墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 37
累積人氣: 5324
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 27 日  星期日   晴天


好sad啊!! 無奈 分類: 喜與悲

      我都未見過咁ge (啊媽) 架!!

明知我要考試 , 仲要拉人地出街!!

最衰係, 我唔去 , 佢唔買 泳衣 俾我啊!!

如果係平時 ,我一定冇所謂!!

反正我都唔識游水!!

我凈係識潛水!!

不過下個再下個禮拜 ,

我地好不幸咁 , 有堂游水堂!!

而佢又將我ge泳衣搞唔見喎!!

唉~~~~~~~~  無奈!!

不過最最最衰係 , 佢晨咁早拉人地去飲茶!!

人地琴日玩到累泥泥!!

唸住可以有咁耐訓咁耐架嘛!!

搞到我全程冇溫過書!!

聽日要考中史架嘛!!

不過好彩 , 我今日唔知點解 ,

6點幾起身 , 溫左一陣 ,

但係又唔知冇拉拉訓著左喎!!

不過仲未背熟 , 因為(貝多)話 ,

如果背左會考好d架!!

雖然我ge中史唔算差!!

而且我都好鍾意中史!!

不過都係背左安全d!!

唔得!!  聽日都要早d寺身背書先!!

依家 , 就俾我好好咁休息下啦!!

因為真係我累啊!!

我唸我聽日返學會好累ge啦!!

而且仲要見 , 果個唔知咩水!!

唉~~~~~  真煩!!

鬼叫我唔記得請假咩!!

 

不過算啦!!

起碼琴日我搵一個同我志同道合ge人啊!!

真係開心啦!!

 

 



2008 年 4 月 26 日  星期六   晴天


happy happy 疑惑 分類: 未分類

     今日超開心喎!!

首先去左 發電廠 充電啦!!

果陣好好玩架!!

不過我最鍾意ge係 生態遊 !!

因為我認識左好多動植物啊!!

仲有好多我都未見過ge!!

不過好可惜ge係,

我見唔到個 咯咯雞 啊!!

個個人都見到 , 係我睇唔到!!

我失望啊!!

最失望ge係我仆車啊!!

搞到個手刷爛晒!! 仲好痛tim!!

不過其實隻腳仲痛架!!

但係我冇講出黎 , 費時佢地擔心啦!!

你地知架啦 , 我人緣太好啦!!

少少傷都好大把人黎安慰我!!

 

不過我地放左之後 ,

我地去左踏單車啊!!

都好耐冇玩啦!!

不過我ge技術都冇退步到!!  好彩!!

但係都仲係有個陰影囉!!

都幾驚架!!

至於係咩事 , 就唔好問啦!!

因為我唔係太想答!!

不如我俾D相大家睇啦!!

 

           
  呢幅係沙灘 , 本身好靚架!! 不過咁睇就              係咪好似 牵牛花 呢??  不過呢個唔係牵牛
有D怪怪地!!                                                花黎架!!  佢叫 -- 5爪xx  我凈記得5爪唔知咩
                                                                 咩!!  佢同 牵牛花 ge唔同之處 , 就係佢ge葉
                                                                 係好似5個爪咁!!   (係佢ge左手邊)

 

             
  呢個我唔係好記得個名 , 但係佢ge發音好得意架!!                呢個係不知名ge花 , 連個導遊都唔知!!  有人話 , 就
叫 -- 實驗杯!!  大概啦!!  本身佢有個蜘蛛架!!  不過             叫 -- 官花 啦!!  因為係我地發現架!!  不過我就覺得佢
影唔到!!  可惜 , 可惜!!                                                   ge樣幾似皇冠!!

 

           
  呢個就係個 -- 風車!!  當佢地見到個風車               呢幅係成個島ge模型!!  因為我ge手機影唔到咁大, 
ge葉時 , 叫累果d人, 即刻沖上去!!  呢d叫            so ,有少少冇影到!!
唔叫 (望風車止累) 呢??  有人更誇張 , 係
度大叫!!  想嚇死人咩!!



2008 年 4 月 25 日  星期五   晴天


special 愉快 分類:

     今日好搞笑啊!!

而且仲係我第一次見咁special  ge  表白!!

不過好彩 , 個女主角唔係我 ,

唔係一定好 {魚} 啦!!

 

ET : 如果你打我ge話 , 就代表鍾意我!!

  最衰係佢係咁重複呢一句!!  --  可惡!!

烏蠅 :  咁你係咪好想佢打你啊??

ET :  係~ 

我地 :  哦~~~~~

 

    就係因為一個 {係} 字!!

我地有份聽ge人內鬨!!

搞仲我地全班俾  (Miss廖)  駡tim!!

不過都係覺得好搞笑!!

但係最叻ge係  (烏蠅)

如果唔係佢問ge話 ,

我地都唔知 , 原來 (赤影) ge魅力可以大成咁!!

 

放左學之後, 因為 (赤影)話 ,

唔記得帯本書返家!!

so, 要入課室拎!!

但係課室又鎖左喎!!

為有一個辦法 , 而又唔使麻煩到 (may姐)!!

就係  --  爬windom!!

哈哈........ 好好玩啊!!

其實我上次一早就想咁玩ge  l啦!!

不過 (啊橙) 唔俾 , so, 冇玩到!!

但係更加好彩ge係!!

我地啱啱跳左出黎果陣 ,

( kandy) 先出黎!!

好彩見唔到啫!!

嘻嘻.............

 

 



2008 年 4 月 23 日  星期三   晴天


哈哈........ 驚訝 分類:

        今日好好玩啊!!

係lunch時 , (貝多) 串 (小mo) 啦!!

又玩佢喎!!

首先 , 我帯大家 , 去睇情信先!!

 

To :  白皚皚的小mo

   如果我盲了 , 便不用看見虛偽的面孔 ;

如果我聾了 , 便不用聽到難堪的說話 ;

如果我啞了 , 便不用說不該說的話 ;

如果我跛了 , 便不用走很崎嶇的路 ;

   如果我沒有嗅覺 , 便不用聞討厭的臭屁 ;

如果我沒有味覺 , 便不用嚐酸苦辣的味道 ;

如果我沒有觸覺 , 便不用拒絕外來的刺激 ;

如果我沒有感覺 , 便不用忙著應酬這世界 ;

反而更多人會來應酬我!!

如果 , 這個世界沒有如果!!

   如果我盲了 , 便看不到這花花世界 ;

如果我聾了 , 便聽不到你的甜言蜜語 ;

如果我啞了 , 便說不到我想告訴你的話 ;

如果我跛了 , 便走不到我們要一起走的路 ;

   如果我沒有嗅覺 , 便聞不到你送我的花香 ;

如果我沒有味覺 , 便嚐不到你親手整的美食 ;

如果我沒有觸覺 , 便觸不到你給我的溫暖和擁抱 ;

如果我沒有感覺 , 便感覺不到你待我的好好好和好好好 ;

反而 . 只會 . 失去 . 一切!!

   如果 , 這個世界沒有如果的如果!!

如果 , 如果...............

                                       from 黑黝黝的貝多

 

 

不過本來 to : xx , 同from xx 

唔係呢個人架!!

不過 (小mo)  話唔可以係本來個果 ,

so , 就用左呢個啦!!

係咪好搞笑呢??

唔知俾 (貝多) 知道會唔會殺左我呢??

 



2008 年 4 月 22 日  星期二   晴天


冒理!!! 不安 分類: 未分類

       最近都冇咩心情打 blog !!

成日都覺得好累!!

可能係因為天氣ge關係掛!!

不過呢排就唔知點解!!

成日都有 冇來電顯示 ge電話!!

明知我唔多會聽一d 冇來電顯示 ge電話架啦!!!

都仲要打黎!!

最衰ge係 , 佢唔係只打一次!!

打成十幾次!!

大佬啊~~  你唔煩我都厭啦!!

如果真係有誠意ge , 咁就唔好打133啦!!

不過最好就唔好打!!

因為我費事聽!!