| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 15 日 星期二  |
^^  |
分類: 未分類 |
哈哈..........
我今日又多左個病人!!
仲唔快d恭喜我!!
na na na.........
邊個唔恭喜我ge!!
我嬲嬲嬲嬲爆佢架!!
我已經醫好一個人啦!!
我係咪好叻呢??
我都知架啦!! 哈哈..........
不過根據情報員講!!
我呢個病人已經拍緊拖啦!!
哈哈..........
至於係邊果!!
心知肚明得架啦!!
哈哈.............
|
2008 年 7 月 13 日 星期日  |
^^  |
分類: 未分類 |
好好玩啊!!
今日去左我表弟ge畢業典禮!!
佢地ge畢業典禮好玩 , 好睇過我地小學ge畢業典禮架!!
雖然佢地係天使外表 ,
但卻擁有惡魔的性格!!
不過我都係覺得佢地得意!!
總之佢地就好可愛啦!!!
唔講啦!! 好忙啊!!
下次再寫啦!!
|
2008 年 7 月 11 日 星期五  |
唔記得左!!  |
分類: 未分類 |
今日同 (珊珊) , (啊c)一起旺中 ,
搭搭下車 , 我先記起 ,
我好似有野未送俾 (cy) 啊!!
不過依家buy都送唔到ge啦!!
唉~~~ 搞錯啊!! 點會唔記得架!!
最衰都係 (cy) , 佢多早落黎!!
咁我咪會記得囉!!
好無奈啊!! 咁都唔記得!!
嗚嗚......... 唔制啊!!
|
痴痴地架!!  |
分類: 未分類 |
d人都痴痴地架!!
我同 (珍珍) 唸住去四秋玩架嘛!!
順便等埋 (珊珊) 架嘛!!
結果遇到xxx , 佢岩岩俾人串 ,
原因係佢地話要隻愀 ,
結果佢爪傷左陳xx ,
跟住陳xx搵人串佢!!
原先佢地只係話俾我地聽啫!!
點知班痴線婆以為佢地搵人幫拖。
仲串埋我地囉!! 痴痴地架!!
最白痴ge係 , 果班痴線婆由順天遊樂場跟到四秋!!
痴線 , 果班痴線婆煩唔煩d啊!!
不過佢地講咪 , 我都挑唔起我把火ge喎!!
但係佢地最好就唔好郁手 ,
不過最後佢地被班14號喝一喝 ,
就唔知散晒去邊啦!! kai kai地架!!
仲有個死廖仔!!
咪佢唔知聰明係犯法ge咩!
尢其係係我面前 , 聰明就罪加一等!!
可惡可惡!! 原來佢係記念x度冇寫佢地址ge喎!!
最衰係 , 佢果果都有寫 , 係我冇寫!!
佢係咪玩針對啊??
哼~~ 由今日開始 , 我要日日煩住佢!!
|
2008 年 7 月 7 日 星期一  |
^^  |
分類: 未分類 |
我推介一首歌俾你地啊!!
我覺得呢首好得意架!!
歌名 : 低B兒歌
記住去聽下啦!!
一定要啊!! |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 72 | »
|