墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 28
累積人氣: 5315
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 12 日  星期六   時晴時雨


好衰架!! 無奈 分類: 未分類

     好衰架!!

我咁難得先唔遲到!!

結果要我等成個鍾!!

(啊橙) 好衰架!!

佢竟然話 , 我去佢就去!!

咁咪將個答案推俾我!!

衰人!!

本來我可以唔去架!!

衰人!!  衰人!!  衰人!!

 

(啊廖) 越來越唔好玩啦!!

咁容易就嬲!!

仲有啊!!

希望 (啊咩) 可以 help  her 啦!!

唔係佢死得人多啦!!

不過不知者不罪嘛!!

使唔使咁啊!!

佢又唔知我識你架!!

而且又唔係今日ge事喎!!

仲追究黎做咩喎!!!

        



2008 年 4 月 11 日  星期五   晴天


玩野!! 愉快 分類: 未分類

      唓~~

有人想玩我喎!!

可惜啊!!

佢ge底, 一早就俾我起清啦!!

一定玩唔到我ge!!

不過我唔陪你玩ge話,

咁就太冇意思啦!!

係咪??

 

不過係返學果陣,

我好開心啊!!

雖然 (啊橙) 話要同我分手!!

不過 (bebe) 話同我搵個男朋友!!

佢同我講晒我地識ge所有男仔!!

不過可惜啊!!

全部都有理由拒絕!!

哈哈............

好好玩啊!!

玩到冇晒男仔!!

我話女仔都可以接受!!

但係我要唸好耐先唸到理由拒絕喎!

由其係 , 佢話佢自己果陣 ,

我係呆左一呆!!

不過可惜啊!!

我以 { 配唔起 } ge理由拒絕左!!

就黎完左個lunch lime 果陣,

(啊燈) 話溝返我喎!!

雖然好馬不吃回頭草!!

不過我唔係馬!!

 

總之今日就好好玩啦!!

 



2008 年 4 月 8 日  星期二   晴天


好開心啊!! 滿足 分類:

    好開心啊!!

由其係 , 係 salf.......

我同 ( 某某人 ) 傾計傾得好開心啊!!

又估myself  ge  人!!

好開心架!!

 

放左學之後 ,

我突然之間冑似返小學喎!!

但係如果返ge話 ,

佢地都放晒啦!!

而且一定又係得我一個ge!!

咁冇癮!! 

唔返好過返啦!!

點知 , miss呂  突然拍我肩頭!!

話 :[  咁快返 , 咁就返去讀啦!!]

其實我都想架!!

不過我都俾人踢左去 (高雷官立中學) 啦!!

 

係lunch果陣 ,

(曹操) 真係好煩啊!!

死都唔俾 (bebe) 入我地果組喎!!

原因就係 , 佢要報仇 , 佢要攞返佢ge所謂ge自尊!!

我地 (高雷官立中學) ge學生係應該以德報怨架嘛!!

不過佢最後咪一樣加左 (bebe) !!

真係攞來搞架!!

 

 



2008 年 4 月 7 日  星期一   晴天


嘻嘻....... 愉快 分類:

      今日放學 ,

我見到 ( 林頌牲 )!!

佢好似拍緊拖啊!!

本來我想去問佢架!!

不過叫左佢一韾之後,

突然唸起 ,

如果我叫左佢 , 係咪阻止佢地拍拖呢??

所以最後都係冇叫問到佢地!!

不過得閑去 (珊珊) 屋企笑下佢先!!

 



2008 年 4 月 4 日  星期五   晴天


溫習 滿足 分類: 喜與悲

     今日我地約左 :

(啊橙) , (赤影) and (bebe)!!

我地本來就想一起做功課and溫習!!

因為我地聽日要應付果 咩咩國際唔知咩評估!!

總之就好似考試咁啦!!

本來話黎溫習math ,

但係唔知點解又溫左 IS 喎!!

跟住索性唔溫 , 係度傾計tim!!!

正確d黎講 , 我地係冇溫習ge!!!

 

不過我發現 , 原來(bebe)都好感性架!!

佢都知錯ge啦!!

而且佢翼希望佢可以同佢地 say  sorry!!

只係 (bebe) 冇勇氣啫!!

其實 (bebe) 真係好可憐架!!

佢話過

:[  如果我冇幫你地ge話 , 我就有多d時間做!!]

雖然我知呢d係冇心ge話!!

但係佢都講得有道理架!!

so, 我想幫返佢!!

唔好以為我好好人啊!!

我好自私架!! 如果唔係佢幫過我地!!

我先懶得理佢啊!!

不過我翼係真心咁幫佢ge!!

但係更加希望佢地可以好返啦!!

因為我可唔想見到 (bebe) ge眼淚啊!!

到時就唔係 (bebe)喊 ,

而係我喊啦!!  因為[眼淚]真係好得人驚架!!