墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 83
累積人氣: 5370
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 3 日  星期五   晴天


好怪啊! 滿足 分類: 未分類

           琴日,我訓喺張床度! 突然之間有一把聲,佢講左好多勸我唔好返ge理由! 我梗係唔會咁快就被佢講服啦! 於是我喺度同佢嘈!

         [唔好返啦! 你都冇期待ge心情! 俾人ge感覺係唔想返! 咁你返黎做咩啊!]

         [但係呢度好悶喎! 又冇嘢做! 而且我都幾掛住佢哋!]

        [但係你根本都唔想返! 俾著以前ge你! 根本都唔係咁ge!]

        .........................................................................................................................

     總之一直都好似有人喺度勸我! 話就話一定唔會俾佢勸服! 但係我最後都冇返到去! 或者係我冇用,俾(佢)勸服左! 又或者我心裹面真係唔係好想返啦!

     真係估唔到我咩到準備好晒! 但係就俾人講服左! 換來ge就係 (唔去) !

    



2007 年 8 月 2 日  星期四   晴天


返大陸前夕 感動 分類: 未分類

       聽日就返大陸啦! 好開心,好興奮啊! 但係唔知點解我完全冇期待ge心情!  如果係以前, 我喺一個禮拜前,就訓唔到啦! (動力)冇左,唔通連(期待)都唔識!

       今日我同 Crystal,同佢ge屋企人,仲有 Rachel 一齊行街! 本身我唔記得返大陸呢回事! 如果唔係 Crystal 提起,我都唔記得左潻!  

       唉~! {(動力)冇左,唔通連(期待)都唔識! } 人生真係好冇意義啊!



2007 年 8 月 1 日  星期三   陰天


好返d啦! 不安 分類: 未分類

      今日終於冇咁悶啦! 由早上開始,我就一直唔得閑! 完全冇晒悶ge感覺!

      早上, Jeremy 打電話來話要佢哋ge電話,於是我就問佢哋肯唔肯俾! 過左一陣我同珊珊博線俾Jeremy ,玩左一陣後,我媽咪話冇水! 啊! 我冇刷牙假! 慘啦! 慘啦~! 我即立唔講! 去刷牙!    好彩! 幾經辛苦終於刷左牙!

      下午,差唔多都係喺度睇電視, 睇(再說一次我愛你)! 哈! 今日好過琴日! 今日我話(悶)都少左!

      真係開心ge啫! 我就係咁過左八月ge第一日啦! 我唸今年我都唔會再講(悶)ge啦! 因為以後我都會唔得閑!

 



2007 年 7 月 31 日  星期二   晴天


無奈 分類: 未分類

      好悶啊! 估唔到今次既暑假會咁悶! 早知係咁,我就唔期待呢次既暑假啦!

      今日悶到我痴線! 又冇嘢做! 我喺床度look來look去! 唸下邊個可以幫我解悶呢? 點知最後都唸唔到!

      終於到左有電視睇既時候,我突然唸到:我點解唔打電話俾珍珍呢? 我記得佢講過:[得閑打電話俾我啊!] 我仲話一定會潻! 結果我竟然唔記得佢! 我真係衰啊!

      不過算啦! 下次我一定會打電話俾佢既啦! 我唔會再唔記得你既啦!