墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 22
累積人氣: 5309
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 28 日  星期四   晴天


^^ 愉快 分類: 未分類

        去左 (長洲之旅)

真係好累啊!!

就趁暑假就黎完 , 好好咁癲一癲!!

依家癲完啦!!

不過唔知係咪太過放縱自己 ,

依家真係好d唔想咁快返學啊!!

今日我地成班人癲到唔訓覺!!

到依家我仲唔眼訓tim!!

咩事呢? 我仲好鬼咁精神tim!!

不過就好鬼唔舒服!!

最衰都係死人billy ,

沖左一次凍水涼之後 ,

痛左3日!!  咩事啊!!

 

由聽日開始 ,

我要係暑假中e壞習慣全部改晒!!

包括唔訓同講粗口!!

一定要係返學改好佢!!

 

唉~~  (啊廖) 講得岩 ,

又要習慣返學ge日子啦!!

係唔捨得啊? 定係唔想習慣呢??

仲有啊 , 我覺得Dylan呢個名好好聽啊!!

仲好岩我tim!!  同我依家一樣架!!

唔知我可唔可以用呢個名呢??

不過呢個係男仔名黎架!!

 



2008 年 8 月 23 日  星期六   陰天


^^ 愉快 分類: 未分類

        今日都幾開心ge!!

因為我終於可以用返自己ge手機啦!!

而且仲改左個 phone number  tim!!

想知用msn問我啦!!

不過見到面再問都ok  ge!!

       今日係最後一日啦!!

雖然中間有開心, 有唔開心!!

不過個結局都幾開心啊!!

啊~~  (珊珊) if你睇ge!!

聽日一定要call我啊!!

or聽我電話都得!!

 

有冇人知道安徒生ge人魚公主叫咩名啊??

好無聊啊!!  邊有暑期作業出d咁ge題目架!!

 



2008 年 8 月 21 日  星期四   陰天


x屍 愉快 分類: 未分類

   今日 billy 俾左個網我!!

話裹面有x屍!! 

結果我真係睇到啊!!

而且仲有2次tim!!

不過我就認為係人扮ge囉!!

如果想睇ge話 , 不防上去睇下啊!!

連 (敏兒) 都話睇到架!!

就係唔知真定假!!

如果去左睇 , 記住要同我研究研究啊!!

 

http://www.hanyuda.com/

 



2008 年 8 月 17 日  星期日   晴天


^^ 愉快 分類: 未分類

       我開心啊今日!!

所以睇到所謂ge冷血人ge字 ,

我都唔會嬲!!  因為我實在太開心啦!!

知唔知點解我咁中2返大陸啊??

因為每返一次 , 我就實現左一個心願!!

一個未到18歲就唔可以完成ge心願!!

而且今次我表哥帯我去o的士高!!

仲飲酒 , 跳舞同溜冰!!

好好玩啊!!  雖然d酒好苦 ,

苦到我飲左一口就唔飲啦!!

跳舞我都冇跳 , 因為佢地跳到成個癲雞咁!!

不過睇佢地跳都幾過癮架!!

而且溜冰就....................

唉~~~~  仆左3次!!

仲要係2個人扶住我溜都仆!!

不過仆左3次之後 , 自己溜好過!!

自己溜又唔會仆ge!!

不過仆得唔痛ge , 因為佢地會扶住我啊嘛!!

仲有啊!!  舅父同表哥仲教我(綿羊仔) !!

不過車頭好重啊!! 

舅父仲話下次教我私家車tim!!

一定好好玩啫!!

到左18歲 , 我一定會去考車牌架!!

係臨返黎果陣 , 我睇到天上面有好多星星啊!!

係我果度 , 睇到星星好奇蹟ge啦!!

所以今日我咪好開心囉!!

^^

 



2008 年 7 月 31 日  星期四   晴天


^^ 愉快 分類: 未分類

     今日係返大陸ge大日子!!

真係好開心啊!!

不過我會係17號返返黎!!

所以大家千析唔好太掛住我啦!!

 

琴日都幾開心ge!!

因為原來(啊廖)冇嬲到我架!!

我仲以為佢無拉拉嬲左我tim!!

 

唔計今日我同 (珍珍) 已經兩日冇見啦!!

我地比古人仲勁啊!!

因為我地兩日不見 , 就已經如隔三秋啦!!

哈哈................

係咪好叻呢??

 

不過有冇人話俾我知如果我冇定期拎書會點架??