墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 25
累積人氣: 5312
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 16 日  星期一   驟雨


^^ 愉快 分類: 未分類

      今日考左  IS  啦!!

比我想像中簡單左!!

不過我唔肯定係咪合格架!!

但係都係好開心!!

因為有好多, 我都識答!!

 

放左學之後 , 我地好感動啊!!

(小傑) 竟然真係去同我地溫書喎!!

而且仲自打3份卷tim!!

好感動啊!! 

佢聽日仲話會同我地溫math  tim!!

真係好啦!!

 

 

我都訂左個目標!!

就係 , 我一定要追過 (啊廖)!!

from1 ge生涯就黎完啦!!

不過from2 ge生涯 ,

我一定要努力過之前!!

因為我一定會追到 (啊廖) 架!!

 



2008 年 6 月 15 日  星期日   晴天


............... 傷心 分類:

        今日心情好差啊!!

訓訓下, 竟然腳抽筋!!

抽完緊係要繼續訓ge啦!!

訓覺大過天啊嘛!!

不過訓訓下, 又開始肚痛!!

都唔知係咪有心玩野架!!

一直痛到下午!!

我曾經痛到想插佢一刀架!!

反正都甘痛囉!! 

唔介意加多刀ge啦!!

仲可能痛痛下唔痛tim!!

不過我連痛到起身ge力氣都冇啊!!

又點會有咁ge力氣同勇氣啊!!

我係咪好冇用啊??

我仲傻到自己偷偷地喊!!

不過講真啊!!  喊完真係好似冇咁痛啦!!

仲訓左一覺!!  依家雖然仲有少少痛!!

不過比上午好好多ge啦!!

 

唉~~  又浪費左一日ge溫書時間啦!!

聽日仲頂考 IS tim!!

唯有聽日早d起身k書啦!!

 



2008 年 6 月 13 日  星期五   雨天


白痴!! 無奈 分類: 未分類

      Form3 d人

白痴 , 低能 , 冇腦 , 痴線架!!

最最最最衰都係果個死低B  ge  白痴仔!!

如果唔係睇在佢係 (bebe) 鍾意ge人!!

我一定會諷刺到佢死架!!

可惡 , 可惡!!  好嬲 , 好嬲啊!!

死白痴 , 死低能 !!

所以我最唔鍾意同d  From3 ge死白痴一起考!!

好心佢地眼有問題就去驗眼啦!!

再唔係 , 去青山都得架!!

死白痴 , 好可惡啊!!

 

我好鍾意 (小mo) 啊!! 

我覺得 ( 小mo ) 簡直就係傑作!!

哈哈...............

搞到班 死白痴 件衫紅晒!!

哈哈..............

真係開心ge啦!!  真係好低死啊!!

不過最搞笑就係 (王子) ,

佢竟然話 , 不如借d m巾 俾佢地喎!!

笑到我爆肚啊!!  我仲問返佢有冇帯  m巾  tim!!

 

雖然果班死白痴好黑人憎!!

不過今日都算玩得好開心ge!!

但係星期一就要考  IS   啦!!

好驚啊!!  我最差就係  奪命雙I  ge啦!

 



2008 年 6 月 9 日  星期一   晴天


應該笑 , 定無奈呢!! 感動 分類: 未分類

      都唔知應該笑好 ,

定無奈好!!

係咪升左中之後 ,

會大膽d  ge呢??

係某某日 ,

(黑仔) 竟然好奇蹟地上 msn!!

而且仲好奇蹟咁 hi 我!!

不過佢上msn ge 目的 ,

係玩人, 其實都冇咩大不了ge!!

所以我咪問佢好唔好玩囉!!

佢竟然話 , 佢ge  body 好玩d喎!!

其實都唔算大件事ge!!

不過最好就唔好玩處女啦!!

因為處女唔識保護自己!!

好容易搞出人命架嘛!!

呢個係損人不利己ge事 ,

而女仔盲 唔好玩痴男啦!!

因為痴男係玩唔起架!!

而且嬲起上黎 , 會好變態架!!

所以我係度勸你地千析唔好玩痴男處女啊!!

 



好悶啊!! 鬱悶 分類: 未分類

        今日好悶啊!!

抽筋啦!!

悶到抽筋啦!!

 

不過我要再努力啊!!

所以大家都要陪我努力啦!!

嘻嘻....................