| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
好衰架!!  |
分類: 未分類 |
好衰架!!
我咁難得先唔遲到!!
結果要我等成個鍾!!
(啊橙) 好衰架!!
佢竟然話 , 我去佢就去!!
咁咪將個答案推俾我!!
衰人!!
本來我可以唔去架!!
衰人!! 衰人!! 衰人!!
(啊廖) 越來越唔好玩啦!!
咁容易就嬲!!
仲有啊!!
希望 (啊咩) 可以 help her 啦!!
唔係佢死得人多啦!!
不過不知者不罪嘛!!
使唔使咁啊!!
佢又唔知我識你架!!
而且又唔係今日ge事喎!!
仲追究黎做咩喎!!!
|
2008 年 4 月 11 日 星期五  |
玩野!!  |
分類: 未分類 |
唓~~
有人想玩我喎!!
可惜啊!!
佢ge底, 一早就俾我起清啦!!
一定玩唔到我ge!!
不過我唔陪你玩ge話,
咁就太冇意思啦!!
係咪??
不過係返學果陣,
我好開心啊!!
雖然 (啊橙) 話要同我分手!!
不過 (bebe) 話同我搵個男朋友!!
佢同我講晒我地識ge所有男仔!!
不過可惜啊!!
全部都有理由拒絕!!
哈哈............
好好玩啊!!
玩到冇晒男仔!!
我話女仔都可以接受!!
但係我要唸好耐先唸到理由拒絕喎!
由其係 , 佢話佢自己果陣 ,
我係呆左一呆!!
不過可惜啊!!
我以 { 配唔起 } ge理由拒絕左!!
就黎完左個lunch lime 果陣,
(啊燈) 話溝返我喎!!
雖然好馬不吃回頭草!!
不過我唔係馬!!
總之今日就好好玩啦!!
|
2008 年 4 月 8 日 星期二  |
好開心啊!!  |
分類: 喜 |
好開心啊!!
由其係 , 係 salf.......
我同 ( 某某人 ) 傾計傾得好開心啊!!
又估myself ge 人!!
好開心架!!
放左學之後 ,
我突然之間冑似返小學喎!!
但係如果返ge話 ,
佢地都放晒啦!!
而且一定又係得我一個ge!!
咁冇癮!!
唔返好過返啦!!
點知 , miss呂 突然拍我肩頭!!
話 :[ 咁快返 , 咁就返去讀啦!!]
其實我都想架!!
不過我都俾人踢左去 (高雷官立中學) 啦!!
係lunch果陣 ,
(曹操) 真係好煩啊!!
死都唔俾 (bebe) 入我地果組喎!!
原因就係 , 佢要報仇 , 佢要攞返佢ge所謂ge自尊!!
我地 (高雷官立中學) ge學生係應該以德報怨架嘛!!
不過佢最後咪一樣加左 (bebe) !!
真係攞來搞架!!
|
2008 年 4 月 7 日 星期一  |
嘻嘻.......  |
分類: 喜 |
今日放學 ,
我見到 ( 林頌牲 )!!
佢好似拍緊拖啊!!
本來我想去問佢架!!
不過叫左佢一韾之後,
突然唸起 ,
如果我叫左佢 , 係咪阻止佢地拍拖呢??
所以最後都係冇叫問到佢地!!
不過得閑去 (珊珊) 屋企笑下佢先!!
|
2008 年 4 月 4 日 星期五  |
溫習  |
分類: 喜與悲 |
今日我地約左 :
(啊橙) , (赤影) and (bebe)!!
我地本來就想一起做功課and溫習!!
因為我地聽日要應付果 咩咩國際唔知咩評估!!
總之就好似考試咁啦!!
本來話黎溫習math ,
但係唔知點解又溫左 IS 喎!!
跟住索性唔溫 , 係度傾計tim!!!
正確d黎講 , 我地係冇溫習ge!!!
不過我發現 , 原來(bebe)都好感性架!!
佢都知錯ge啦!!
而且佢翼希望佢可以同佢地 say sorry!!
只係 (bebe) 冇勇氣啫!!
其實 (bebe) 真係好可憐架!!
佢話過
:[ 如果我冇幫你地ge話 , 我就有多d時間做!!]
雖然我知呢d係冇心ge話!!
但係佢都講得有道理架!!
so, 我想幫返佢!!
唔好以為我好好人啊!!
我好自私架!! 如果唔係佢幫過我地!!
我先懶得理佢啊!!
不過我翼係真心咁幫佢ge!!
但係更加希望佢地可以好返啦!!
因為我可唔想見到 (bebe) ge眼淚啊!!
到時就唔係 (bebe)喊 ,
而係我喊啦!! 因為[眼淚]真係好得人驚架!!
|
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 72 | »
|