我唸13年好快過ge啫!!!