| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
^^  |
分類: 未分類 |
今日考左 IS 啦!!
比我想像中簡單左!!
不過我唔肯定係咪合格架!!
但係都係好開心!!
因為有好多, 我都識答!!
放左學之後 , 我地好感動啊!!
(小傑) 竟然真係去同我地溫書喎!!
而且仲自打3份卷tim!!
好感動啊!!
佢聽日仲話會同我地溫math tim!!
真係好啦!!
我都訂左個目標!!
就係 , 我一定要追過 (啊廖)!!
from1 ge生涯就黎完啦!!
不過from2 ge生涯 ,
我一定要努力過之前!!
因為我一定會追到 (啊廖) 架!!
|
2008 年 6 月 15 日 星期日  |
...............  |
分類: 悲 |
今日心情好差啊!!
訓訓下, 竟然腳抽筋!!
抽完緊係要繼續訓ge啦!!
訓覺大過天啊嘛!!
不過訓訓下, 又開始肚痛!!
都唔知係咪有心玩野架!!
一直痛到下午!!
我曾經痛到想插佢一刀架!!
反正都甘痛囉!!
唔介意加多刀ge啦!!
仲可能痛痛下唔痛tim!!
不過我連痛到起身ge力氣都冇啊!!
又點會有咁ge力氣同勇氣啊!!
我係咪好冇用啊??
我仲傻到自己偷偷地喊!!
不過講真啊!! 喊完真係好似冇咁痛啦!!
仲訓左一覺!! 依家雖然仲有少少痛!!
不過比上午好好多ge啦!!
唉~~ 又浪費左一日ge溫書時間啦!!
聽日仲頂考 IS tim!!
唯有聽日早d起身k書啦!!
|
2008 年 6 月 13 日 星期五  |
白痴!!  |
分類: 未分類 |
Form3 d人
白痴 , 低能 , 冇腦 , 痴線架!!
最最最最衰都係果個死低B ge 白痴仔!!
如果唔係睇在佢係 (bebe) 鍾意ge人!!
我一定會諷刺到佢死架!!
可惡 , 可惡!! 好嬲 , 好嬲啊!!
死白痴 , 死低能 !!
所以我最唔鍾意同d From3 ge死白痴一起考!!
好心佢地眼有問題就去驗眼啦!!
再唔係 , 去青山都得架!!
死白痴 , 好可惡啊!!
我好鍾意 (小mo) 啊!!
我覺得 ( 小mo ) 簡直就係傑作!!
哈哈...............
搞到班 死白痴 件衫紅晒!!
哈哈..............
真係開心ge啦!! 真係好低死啊!!
不過最搞笑就係 (王子) ,
佢竟然話 , 不如借d m巾 俾佢地喎!!
笑到我爆肚啊!! 我仲問返佢有冇帯 m巾 tim!!
雖然果班死白痴好黑人憎!!
不過今日都算玩得好開心ge!!
但係星期一就要考 IS 啦!!
好驚啊!! 我最差就係 奪命雙I ge啦!
|
2008 年 6 月 9 日 星期一  |
應該笑 , 定無奈呢!!  |
分類: 未分類 |
都唔知應該笑好 ,
定無奈好!!
係咪升左中之後 ,
會大膽d ge呢??
係某某日 ,
(黑仔) 竟然好奇蹟地上 msn!!
而且仲好奇蹟咁 hi 我!!
不過佢上msn ge 目的 ,
係玩人, 其實都冇咩大不了ge!!
所以我咪問佢好唔好玩囉!!
佢竟然話 , 佢ge body 好玩d喎!!
其實都唔算大件事ge!!
不過最好就唔好玩處女啦!!
因為處女唔識保護自己!!
好容易搞出人命架嘛!!
呢個係損人不利己ge事 ,
而女仔盲 唔好玩痴男啦!!
因為痴男係玩唔起架!!
而且嬲起上黎 , 會好變態架!!
所以我係度勸你地千析唔好玩痴男處女啊!!
|
好悶啊!!  |
分類: 未分類 |
今日好悶啊!!
抽筋啦!!
悶到抽筋啦!!
不過我要再努力啊!!
所以大家都要陪我努力啦!!
嘻嘻.................... |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 72 | »
|