| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 20 日 星期二  |
講者冇心, 聽者有意~~~~~~~~  |
分類: 喜與悲 |
超開心啊!! 琴日, 同老婆仔佢地玩!
開頭最好玩! 簡直就係癲左,
升中之後, 就冇再癲啦! 除左琴日之外,
我地同一d三唔識七 ge細路踢球啦!
不過我老啦, 我竟然跑左兩圈之後, 累到死死下喎!
唉........................... 人老真係冇用啊! 估唔到我咁冇用架,
好傷心啊! 不過老婆仔ge一句話, 倒令我驚左一喜! 因為我好累,
所以我好想返屋企, 但係老婆仔話 :[唔好啦, 難得你約我出黎 ! ]
[ 吓! 我好少約人ge咩?? ]不過講真, 係小學ge時候,
我真係好似唔約人ge喎! 因為我覺得冇必要, 有事可以打電話,
悶都可以打電話傾計! 如果掛住對方, 可以係學校見,
最重要ge係, 我太懶啦! 唔多想出去, 寧願訓覺好過!
但係依家, 情況唔同啦! 我唔可以係學校見到佢地ge靚樣!
咁為有我去約佢地出黎啦! 唔係就見唔到佢地ge靚樣ge啦!
不過唔知點解呢? 我每次見老婆仔果陣時,
都好開心ge, 即使有咩唔開心, 見到佢之後, 都會開心返ge,
仲有種被寵ge感覺, 係我ge記憶中, 佢從來未駡過我, 未怪過我!
即使我闖左咩禍都好!
不過琴日, 好開心啊! 同一時間 , 我見到兩個老婆仔啊!
陪第一位老婆, 陪到5:00, 跟住再同另一位老婆傾計,
傾到6:30 , my mother 都吹我返屋企啊!
今日, 都好開心啊! 雖然今日要測驗!
但係我危到好多搞笑ge事啊!
見到 ( 傑仔 ) 被人xx , 然後, 佢ge衫領有紅色ge xx !
係咪好令誤會呢? 最開心ge係抺唔走!
如果遠睇ge話, 好似........................
不過我覺得佢好好人啊! 雖然佢會報仇!
但係佢會睇情況報仇, 超好人啊!
仲有, ( 暉伯 )佢都好搞笑啊!
佢捉住 ( 奶嘴 ) , 好似話, :[嘻嘻...........
你入左黎, 就....................! ]
跟住就唔記得啦! 好開心啊! 總之今日, 就開心到fly起啦!
|
2007 年 11 月 18 日 星期日  |
緊張~~~~~~~  |
分類: 未分類 |
好開心啊! 今日, 我終於可以訓到1:00.p.m !
本來我仲想再訓ge, 不過被 (媽慈) 叫左起身食飯!
人地都唔肚餓, 做咩要人地咁早食飯喎! 不過算啦!
因為聽日, 我就可以同老婆仔約會啦!
好開心啊! 不過又有D緊張喎!
依家個心好亂啊! 唔知點形容好!
總之就又開心, 又緊張啦!
好興奮啊! 聽日, 可以玩 (朱sir) !
聽講佢衰左好多啊! 不過再衰我都會玩佢!
聽日, 我就可以同老婆仔一起跑步啦!
一起玩人啦 ! 好耐冇見過 ( 張欣婷 )啦!
唔知佢有冇退步呢! 嘻嘻.......................
好開心啊! 唔知我會唔會訓唔到呢?
聽日, 出現ge人 , (張欣婷) , 定係 (陳俊傑) 好呢??
睇下老婆仔係 (俊豪) 定係.................................
啊~~~~~~ 係喎! 唔知老婆仔有冇打 (啊廖)ge xx呢?
不過我唔記得左點解要打佢喎!
關於咩呢?? 好似關於我老婆仔ge!
但係係咩, 就唔記得左! 聽日, 問下老婆仔先!
好開心啊! 好開心啊! ............................
今日, 我成日都係度傻笑啊!
不過唔係聽日ge約會,
而係我同我媽咪玩啊! 佢同我爭野喎!
我叫佢幫我攞野, 我先俾返佢,
跟住佢竟然話, 我沖涼果陣, 佢就可以攞返喎!
氣死我啦! 算, 我偷偷地攞, 但係又唔俾返打佢!
點知, 佢襯我去攞野果陣, 攞返自己d野喎!
哼..................................
不過我好聰明, 我叫佢煮佢d飯,
佢煮飯時, 我又攞返佢d野,
嘻嘻.................................
最後我要去玩電腦, 所以俾返佢!
真好玩! 好開心啊!
老婆仔, 記住聽日打俾我啊!
|
2007 年 11 月 17 日 星期六  |
電燈旦~~~~~~~~~~  |
分類: 未分類 |
唉.................................
真冇癮啊! 今日竟然又做電燈旦喎!
如果唔係有求於佢, 我真係好想好想走啊!
最可惡ge係, 唔好係我面前, 親黎親去啊!
話晒我都未拍拖啊! 唔好俾個壞印象我啊!
不過我唸過ge啦! 成日都做電燈旦!
不如, 同佢地玩個遊戲啊!
我發誓, 如果再有人搵我做電燈旦ge話!
我保證佢地個日, 唔係拍拖!
而係被我玩GE對象!
包保佢地唔會再搵我做電燈旦!
嘻嘻.......................................
你地最好唔好係拍拖時搵我啦!
唔係我一定會搞搞陣, 冇幫襯!
不過呢次就算啦!
因為我買左份禮物送俾我要感激ge人!
不過我唔會依家送, 我會係聖誕節送!
當係聖誕禮物又好, 感謝禮物都好啦!
搞左幾日, 個blog終於完成啦!
好開心啊! 係咪好靚呢??
|
2007 年 11 月 14 日 星期三  |
過程~~~~~  |
分類: 未分類 |
好累啊! ( 譚sir ) 都講大話ge!
又話比之前ge陸運會辛苦少少ge!
簡直辛苦好多好多啊!
不過好搞笑啊! 企企下, 隻腳竟然冇左知覺喎~
最搞笑ge係, 佢竟然唔聽我話喎~
提極都提唔起喎! 好似行得怪怪地咁!
返屋企時仲搞笑! 我地行行下,
竟然唔記得點返喎! 搞到我地又行左好多冤枉路!
途中仲見到一條類似瘋狗ge狗,
佢望過黎, 突然後面又有條狗~!
好驚啊! 都係快D走啦!
實在太恐怖啦! 唔得!
下次, 一定要綁架 ( 杰仔 ) 要佢帯我地返屋企!
嘻嘻................................
咁就唔使行,咁多冤枉路啦!
真係估唔到, 我地咁聰明ge,
聰明到, 要行咁多冤枉路!
我地連去目的地都行左好多啊!
不過途中, 我地玩失蹤, 超好玩啊!
我唸, 全日, 最開心ge時候,
就係玩失蹤, 同埋同佢地吹水ge時候啦!
不過依家成個人都好累啊!
聽日又要返學喎! 最衰係 IS 要默書啊~!
|
2007 年 11 月 12 日 星期一  |
| 踩場~! |
分類: 未分類 |
今日, 係小息時, 我地睇到一場,
所謂 [ 床頭打架, 床尾和 ] ge兩公婆!
超cute 啊! 雖然, 佢地成日都打黎打去!
但係好快又friend 返! 超可愛啊!
然之後, 個老公被人強姦中,
個老婆去help 佢, 但係自身難保!
實在太開心啊! 我地都有幫手架!
不過係幫手打氣啫!
school choir 放小息時,
我地去 ( Tony )間房度踩場!
而放學時, 我地又去佢間房,
踩兩腳佢e禁地先走!
佢仲攞紙巾黎掉我地,
不過掉唔中, 嘻嘻.................. |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 72 | »
|