唔知你地鍾唔鍾意中史呢! 而我就好鍾意啦!
唔係因為教中史ge Miss 好好人! ( 不過唔多唔少都有dd ge! )
最重要ge係佢講個一句! 至於係咩, 等我賣下關子先!
仲有呢! 今個學期學個d野, 我都好有興趣啊!
so 我依家好鍾意中史啦!
你地鍾唔鍾意一d 咩朝 咩朝, 咁假!
本身我就唔鍾意啦! 不過 Miss 佢話:
我地依家都係度創作歷史, 你地知唔知假?
我寫緊ge呢一秒, 係下一秒ge歷史!
今日係聽日e歷史! 明冇?
呢條問題, 啓示左我, 令到我更加鍾意中史!
唔知你地有冇得啓示, 如果有, 你地一定要留言話俾我知喎!
二妹 (偉森 ) 又喺度嬲人啦! , 人哋啊!
係喺度幫佢, 幫佢練習下! 唔好咩事都靠人!
仲有啊! 幫佢練習下! 咩叫 ( 付出代價 )!
你啊! 次次都唔唸後果ge! 你唔細ge啦!
雖然我都唔想長大, 因為長大左, 就冇童話ge啦!
就要面對現實ge啦! 但係事實最終都係事實!
我哋此終面對! 你點可以一次又一次咁唔唸後果ge!
你啊! 反省下就話人! 相信你都唔第一次ge啦!
再有下次, 我就打你, 同教訓你!
哼...........................................................
今日, 我冇返學啊! 因為我要去藍田覆診!
雖然成朝都係我玩電腦, 但係我完全唔覺得開心!
好辛苦啊! 唔知點解我完全開心唔起啊!
我唔想再咁啦! 咁令我好難受啊! 好想喊啊!
但係又冇理由喊喎! 真係好辛苦啊!
越想逞強開心, 就越想喊!
我現在該怎麼辨呢? ( 普通話 )
今日, 我同二妹煲左成日電話粥, 而且今日好冇心情出街!
本來我今日唸住唔寫ge! 但係我ge題目係.................
Winnie ge一生嗎! 點可以因為心情, 而唔寫呢?
不過真係冇嘢寫喎! 點算好呢!
今日都冇咩特別事, find d 咩黎寫啊!
算啦! 既然冇嘢寫, ,咁我就唔寫啦~!
唦哎啦啦.........................
仲有, see you !