| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 27 日 星期日  |
好sad啊!!  |
分類: 喜與悲 |
我都未見過咁ge (啊媽) 架!!
明知我要考試 , 仲要拉人地出街!!
最衰係, 我唔去 , 佢唔買 泳衣 俾我啊!!
如果係平時 ,我一定冇所謂!!
反正我都唔識游水!!
我凈係識潛水!!
不過下個再下個禮拜 ,
我地好不幸咁 , 有堂游水堂!!
而佢又將我ge泳衣搞唔見喎!!
唉~~~~~~~~ 無奈!!
不過最最最衰係 , 佢晨咁早拉人地去飲茶!!
人地琴日玩到累泥泥!!
唸住可以有咁耐訓咁耐架嘛!!
搞到我全程冇溫過書!!
聽日要考中史架嘛!!
不過好彩 , 我今日唔知點解 ,
6點幾起身 , 溫左一陣 ,
但係又唔知冇拉拉訓著左喎!!
不過仲未背熟 , 因為(貝多)話 ,
如果背左會考好d架!!
雖然我ge中史唔算差!!
而且我都好鍾意中史!!
不過都係背左安全d!!
唔得!! 聽日都要早d寺身背書先!!
依家 , 就俾我好好咁休息下啦!!
因為真係我累啊!!
我唸我聽日返學會好累ge啦!!
而且仲要見 , 果個唔知咩水!!
唉~~~~~ 真煩!!
鬼叫我唔記得請假咩!!
不過算啦!!
起碼琴日我搵一個同我志同道合ge人啊!!
真係開心啦!!
|
2008 年 4 月 26 日 星期六  |
happy happy  |
分類: 未分類 |
今日超開心喎!!
首先去左 發電廠 充電啦!!
果陣好好玩架!!
不過我最鍾意ge係 生態遊 !!
因為我認識左好多動植物啊!!
仲有好多我都未見過ge!!
不過好可惜ge係,
我見唔到個 咯咯雞 啊!!
個個人都見到 , 係我睇唔到!!
我失望啊!!
最失望ge係我仆車啊!!
搞到個手刷爛晒!! 仲好痛tim!!
不過其實隻腳仲痛架!!
但係我冇講出黎 , 費時佢地擔心啦!!
你地知架啦 , 我人緣太好啦!!
少少傷都好大把人黎安慰我!!
不過我地放左之後 ,
我地去左踏單車啊!!
都好耐冇玩啦!!
不過我ge技術都冇退步到!! 好彩!!
但係都仲係有個陰影囉!!
都幾驚架!!
至於係咩事 , 就唔好問啦!!
因為我唔係太想答!!
不如我俾D相大家睇啦!!

呢幅係沙灘 , 本身好靚架!! 不過咁睇就 係咪好似 牵牛花 呢?? 不過呢個唔係牵牛
有D怪怪地!! 花黎架!! 佢叫 -- 5爪xx 我凈記得5爪唔知咩
咩!! 佢同 牵牛花 ge唔同之處 , 就係佢ge葉
係好似5個爪咁!! (係佢ge左手邊)

呢個我唔係好記得個名 , 但係佢ge發音好得意架!! 呢個係不知名ge花 , 連個導遊都唔知!! 有人話 , 就
叫 -- 實驗杯!! 大概啦!! 本身佢有個蜘蛛架!! 不過 叫 -- 官花 啦!! 因為係我地發現架!! 不過我就覺得佢
影唔到!! 可惜 , 可惜!! ge樣幾似皇冠!!

呢個就係個 -- 風車!! 當佢地見到個風車 呢幅係成個島ge模型!! 因為我ge手機影唔到咁大,
ge葉時 , 叫累果d人, 即刻沖上去!! 呢d叫 so ,有少少冇影到!!
唔叫 (望風車止累) 呢?? 有人更誇張 , 係
度大叫!! 想嚇死人咩!!
|
2008 年 4 月 25 日 星期五  |
special  |
分類: 喜 |
今日好搞笑啊!!
而且仲係我第一次見咁special ge 表白!!
不過好彩 , 個女主角唔係我 ,
唔係一定好 {魚} 啦!!
ET : 如果你打我ge話 , 就代表鍾意我!!
最衰係佢係咁重複呢一句!! -- 可惡!!
烏蠅 : 咁你係咪好想佢打你啊??
ET : 係~
我地 : 哦~~~~~
就係因為一個 {係} 字!!
我地有份聽ge人內鬨!!
搞仲我地全班俾 (Miss廖) 駡tim!!
不過都係覺得好搞笑!!
但係最叻ge係 (烏蠅)
如果唔係佢問ge話 ,
我地都唔知 , 原來 (赤影) ge魅力可以大成咁!!
放左學之後, 因為 (赤影)話 ,
唔記得帯本書返家!!
so, 要入課室拎!!
但係課室又鎖左喎!!
為有一個辦法 , 而又唔使麻煩到 (may姐)!!
就係 -- 爬windom!!
哈哈........ 好好玩啊!!
其實我上次一早就想咁玩ge l啦!!
不過 (啊橙) 唔俾 , so, 冇玩到!!
但係更加好彩ge係!!
我地啱啱跳左出黎果陣 ,
( kandy) 先出黎!!
好彩見唔到啫!!
嘻嘻.............
|
2008 年 4 月 23 日 星期三  |
哈哈........  |
分類: 喜 |
今日好好玩啊!!
係lunch時 , (貝多) 串 (小mo) 啦!!
又玩佢喎!!
首先 , 我帯大家 , 去睇情信先!!
To : 白皚皚的小mo
如果我盲了 , 便不用看見虛偽的面孔 ;
如果我聾了 , 便不用聽到難堪的說話 ;
如果我啞了 , 便不用說不該說的話 ;
如果我跛了 , 便不用走很崎嶇的路 ;
如果我沒有嗅覺 , 便不用聞討厭的臭屁 ;
如果我沒有味覺 , 便不用嚐酸苦辣的味道 ;
如果我沒有觸覺 , 便不用拒絕外來的刺激 ;
如果我沒有感覺 , 便不用忙著應酬這世界 ;
反而更多人會來應酬我!!
如果 , 這個世界沒有如果!!
如果我盲了 , 便看不到這花花世界 ;
如果我聾了 , 便聽不到你的甜言蜜語 ;
如果我啞了 , 便說不到我想告訴你的話 ;
如果我跛了 , 便走不到我們要一起走的路 ;
如果我沒有嗅覺 , 便聞不到你送我的花香 ;
如果我沒有味覺 , 便嚐不到你親手整的美食 ;
如果我沒有觸覺 , 便觸不到你給我的溫暖和擁抱 ;
如果我沒有感覺 , 便感覺不到你待我的好好好和好好好 ;
反而 . 只會 . 失去 . 一切!!
如果 , 這個世界沒有如果的如果!!
如果 , 如果...............
from 黑黝黝的貝多
不過本來 to : xx , 同from xx
唔係呢個人架!!
不過 (小mo) 話唔可以係本來個果 ,
so , 就用左呢個啦!!
係咪好搞笑呢??
唔知俾 (貝多) 知道會唔會殺左我呢??
|
2008 年 4 月 22 日 星期二  |
冒理!!!  |
分類: 未分類 |
最近都冇咩心情打 blog !!
成日都覺得好累!!
可能係因為天氣ge關係掛!!
不過呢排就唔知點解!!
成日都有 冇來電顯示 ge電話!!
明知我唔多會聽一d 冇來電顯示 ge電話架啦!!!
都仲要打黎!!
最衰ge係 , 佢唔係只打一次!!
打成十幾次!!
大佬啊~~ 你唔煩我都厭啦!!
如果真係有誠意ge , 咁就唔好打133啦!!
不過最好就唔好打!!
因為我費事聽!!
|
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 72 | »
|