墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 63
累積人氣: 5350
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 15 日  星期二   晴天


^^ 愉快 分類: 未分類

  哈哈..........

我今日又多左個病人!!

仲唔快d恭喜我!!

na  na  na.........

邊個唔恭喜我ge!!

我嬲嬲嬲嬲爆佢架!!

 

我已經醫好一個人啦!!

我係咪好叻呢??

我都知架啦!!  哈哈..........

不過根據情報員講!!

我呢個病人已經拍緊拖啦!!

哈哈..........

至於係邊果!!

心知肚明得架啦!!

哈哈.............

 



2008 年 7 月 13 日  星期日   雨天


^^ 愉快 分類: 未分類

       好好玩啊!!

今日去左我表弟ge畢業典禮!!

佢地ge畢業典禮好玩 , 好睇過我地小學ge畢業典禮架!!

雖然佢地係天使外表 ,

但卻擁有惡魔的性格!!

不過我都係覺得佢地得意!!

總之佢地就好可愛啦!!!

 

唔講啦!!  好忙啊!!

下次再寫啦!!

 



2008 年 7 月 11 日  星期五   晴天


唔記得左!! 愉快 分類: 未分類

        今日同 (珊珊) , (啊c)一起旺中 ,

搭搭下車 , 我先記起 ,

我好似有野未送俾 (cy) 啊!!

不過依家buy都送唔到ge啦!!

唉~~~ 搞錯啊!! 點會唔記得架!!

最衰都係 (cy) , 佢多早落黎!!

咁我咪會記得囉!!

好無奈啊!! 咁都唔記得!!

嗚嗚.........  唔制啊!!

 



2008 年 7 月 9 日  星期三   陰晴不定


痴痴地架!! 無奈 分類: 未分類

       d人都痴痴地架!!

我同 (珍珍) 唸住去四秋玩架嘛!!

順便等埋 (珊珊) 架嘛!!

結果遇到xxx , 佢岩岩俾人串 ,

原因係佢地話要隻愀 ,

結果佢爪傷左陳xx ,

跟住陳xx搵人串佢!!

原先佢地只係話俾我地聽啫!!

點知班痴線婆以為佢地搵人幫拖。

仲串埋我地囉!!  痴痴地架!!

最白痴ge係 , 果班痴線婆由順天遊樂場跟到四秋!!

痴線 , 果班痴線婆煩唔煩d啊!!

不過佢地講咪 , 我都挑唔起我把火ge喎!!

但係佢地最好就唔好郁手 ,

不過最後佢地被班14號喝一喝 ,

就唔知散晒去邊啦!! kai kai地架!!

 

仲有個死廖仔!!

佢唔知聰明係犯法ge咩!

尢其係係我面前 , 聰明就罪加一等!!

可惡可惡!! 原來佢係記念x度冇寫佢地址ge喎!!

最衰係 , 佢果果都有寫 , 係我冇寫!!

佢係咪玩針對啊??

哼~~  由今日開始 , 我要日日煩住佢!!

 



2008 年 7 月 7 日  星期一   雨天


^^ 愉快 分類: 未分類

      我推介一首歌俾你地啊!!

我覺得呢首好得意架!!

歌名 : 低B兒歌

記住去聽下啦!!

一定要啊!!