墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 35
累積人氣: 5322
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 13 日  星期三   晴天


疑惑 分類: 未分類

      琴日我就返左黎! 不過講真啊!

我真係好唔想返黎架!

如果唔係要去練歌! 我真係真係好想好想唔返黎住架!

香港好悶啊! 都係果邊好玩D!

今日仲係 (珊珊) ge生日!

不過佢返左大陸! so只好係呢度講聲!

珊珊 :

        生日快樂!

  

本來想玩埋 (啊廖) 架!

點知佢5號就返大陸喎!

可惡! 又話唔返!

就算俾人逼啊! 都話聲俾我知啊!

我可以提早送啊嘛!

搞到冇得玩! 我都未見過佢喊果樣!

可惡! 可惡~!

下次一定要double俾佢先得!

 



2008 年 2 月 5 日  星期二   晴天


情人節快樂!! 疑惑 分類: 未分類

      超超超超開心啊!

今日返學果陣, 見到 (勞龍)

佢都見到我架! 佢不但唔同我打紹呼,

仲好似好驚我咁! 不時望下我!

我都仲未去告狀! 佢驚咩啫!

不過佢唔同我打紹呼, 我都當見唔到佢!

不過竟然佢咁驚, 我唔去告狀都唔得啦!

  

  

返到學校仲開心啊! 我地設計左個玩人遊戲!

因為聽日就唔使返學, 所以被我地整估ge人,

都唔會搵我地報仇啦!

本來我地唔打算玩 cy 架!

不過佢話佢自己食得辣啊嘛!

所以臨時先話要整估佢ge!

不過佢ge反應好cute啊!

搞到我地以為自己玩得過份左!

而且我又冇問到 佢被人玩, 會唔會嬲!

因為係臨時, 所以問唔到!

其他被我玩ge人, 我都有問過架!

cy :

    你咁高貴大方, 咁美麗動人,

唔會同我地呢d細路仔計較ge呵?

不過最衰都係 (死人察子傑) ,

都叫佢唔好行埋 (暉伯) 度ge啦!

見唔到佢俾玩ge表面都算啦!

搞到(暉伯)估到我地做咩啦!

枉我咁相信佢, 本來我地計劃左係玩 (暉伯) 先架!

然後再叫 (暉伯) 同我地一齊玩 (死人察子傑) ge嘛!

我真係唔應該相信佢架!

又話好想見到 (暉伯) 俾人整估!

想就唔好行埋去了嘛! 衰人!



2008 年 2 月 4 日  星期一   晴天


興幸~~~ 開心 分類: 喜與悲

      比賽一定輸左啦! 因為我地都覺得難食啊!

不過佢地好衰啊! 全部滾左出去,

留返我一個做 啊四 , 仲要面對 miss袁 !

賤格, 不負責任!

我依家開始有少少興幸我冇上過一堂  煮野食 !

因為佢ge要求好高啊!

不過算啦! 因為小息果陣,

May姐 送左d 金沙 俾我地啊!

雖然最憎食 金沙 , 但係呢d都係人地ge心意黎架嘛!

為有收左佢啦! 不過唔理係咪 金沙 !

但係我都好開心啊! 因為佢好守信用啊!

我地同佢講下笑啫! 估唔到佢真係送 朱古力 俾我地喎!

  

  

我又唔記得左啦! 可惡, 妖~~~~

咁會破壞左架! 妖~~~~~

好衰啊我自己, 做咩成日都唔記得架!



2008 年 2 月 3 日  星期日   晴天


^^ 愉快 分類: 未分類

        賤格囉! 人地唔得閑去花虛,

你就出太陽! 唔制啊!

       算啦! 今日過得都幾開心!

睇在今日咁開心ge份上! 就算啦!

係啊! cy 應承過我,  5號會黎班房搵我架!

唔好唔記得喎! 幫我叫埋 kandy 喎!

仲有, (啊廖), 你都要黎搵我啊!

我有野俾你啊! 就係4:00p.m !

小學ge籃球埸等啦!

  

好開心啊! 好快可以返大陸啦!

過多兩日就可以返架啦!

實在太開心啦!

聽日返到去, 我同 bb 去cooking 啊!

唔知會唔會毒死人呢?

 

 



2008 年 2 月 2 日  星期六   雨天


花虛!!!! 鬱悶 分類: 未分類

       有冇搞錯啊! 人地咁難得先想去花虛行下!

點鬼知落雨喎! 人地想睇下,

到底點大叫, 點尖叫架嘛!

落咩鬼雨喎! 又唔知落雨, 佢地會唔會開ge!

好失望啊! 盤計劃又俾所謂ge雨破壞晒!

算啦!!  要落就落大d !  新年就唔好再落!

我可唔想我新年ge時間, 都俾呢d所謂ge雨破壞啊!

新年千析唔好落雨啊!

但係今日都有收穫!

起碼我整估左 (小弟弟) 啊!

真係好玩! 

雖然佢知我地整估佢!

但係我地仲玩左個佢唔知ge game架!

哈哈..............

  

  

唱k小魚仙  又大結局啦!

唔知 (王sir) 又會唔會好傷心呢?

好想快d上math堂啊!