| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 28 日 星期四  |
^^  |
分類: 未分類 |
去左 (長洲之旅)
真係好累啊!!
就趁暑假就黎完 , 好好咁癲一癲!!
依家癲完啦!!
不過唔知係咪太過放縱自己 ,
依家真係好d唔想咁快返學啊!!
今日我地成班人癲到唔訓覺!!
到依家我仲唔眼訓tim!!
咩事呢? 我仲好鬼咁精神tim!!
不過就好鬼唔舒服!!
最衰都係死人billy ,
沖左一次凍水涼之後 ,
痛左3日!! 咩事啊!!
由聽日開始 ,
我要係暑假中e壞習慣全部改晒!!
包括唔訓同講粗口!!
一定要係返學改好佢!!
唉~~ (啊廖) 講得岩 ,
又要習慣返學ge日子啦!!
係唔捨得啊? 定係唔想習慣呢??
仲有啊 , 我覺得Dylan呢個名好好聽啊!!
仲好岩我tim!! 同我依家一樣架!!
唔知我可唔可以用呢個名呢??
不過呢個係男仔名黎架!!
|
2008 年 8 月 23 日 星期六  |
^^  |
分類: 未分類 |
今日都幾開心ge!!
因為我終於可以用返自己ge手機啦!!
而且仲改左個 phone number tim!!
想知用msn問我啦!!
不過見到面再問都ok ge!!
今日係最後一日啦!!
雖然中間有開心, 有唔開心!!
不過個結局都幾開心啊!!
啊~~ (珊珊) if你睇ge!!
聽日一定要call我啊!!
or聽我電話都得!!
有冇人知道安徒生ge人魚公主叫咩名啊??
好無聊啊!! 邊有暑期作業出d咁ge題目架!!
|
2008 年 8 月 21 日 星期四  |
x屍  |
分類: 未分類 |
今日 billy 俾左個網我!!
話裹面有x屍!!
結果我真係睇到啊!!
而且仲有2次tim!!
不過我就認為係人扮ge囉!!
如果想睇ge話 , 不防上去睇下啊!!
連 (敏兒) 都話睇到架!!
就係唔知真定假!!
如果去左睇 , 記住要同我研究研究啊!!
http://www.hanyuda.com/
|
2008 年 8 月 17 日 星期日  |
^^  |
分類: 未分類 |
我開心啊今日!!
所以睇到所謂ge冷血人ge字 ,
我都唔會嬲!! 因為我實在太開心啦!!
知唔知點解我咁中2返大陸啊??
因為每返一次 , 我就實現左一個心願!!
一個未到18歲就唔可以完成ge心願!!
而且今次我表哥帯我去o的士高!!
仲飲酒 , 跳舞同溜冰!!
好好玩啊!! 雖然d酒好苦 ,
苦到我飲左一口就唔飲啦!!
跳舞我都冇跳 , 因為佢地跳到成個癲雞咁!!
不過睇佢地跳都幾過癮架!!
而且溜冰就....................
唉~~~~ 仆左3次!!
仲要係2個人扶住我溜都仆!!
不過仆左3次之後 , 自己溜好過!!
自己溜又唔會仆ge!!
不過仆得唔痛ge , 因為佢地會扶住我啊嘛!!
仲有啊!! 舅父同表哥仲教我(綿羊仔) !!
不過車頭好重啊!!
舅父仲話下次教我私家車tim!!
一定好好玩啫!!
到左18歲 , 我一定會去考車牌架!!
係臨返黎果陣 , 我睇到天上面有好多星星啊!!
係我果度 , 睇到星星好奇蹟ge啦!!
所以今日我咪好開心囉!!
^^
|
2008 年 7 月 31 日 星期四  |
^^  |
分類: 未分類 |
今日係返大陸ge大日子!!
真係好開心啊!!
不過我會係17號返返黎!!
所以大家千析唔好太掛住我啦!!
琴日都幾開心ge!!
因為原來(啊廖)冇嬲到我架!!
我仲以為佢無拉拉嬲左我tim!!
唔計今日我同 (珍珍) 已經兩日冇見啦!!
我地比古人仲勁啊!!
因為我地兩日不見 , 就已經如隔三秋啦!!
哈哈................
係咪好叻呢??
不過有冇人話俾我知如果我冇定期拎書會點架??
|
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 72 | »
|