墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 41
累積人氣: 5328
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 27 日  星期五   晴天


^^ 愉快 分類: 未分類

        今日好搞笑啊!!

今日我地ge課室變左做舊書大賣場啊!!

好得意架!!  而且仲好好玩tim!!

同佢地玩殺價 , 但係殺完又唔買喎!!

好好玩啊!!  我覺得仲好玩過 ,

d所謂ge試後活動tim!!

好開心啊!!  星期一仲有得玩 ,

好野~~

 

星6 , 我唔想去樂器班啊!!

就偷渡一日 , 唔去啦!!

因為真係好無聊啊!!

 



2008 年 6 月 24 日  星期二   晴天


期待 愉快 分類: 未分類

        好期待7月7啊!!

因為有好多會返小學!!

不過 (淋) 佢都傻傻地架!!

佢話 (周身屎) 返 , 佢就唔返喎!!

唓~~ 反正 (周身屎) 都中2左第二個啦!!

都唔知咩!!

不過真係好期待啊!!

不知到時有幾多個人返呢??

仲有13日!!  ^^

 



2008 年 6 月 21 日  星期六   晴天


嘩~~~ 傷心 分類: 未分類

     媽媽啊!!  我唔制啊!!

都痴線架!!

我地仲有14堂要補啊!!

仲要連暑假都冇埋!!

唔制啊!!

搞錯啊!!

我依家係度呼籲 ,

千析唔好入呢間school啊!!

呢間school痴線架!!

要人地上36堂唔想上ge樂器班!!

痴線架!! 

嗚................

一唸起仲有14堂 ,

就覺得佢地好痴線啦!!

 



2008 年 6 月 20 日  星期五   晴天


晴天霹靂!! 傷心 分類: 未分類

       好霹靂啊!!

人地以為考完晒所有試架嘛!!

點知琴晚有人打電話黎 ,

話 星6 要考樂器班試喎!!

痴線架!!

真係好晴天霹靂啊!!

嗚.................

唔制啊!!  我唔想考樂器班試啊!!

希望 星6 又係黑暴啦!!

 



2008 年 6 月 19 日  星期四   晴天


嘻嘻......... 愉快 分類: 未分類

         哈哈............

終於考晒所有ge試啦!!

哈哈.........................

跟住落黎就係玩ge時間啦!!

快d恭喜我啦!!

我考完試啦!!

哈哈...................

我等左呢日等左好耐ge啦!!

 

又放多幾日假!!

係呢條時間 , 我會do暑期作業!!

起碼都要將chinese ge 作業do完佢!!

do完就真係惡魔ge日子啦!!

好開心, 好開心啊!!

 

仲有啊!!  我等緊你地ge 恭喜 架!!

睇過ge人, 都一定要 恭喜我 啊!!