墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 70
累積人氣: 5357
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 12 日  星期三   晴天


中史~~~~~ 傷心 分類: 未分類

       唔知你地鍾唔鍾意中史呢! 而我就好鍾意啦!

唔係因為教中史ge  Miss 好好人!  ( 不過唔多唔少都有dd  ge! )

最重要ge係佢講個一句! 至於係咩, 等我賣下關子先!

仲有呢! 今個學期學個d野, 我都好有興趣啊!

so   我依家好鍾意中史啦!

你地鍾唔鍾意一d 咩朝 咩朝, 咁假!

本身我就唔鍾意啦! 不過 Miss 佢話:

我地依家都係度創作歷史, 你地知唔知假?

我寫緊ge呢一秒, 係下一秒ge歷史!

今日係聽日e歷史! 明冇?

呢條問題, 啓示左我, 令到我更加鍾意中史!

唔知你地有冇得啓示, 如果有, 你地一定要留言話俾我知喎!



2007 年 9 月 11 日  星期二   晴天


咩喎! 人哋喺度幫緊你啊! 呆滯 分類: 未分類

         二妹 (偉森 ) 又喺度嬲人啦! , 人哋啊!

係喺度幫佢, 幫佢練習下! 唔好咩事都靠人!

仲有啊! 幫佢練習下! 咩叫 ( 付出代價 )!

你啊! 次次都唔唸後果ge! 你唔細ge啦!

雖然我都唔想長大, 因為長大左, 就冇童話ge啦!

就要面對現實ge啦! 但係事實最終都係事實!

我哋此終面對! 你點可以一次又一次咁唔唸後果ge!

你啊! 反省下就話人! 相信你都唔第一次ge啦!

再有下次, 我就打你, 同教訓你!

哼...........................................................



2007 年 9 月 10 日  星期一   晴天


冇返學啊! 無奈 分類: 未分類

        今日, 我冇返學啊! 因為我要去藍田覆診!

雖然成朝都係我玩電腦, 但係我完全唔覺得開心!

好辛苦啊! 唔知點解我完全開心唔起啊!

我唔想再咁啦! 咁令我好難受啊! 好想喊啊!

但係又冇理由喊喎! 真係好辛苦啊!

越想逞強開心,  就越想喊!

我現在該怎麼辨呢? ( 普通話 )

 

 



2007 年 9 月 9 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2007 年 9 月 8 日  星期六   晴天


冇心情! 不安 分類: 未分類

         今日, 我同二妹煲左成日電話粥, 而且今日好冇心情出街!

本來我今日唸住唔寫ge! 但係我ge題目係.................

Winnie  ge一生嗎! 點可以因為心情, 而唔寫呢?

不過真係冇嘢寫喎! 點算好呢!

今日都冇咩特別事, find  d 咩黎寫啊!

算啦! 既然冇嘢寫, ,咁我就唔寫啦~!

唦哎啦啦.........................

仲有, see  you  !