墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 19
累積人氣: 5306
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 27 日  星期日   晴天


好靚啊!! 愉快 分類: 未分類

        今日 (珍珍) 放左我ge飛機!!

我咪嘔係屋企囉!!

之後 , 我同我細佬睇風景!!

睇睇下 , 落雨喎!!

而且仲好靚tim!!

我有影到相架!! 不過睇唔係好清楚!!

但係真係好靚架!!

因為d雨係白色架!!

仲好大粒tim!!

真係好似落雪架!!

不過伸隻手出去 , 係水黎架!!

 



2008 年 7 月 23 日  星期三   晴天


又玩佢 愉快 分類: 未分類

        佢真係唔驚我吃醋ge喎!!

佢竟然送野俾佢老婆都唔送佢老公我??

所以我咪扮吃醋囉!! 

佢話送埋佢自己果條俾我喎!!

我咪話 , 你都冇心buy俾我ge!!  唔要!!

係咪好型呢我??  哈哈..........

其實我地三個都係度玩佢架!!

仲有啊!!  我依家仲知道左佢ge秘密女友tim!!

係咪好叻呢??  我都知架啦!!

跟住去左食甜品!!  不過我發現許留山d野 ,

越來越唔岩我胃口啦!!

 

不過佢地倆個幾ok喎!!

就黎4點果陣仲未訓!!

我點幾已經訓左啦!!

不過佢地係咪傻傻地ge呢??

一個叫我去billy度打麻雀 ,

一個叫我去多次九龍彎!!

不如分身好冇??  好似我老婆咁!!

不過原來佢都幾煩ge喎!!

都唔知點解佢可以打咁多個電話黎!!

佢唔厭ge咩??  不過我就覺得好煩啦!!

好彩我ge (珍珍) 就唔會啦!!

佢係唯一一個只打一次電話黎!!

達到佢目標就達 , 達唔到就算!!

呢種老婆咪岩晒我囉!!

知道我訓緊覺 , 就用sms黎問我!!

真係好冧啊!!  係咪好體貼呢??

 



2008 年 7 月 22 日  星期二   晴天


嘖火中!! 忿怒 分類: 未分類

      痴線!!

一起身玩電腦就見到一堆粗口!!

又講全名喎!!  驚我嬲ge!!

咪撚講粗口啦!!  煩~~

俾我知道係邊 , 我一定一定嬲爆佢!!

on 99架嘛!!  我相裹面ge人又關你春事咩!!

依家我好嬲啊!!  最好咪撚黎煩我!!

不過我已經估到係邊條粉腸架啦!!

但係唔肯定係咪佢啫!!

最好唔好俾我知你係邊個!!

 



2008 年 7 月 21 日  星期一   晴天


BBQ 愉快 分類: 未分類

      好開心啊!!

琴日我地去bbq , 雖然冇得去長洲!!

不過唔緊要啦!! 反正我都有大把節目!!

而琴日就去左bbq!!

嘩~~  都唔知幾多度 ,

淨係知道一落車 , 就好似焗佬咁!!

我都唔知道我地係咪傻架!!

我燒燒下仲開始肚痛tim!!

肚痛ge警告係 , 再燒落去 , 我一定會病!!

我係講真架!!  我一病親 , 我一定會肚痛成日先!!

所以為左可以再玩多d , 我只好唔燒囉!!

不過我ge老婆燒俾我食啊!!

係咪好sweet呢??  佢好man架!!

我地去沙灘 , 點知 (珍珍) 俾唔知咩介親!!

流血 , 行行下 , 仲唔知行唔行到tim!!

結果我老婆揹佢啊!!  係咪好man呢??

我唸 , 世上應該有2/3ge人係唔會咁做架!!

好想知我新老婆係邊個??

我隔離果果咪係囉!!  係咪好靚仔呢??

我都知架啦!!  不過原來我同佢都有個共同點架!!

就係我地一樣咁花心!!  佢有個秘密女友架啦!!

得閒搵佢個秘密女友出黎 , 睇下先!!

不過我依家唔想要果果未婚夫啦!!

佢好頑皮啊!!  而且我同佢仲有代溝喎!!

下次見到面 , 同佢講先!!  不過我ge未婚夫好可愛架!!

係bbq度 , 最開心ge係 , 我同 (珍珍) 係度豆氣!!

開頭我老婆唔肯做我ge老婆架!!

不過佢同 (高妹) 就係咁推我!!

而且佢仲唔應我 , 嬲嬲地咪話唔玩!!

我要同佢離婚囉!!  點知佢終於應我啦!!

好開心啊!!  跟住又唔知點解我同 (珍珍) 玩我老婆!!

叫佢揀坐邊邊!!  結果佢邊個都唔揀 , 去左溝仔喎!!

好好玩啊!!  後來又唔知點解 , 我地倆個係酩嘈!!

俾佢鬧我地啊!!  好惡啊!!  不過都幾可愛ge!!

 

不過其實我都俾唔知咩介親架!!

但係我唔知 , 淨係知道自己好痛!!

為左令佢冇咁痛 , 我咪著住鞋先囉!!

不過沖涼果陣 , 痛到我差d尖叫啊!!

最衰係果陣仲係沖緊d簡譯!! 

真係^$#@$%@*@(..........

搞到我今朝起身行唔到!!

可能因為我由床度跳落黎!!  又搞到個傷口掛!!

 



2008 年 7 月 17 日  星期四   晴天


^^ 愉快 分類: 未分類

      哼~~  你地唔恭喜我!!

跟住落黎果d , 你地唔準睇啊!!

快d同我關左果網佢!!  快d!!

 

不過我今日都幾開心ge!!

因為 (珍珍) 話會同我長洲 ,

玩足三日兩夜啊!!

上次本來話玩通頂架!!

仲話訓一陣先 , 廢事有人黎拷門啊嘛!!

點知我地竟然冇人知醒喎!!

白白浪費左一夜!!

不過如果今次去得成ge話 ,

我一定唔會再浪費ge啦!!

因為我地仲未搵齊人!!

先搵到四個!! 又唔知 (楊可欣) 去唔去喎!!

唉~~~~~~~