好累啊!! 不過好開心!!
本來冇咁累架!! 不過我地俾人罰做40下 掌上壓!!
好慘啊!! 仲要係凈係我地個組!!
不過其實我冇足40下架!! 
開頭個10幾下都ok ge!!
不過之後就..........
其實我覺得最好玩ge , 緊係自由活動ge時候啦!!
由其係沖完涼之後ge 誠實與大膽 !!
好好玩啊!! 雖然我冇試過 大謄 !!
不過 (雞丁) 跳艷舞 超搞笑啊!!
仲有 , (運焦) 跳脫衣舞!!
同 (xx) 跳男人味同女人味!!
到食完飯ge自由活動時間,
(綠豆) 話要係window 度跳脫衣舞喎!!
下面仲要係籃球場 , 仲有好多男仔係度打籃球!!
包括 (tony) 都係度!!
不過 (tony) 遮住對眼!!
o爆嘴, 估唔到 (tony) 真係信囉!!
就算 (tony) 想睇 , 佢都唔敢啦!!
仲有 , 我地要 (余旦) 數出10個 (羅俊光) ge優點!!
佢真係數得出喎!! (型)
仲有好多好多好玩ge野!!
我懶寫啦!!
不過今日 導師 要我地寫心意卡俾人!!
我寫左6張!! 全部ge第一句都係
(我中2你) 之類ge字!!
佢地話我寫d野好廢喎!!
仲話我好輕佻tim!!
唓~~ (中2) 又唔係 (愛) !!
又唔使 用心去感受ge!!
驚咩啫!!
(運焦) 佢寫d野俾 (羅俊光) -- 攞讀音
to 羅俊光 :
你好被動啊!!
講多d野啦!!
仲有啊, 中指長好叻咩!!
你再係咁 , (余旦) 唔中2你架!!
嘩~~ 睇完之後 , 我爆笑啊!!
之後我地就係咁講佢地兩個ge曖昧關係!!
不過 (賤人傑) 好變態啊!!
都走啦!! 佢仲要話 ,
[ 喂~~ 我想搵個女仔拖住我ge手仔啊,
我驚當失路啊!!]
好彩我唔係企係佢ge後面!!
不過我聽到都好o嘴!! (xx) 向我求救!!
好簡單啫!! 我大聲叫
[ tony , xx傑 話驚當失路喎 , 你拖住佢ge手啦!!]
xx傑 仲要大叫話
[ 都話女仔囉!!]
好~~ 女仔!! (apple) 係女仔了掛!!
佢又唔肯喎!! 都運吉ge!!
不過佢好白痴啊!!
玩 (人際密碼) 果陣 ,
由於熄燈同蒙眼!!
我後面個個走左 , 變成 賤人傑 係我後面 ,
佢話佢怕黑 , 係咁打我 , 我好想駡佢架!!
不過if出左聲ge話 , 會扣分!!
好~~ 我忍!! 不過玩完我一定會報仇!!
但係好冇用啊!! 我竟然玩完後唔記得喎!!
算啦!! 睇在我地win左ge份上!!
不過我同 (x福紅) 俾人摸胸啊!!
好白痴啊!! 不過我都算好ge啦!!
雖然唔知邊個 , 而且仲要3次咁多, 不過起碼佢摸完識收啊!!
(x福紅) 就慘啦, 對方摸完又摸 , 仲有係咁摸 ,
打開對方ge手 , 都仲要摸!! 都唔知係咪變態架!!
總之就好好玩啦!!
我仲愛上左 誠實與大膽 tim!!
只要同玩得起ge人玩!!
相信一定好玩到飛起!!
仲有, 仲有原來 (長洲) 真係有幾多靚仔ge喎!!
|