| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 13 日 星期三  |
返  |
分類: 未分類 |
琴日我就返左黎! 不過講真啊!
我真係好唔想返黎架!
如果唔係要去練歌! 我真係真係好想好想唔返黎住架!
香港好悶啊! 都係果邊好玩D!
今日仲係 (珊珊) ge生日!
不過佢返左大陸! so只好係呢度講聲!
珊珊 :
生日快樂!
本來想玩埋 (啊廖) 架!
點知佢5號就返大陸喎!
可惡! 又話唔返!
就算俾人逼啊! 都話聲俾我知啊!
我可以提早送啊嘛!
搞到冇得玩! 我都未見過佢喊果樣!
可惡! 可惡~!
下次一定要double俾佢先得!
|
2008 年 2 月 5 日 星期二  |
情人節快樂!!  |
分類: 未分類 |
超超超超開心啊!
今日返學果陣, 見到 (勞龍)
佢都見到我架! 佢不但唔同我打紹呼,
仲好似好驚我咁! 不時望下我!
我都仲未去告狀! 佢驚咩啫!
不過佢唔同我打紹呼, 我都當見唔到佢!
不過竟然佢咁驚, 我唔去告狀都唔得啦!
返到學校仲開心啊! 我地設計左個玩人遊戲!
因為聽日就唔使返學, 所以被我地整估ge人,
都唔會搵我地報仇啦!
本來我地唔打算玩 cy 架!
不過佢話佢自己食得辣啊嘛!
所以臨時先話要整估佢ge!
不過佢ge反應好cute啊!
搞到我地以為自己玩得過份左!
而且我又冇問到 佢被人玩, 會唔會嬲!
因為係臨時, 所以問唔到!
其他被我玩ge人, 我都有問過架!
cy :
你咁高貴大方, 咁美麗動人,
唔會同我地呢d細路仔計較ge呵?
不過最衰都係 (死人察子傑) ,
都叫佢唔好行埋 (暉伯) 度ge啦!
見唔到佢俾玩ge表面都算啦!
搞到(暉伯)估到我地做咩啦!
枉我咁相信佢, 本來我地計劃左係玩 (暉伯) 先架!
然後再叫 (暉伯) 同我地一齊玩 (死人察子傑) ge嘛!
我真係唔應該相信佢架!
又話好想見到 (暉伯) 俾人整估!
想就唔好行埋去了嘛! 衰人! |
2008 年 2 月 4 日 星期一  |
興幸~~~  |
分類: 喜與悲 |
比賽一定輸左啦! 因為我地都覺得難食啊!
不過佢地好衰啊! 全部滾左出去,
留返我一個做 啊四 , 仲要面對 miss袁 !
賤格, 不負責任!
我依家開始有少少興幸我冇上過一堂 煮野食 !
因為佢ge要求好高啊!
不過算啦! 因為小息果陣,
May姐 送左d 金沙 俾我地啊!
雖然最憎食 金沙 , 但係呢d都係人地ge心意黎架嘛!
為有收左佢啦! 不過唔理係咪 金沙 !
但係我都好開心啊! 因為佢好守信用啊!
我地同佢講下笑啫! 估唔到佢真係送 朱古力 俾我地喎!
我又唔記得左啦! 可惡, 妖~~~~
咁會破壞左架! 妖~~~~~
好衰啊我自己, 做咩成日都唔記得架! |
2008 年 2 月 3 日 星期日  |
^^  |
分類: 未分類 |
賤格囉! 人地唔得閑去花虛,
你就出太陽! 唔制啊!
算啦! 今日過得都幾開心!
睇在今日咁開心ge份上! 就算啦!
係啊! cy 應承過我, 5號會黎班房搵我架!
唔好唔記得喎! 幫我叫埋 kandy 喎!
仲有, (啊廖), 你都要黎搵我啊!
我有野俾你啊! 就係4:00p.m !
小學ge籃球埸等啦!
好開心啊! 好快可以返大陸啦!
過多兩日就可以返架啦!
實在太開心啦!
聽日返到去, 我同 bb 去cooking 啊!
唔知會唔會毒死人呢?
|
2008 年 2 月 2 日 星期六  |
花虛!!!!  |
分類: 未分類 |
有冇搞錯啊! 人地咁難得先想去花虛行下!
點鬼知落雨喎! 人地想睇下,
到底點大叫, 點尖叫架嘛!
落咩鬼雨喎! 又唔知落雨, 佢地會唔會開ge!
好失望啊! 盤計劃又俾所謂ge雨破壞晒!
算啦!! 要落就落大d ! 新年就唔好再落!
我可唔想我新年ge時間, 都俾呢d所謂ge雨破壞啊!
新年千析唔好落雨啊!
但係今日都有收穫!
起碼我整估左 (小弟弟) 啊!
真係好玩!
雖然佢知我地整估佢!
但係我地仲玩左個佢唔知ge game架!
哈哈..............
唱k小魚仙 又大結局啦!
唔知 (王sir) 又會唔會好傷心呢?
好想快d上math堂啊!
|
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 72 | »
|