墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 43
累積人氣: 5330
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 17 日  星期六   晴天


唉......... 鬱悶 分類: 未分類

       我ge (水晶寶寶) 死左啊!!

我唔捨得啊!!  不過都唔傷心ge!!

梗係啦!!  我係 (至尊冷血惡魔)啊嘛!!

 

  今日去左public library ,

勁o嘴囉!! 

遇到 (運焦) 同 (余旦) 本來就係一件好事!!

因為可以串下佢地ge夢中情人啊嘛!!

不過(陳xx) 發脾4 就唔方係好事啦!!

佢因為求人地陪佢返屋企!!

被人拒絕!!  跟住仲喊住咁發脾4!!

超黑人憎囉!!  我最憎咁ge人ge啦!!

人地特登返黎去 (sq..  e) ,

又點會回佢返屋企啊!!

更可況佢都係自己踏車黎架啦!!

雖然唔係 (sq..  e) ,

但係我又點會送佢返去再踏車返黎咁白痴啊!!

唔通就唔可以自立細細ge咩??

連厠所都要人陪先黑人憎啊!!

要人地係厠所呆企 , 要對方解決完先走得!!

好白痴啫!! 

算啦!!  唔理啦!!

聽日 (運橙) 都去swimming 啊!!

記住 , 我地要遲 half 個鍾啊!!

哈哈.........

我地照舊1:00pm , 而且我同佢約好1:00pm架啦!!

我地踏車去觀塘岩岩好!!

20號就要考swimming啦!!

好唔想咁快啊!!  who can teach me??

i don't know how to swimming!!

 



2008 年 5 月 14 日  星期三   晴天


好開心啊!! 開心 分類: 喜與悲

      好開心啊!!

今日英文堂又冇上!!

而且仲係度玩tim!!

不過最衰都係 (肥宗)

我都唔知得罰佢d咩 ,

佢竟然咁黎害我!!

可惡 , 可惡!!

不過睇在佢乖乖地坐係度俾我駡1分鐘ge份上!!

算數!!

但係都係好開心啊!!

 



2008 年 5 月 13 日  星期二   晴天


OK啦!! 滿足 分類: 未分類

      今日都ok開心ge!!

除左好累之外!!

原來唔只我一個人累ge喎!!

不過咁又係ge!!

去完 (長洲) 都冇得放假!!

但係 (是旦) 竟然唔累喎!!

我羨慕 , 我吃醋 , 我妒忌 啊!!

咁衰架!!  我累到成舊泥咁!!

佢竟然唔累??

其實今日我唔係咁想食野架!!

唸住訓覺好過架!!

不過佢地話要玩game!!

又冇得訓啦!!  算啦!

反正都幾好玩啊!!

由其係要thx (暉伯) 啊!!

嘻嘻.............



2008 年 5 月 12 日  星期一   晴天


累死人啦!! 愉快 分類:

     好累啊!!  不過好開心!!

本來冇咁累架!!  不過我地俾人罰做40下 掌上壓!!

好慘啊!!  仲要係凈係我地個組!!

不過其實我冇足40下架!! 

開頭個10幾下都ok  ge!!

不過之後就..........

 

其實我覺得最好玩ge , 緊係自由活動ge時候啦!!

由其係沖完涼之後ge 誠實與大膽 !!

好好玩啊!!  雖然我冇試過 大謄 !!

不過 (雞丁) 跳艷舞 超搞笑啊!!

仲有 , (運焦) 跳脫衣舞!!

同 (xx) 跳男人味同女人味!!

 

到食完飯ge自由活動時間, 

(綠豆) 話要係window 度跳脫衣舞喎!!

下面仲要係籃球場 , 仲有好多男仔係度打籃球!!

包括 (tony) 都係度!!

不過 (tony) 遮住對眼!!

o爆嘴, 估唔到 (tony) 真係信囉!!

就算 (tony) 想睇 , 佢都唔敢啦!!

仲有 , 我地要 (余旦) 數出10個 (羅俊光) ge優點!!

佢真係數得出喎!! (型)

 

仲有好多好多好玩ge野!!

我懶寫啦!!

不過今日 導師 要我地寫心意卡俾人!!

我寫左6張!!  全部ge第一句都係

(我中2你) 之類ge字!!

佢地話我寫d野好廢喎!!

仲話我好輕佻tim!!

唓~~  (中2) 又唔係 (愛) !!

又唔使 用心去感受ge!!

驚咩啫!! 

(運焦) 佢寫d野俾 (羅俊光) -- 攞讀音

to 羅俊光 :

  你好被動啊!!

講多d野啦!!

仲有啊, 中指長好叻咩!!

你再係咁 , (余旦) 唔中2你架!!

 

嘩~~  睇完之後 , 我爆笑啊!!

之後我地就係咁講佢地兩個ge曖昧關係!!

不過 (賤人傑) 好變態啊!!

都走啦!!  佢仲要話 ,

[ 喂~~ 我想搵個女仔拖住我ge手仔啊,

我驚當失路啊!!]

好彩我唔係企係佢ge後面!!

不過我聽到都好o嘴!!  (xx) 向我求救!!

好簡單啫!!  我大聲叫

tony , xx傑  話驚當失路喎 , 你拖住佢ge手啦!!]

xx傑  仲要大叫話

[ 都話女仔囉!!]

好~~ 女仔!!  (apple) 係女仔了掛!!

佢又唔肯喎!!  都運吉ge!!

不過佢好白痴啊!!

玩 (人際密碼) 果陣 ,

由於熄燈同蒙眼!!

我後面個個走左 , 變成 賤人傑 係我後面 ,

佢話佢怕黑 , 係咁打我 , 我好想駡佢架!!

不過if出左聲ge話 , 會扣分!!

好~~ 我忍!!  不過玩完我一定會報仇!!

但係好冇用啊!!  我竟然玩完後唔記得喎!!

算啦!!  睇在我地win左ge份上!! 

不過我同 (x福紅) 俾人摸胸啊!!

好白痴啊!!  不過我都算好ge啦!!

雖然唔知邊個 , 而且仲要3次咁多, 不過起碼佢摸完識收啊!!

(x福紅) 就慘啦, 對方摸完又摸 , 仲有係咁摸 ,

打開對方ge手 , 都仲要摸!! 都唔知係咪變態架!!

 

總之就好好玩啦!!

我仲愛上左  誠實與大膽  tim!!

只要同玩得起ge人玩!!

相信一定好玩到飛起!!

仲有, 仲有原來 (長洲) 真係有幾多靚仔ge喎!!

 



2008 年 5 月 9 日  星期五   晴天


傷心 分類: 未分類

      我越來越憎人類啦!!

點解 [人] 可以咁自私!!

我曾經以為 [人] 仲可以改善!!

但係 江山易改本性難移 !!

如果呢個世界唔係人類稱霸就好啦!!

 

好累啊!!

真係好辛苦啊!!

(啊咩) 救命啊!!