好開心啊!!
琴日我地去bbq , 雖然冇得去長洲!!
不過唔緊要啦!! 反正我都有大把節目!!
而琴日就去左bbq!!
嘩~~ 都唔知幾多度 ,
淨係知道一落車 , 就好似焗佬咁!!
我都唔知道我地係咪傻架!!
我燒燒下仲開始肚痛tim!!
肚痛ge警告係 , 再燒落去 , 我一定會病!!
我係講真架!! 我一病親 , 我一定會肚痛成日先!!
所以為左可以再玩多d , 我只好唔燒囉!!
不過我ge老婆燒俾我食啊!!
係咪好sweet呢?? 佢好man架!!
我地去沙灘 , 點知 (珍珍) 俾唔知咩介親!!
流血 , 行行下 , 仲唔知行唔行到tim!!
結果我老婆揹佢啊!! 係咪好man呢??
我唸 , 世上應該有2/3ge人係唔會咁做架!!
好想知我新老婆係邊個??
我隔離果果咪係囉!! 係咪好靚仔呢??
我都知架啦!! 不過原來我同佢都有個共同點架!!
就係我地一樣咁花心!! 佢有個秘密女友架啦!!
得閒搵佢個秘密女友出黎 , 睇下先!!
不過我依家唔想要果果未婚夫啦!!
佢好頑皮啊!! 而且我同佢仲有代溝喎!!
下次見到面 , 同佢講先!! 不過我ge未婚夫好可愛架!!
係bbq度 , 最開心ge係 , 我同 (珍珍) 係度豆氣!!
開頭我老婆唔肯做我ge老婆架!!
不過佢同 (高妹) 就係咁推我!!
而且佢仲唔應我 , 嬲嬲地咪話唔玩!!
我要同佢離婚囉!! 點知佢終於應我啦!!
好開心啊!! 跟住又唔知點解我同 (珍珍) 玩我老婆!!
叫佢揀坐邊邊!! 結果佢邊個都唔揀 , 去左溝仔喎!!
好好玩啊!! 後來又唔知點解 , 我地倆個係酩嘈!!
俾佢鬧我地啊!! 好惡啊!! 不過都幾可愛ge!!
不過其實我都俾唔知咩介親架!!
但係我唔知 , 淨係知道自己好痛!!
為左令佢冇咁痛 , 我咪著住鞋先囉!!
不過沖涼果陣 , 痛到我差d尖叫啊!!
最衰係果陣仲係沖緊d簡譯!!
真係^$#@$%@*@(..........
搞到我今朝起身行唔到!!
可能因為我由床度跳落黎!! 又搞到個傷口掛!!
|