墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 51
累積人氣: 5338
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 12 日  星期三   晴天


好冇用啊!!!! 熱情 分類: 未分類

       今日放學果陣, 我玩 型過所有男仔ge侄仔-- (CY )!!

好好玩啊!!  我成日向佢投訴, 超好玩啊!!

放左學之後, 我去左校外ge library ,

因為學校ge library 好恐怖架!!

我唔想去啊!! 

去到 library 時, 有位唔識ge人問我 Math ,

我唸佢大概讀 二 , 三年級啦!!

但係我竟然唔識點答佢啊!!

我竟然唔識除數啊!!  我好冇用啊!!

話晒三年級ge我, 對 Math 咁有興趣!!

( 因為有人同我比賽 )

好傷心啊!!  我唔識除數啊!!!

 

啊!!  仲有, 仲有,  原來呢!!

我誤會左 (暉伯)啊!!



2007 年 12 月 11 日  星期二   晴天


唔記得!! 熱情 分類: 未分類

      我唔記得左帯我ge鎖匙返屋企啊!!!

不過好彩屋企人返左黎!!! 

唔係我又要罰企ge啦!!!!

今日上唔知咩堂上得好開心啊!!!

果個 ( 唱k小魚仙 ) 猛同我地傾計,

成日都話我地呢樣好, 個樣好!!

我以為佢好惡ge忝!!!  原來都幾搞笑啊!!!

平時 on duty 果陣, 佢都唔笑ge !!!!

所以..................

不過個果 ( 暉伯 ) 都唔好玩ge!!!

成日玩玩下就發脾氣!!!

好叻咩,  下次唔同你玩啊!!!



2007 年 12 月 9 日  星期日   晴天


好無奈啊~~~~~~~~ 傷心 分類: 未分類

       好無奈啊!!!  我竟然被人話我有 { 憶屈 } !!!

冤枉啊!!!  我個樣似有 { 憶屈 } ge人咩??

我承認有段時間, 我有唸過轉校!!!

但係好快就冇左啦!! 

雖然每日見到 啊哥 返黎唔做功課!!

雖然咁令我冇心機讀書!!!

但係我可以肯定, 我絕對冇 { 憶屈 } !!

 

雖然好無奈, 不過我都好開心!!!

因為我識左佢咁耐, 呢次係佢第一次俾驚喜我!!

仲好主動咁關心我!! 

雖然覺得好冤枉, 但係心裹有dd喜悅!!

仲有啊!!  我覺得你好有創意啊!!

 

不過如果我真係唔開心ge話!

我老婆仔ge嘛!!  我可以搵佢ge嘛!!

我絕對唔會俾 ( 觀中 ) 打低ge!!



2007 年 12 月 7 日  星期五   晴天


失望!!!!!!! 無奈 分類: 喜與悲

       仲唸住第一時間就係去踩單車!!

點知, 原來係bb踩ge!!  好失望啊!!

算啦!!  為有去唱k啦!!!  但係又冇心水歌喎!! 

算啦!!  去打桌球好過!! 

見到 ( 迪迪仔 ) 打桌球時, 有姿勢又有實際!!!

跟住我地就同佢打啦!!

開頭我地 win 架!!  不過最後我地都輸左!! 

跟住我地就去玩xx陣 , 我有兩做唔到啊!!

不過算啦!!  我做到8個, 都算幾叻ge啦!!

食完 lunch 之後, 我就自己一個去遊覽!!

我去左一個好靜ge地方, 但係果度令人好舒服啊!!

D brids 唱歌唱得好好聽啊!!

跟住就去做手工, 唸住送俾我ge侄仔ge!!

不過 過膠果陣, 唔夠完美!!

so 為有唔送啦!!  我ge心血就咁冇左啦!!

 

放學之後, 我又係自己一個去買鼓ge野!!!

好煩啊!!  仲好累啊!!! 



2007 年 12 月 6 日  星期四   晴天


2007-12-06 開心 分類: 未分類

      死        死        死      死       死         死        死       死  

                            死                      死      

                     死       死       死         死         死        死

              死                    死             死

        死          死          死                 死                         死

 死                     死                           死       死       死    死

 

死人 ( 暉伯 ) , 太衰啦!!

不過我今日, 多左好多親戚啊!!

有侄仔啦, 侄女啦, 侄孫女.............

我ge侄仔好有型架!!!!  我愛死佢啊!!!

而我ge侄女就好可愛!!!

好開心啊!!  話咁快就做左姑婆啦!!