| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 6 日 星期一  |
好掛住!!  |
分類: 未分類 |
原來 gary 冇唸過搵我報仇架!!
真係開心啦!!
我仲唸住佢一定會搵我報仇ge tim!!
搞到我呢排成日避開佢tim!!
我好衰啊!! 不過算啦 ,
反正佢都唔知!!
不過好開心啊!!
(呀靜) 竟然打電話黎搵我喎!!
好奇蹟啊!!
不過佢好黑啊!!
我地明明講好左再約時間架嘛!!
gary 竟然冇話佢知喎!!
搞到佢到目的地再打電話俾我先知!!
佢仲話星期三一定會殺左個gary啊!!
so poor啊!! gary真可憐!!
仲叫我到時去睇下啊!!
不過唔使佢講我都會去look look ge!!
咁好玩 , 點可以唔叫埋我呢!!
|
2008 年 10 月 4 日 星期六  |
^^  |
分類: 未分類 |
最近好黑仔啊!!!
又唔記左 我的最愛 ,
電話又退休左喎!!
嗚嗚;........ 好慘啊!!
不過算啦 ,
咸蛋陪我buy some thing
我就陪 咸蛋 睇電影
睇左 保持x絡
原來都幾搞笑ge喎!!
還有啊!! 我地去m記果陣 ,
見到人係度激情啊!!
跟住有個小朋友指住佢地話 ,
媽咪 , 媽咪 , 係睇下啊!!
下~~~ 超勁啊!!
我同咸蛋係度狂笑!!
不過佢地唔理 , 繼續佢地ge激情喎!!
都低能ge!!
|
2008 年 9 月 28 日 星期日  |
搞錯啊!  |
分類: 未分類 |
又病左啦!!
搞錯啊!! 好返冇耐又病返!!
嗚嗚......... 唔制啊~~
最衰都係果衰更氣!
一時又凍到呀媽都唔認得 ,
一時又熱到o物咁!!
搞到我一時好返 ,
一時又病返喎!!
人地平時只有換季先會病ga嘛!!
依家? 唉~~~~
好辛苦啊!! 他媽媽的!!
|
2008 年 9 月 26 日 星期五  |
有邊個知!!  |
分類: 未分類 |
有冇人知 ,
請你好好放低
有冇人知點解??
我地班ge人唔計架!! |
2008 年 9 月 24 日 星期三  |
好鬼死開心ge啫~~  |
分類: 未分類 |
開心到飛起啊!!
首先係 , 又有颱風黎探我地啦!!
又令我地放多一日特別假。
然後 , 就係qooza又返生啦!!
我ge日記又出現啦!!
不過令我最最最開心ge係 ,
原來qooza又俾人攻擊 ,
先入唔到去。
我好佩服果d攻擊qooza ge人啊!!
好想叫佢地教我啊!!
因為我想第時去搞school ge電腦!!
哈哈........ 我唸到時一定好好玩ge啫!!
好勁啊!!! 記住多d攻擊喎!!
雖然咁會帶黎好多不便!!
不過為左好玩 , 冇計啦!!
|
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 72 | »
|