| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 5 日 星期三  |
睇戲!!!!  |
分類: 未分類 |
好無聊, 好悶啊!! 變態架!!!
又話好感人ge!! 一點都唔感人都算啦!!
最衰就係悶到痴線啊!!!
真係唔明啊!! D人竟然可以喊得出喎!!
我唔係笑佢地, 只係奇怪,
無聊到死, 都會喊!!
咁如果真係好感人, 咪喊到收唔到聲??
又唔可以動喎!! 費時阻左人地睇啊嘛!!
所以我好唔鍾意睇戲啊!! 就係咁啦!!
不過今日, 睇在我可以訪問我ge偶像-- ( Kandy ) !!
就算啦!! 好開心啊!! 仲有興奮忝!!
不過 ( 朱 sir ) , 就有d慘啦~!
竟然病左喎!! 真可憐!!
但係佢再可憐, 我都唔會安慰佢架!
唔知點解呢?? 對住佢就係講唔出一d安慰ge話!!
為有唔煩住佢啦!!
|
2007 年 12 月 4 日 星期二  |
好可愛啊!!!!  |
分類: 未分類 |
今日, 本來好唔開心ge!!!
因為果個死人 ( 傑仔 ), 好衰啊!!
佢竟然避開我喎!! 仲以為佢玩得起忝!!
唓~~~~
不過我同三位師奶, 仲有兩位讀幼稚園ge細路,
一起搭升降機!!!
突然, 有一位師奶出聲, 話:
[ 放學啊?? 返下午啊?? ]
跟住再望住佢ge女講 :
[ 記唔記得人地啊?? 舊年同你同班ge喎!! ]
個女話 :
[ 記得啊!! xxx啊嘛!!]
另一位師奶又話:
[ 嘩.......... 記得喎!!]
跟住對佢ge仔講 :
[ 人地記得你喎!! 咁你記唔記得人ge名啊!! ]
佢停左一陣, 就話 :
[ xxx !! ]
跟住佢就怕羞咁係啊媽ge身後,
佢啊媽話 :
[ 做咩啊?? 怕羞啊?? ]
跟住佢地就出升降機!!
我一直都係度忍住笑, 直至我出左升降機!!
我先笑出黎!! 真係好可愛啊!!
估唔到, 個果男仔咁怕羞架!!
仲怕羞過女仔!! 唉......................
D 男仔真係好冇用啊!! 不過佢地真係好可愛啊!! |
2007 年 12 月 2 日 星期日  |
| 放假好悶啊!! |
分類: 未分類 |
好開心啊!! 因為今日, 我又煮返野啦!!
好開心啊!!! 可能係太悶啦!! 所以我又搶黎煮!!
至於成績, 我都幾滿意, 只係淡左少少!!
所以唔完美!!!
不過放假真係好悶啊!! 真係好d懷疑,
聖誕節放假時, 我會唔會發癲!!
好無聊啊!!
不過講到無聊, D火車迷仲無聊!!
咁多時間去留紀念ge, 香港人唔係好忙碌ge咩?
一定係d上司俾得唔夠多野佢地做啦!!
唔係又點會咁多時間啊!! |
2007 年 11 月 30 日 星期五  |
2007-11-30  |
分類: 喜與悲 |
都唔好玩架, 都係 ( 傑仔 ) 好玩d !!
個果 ( 暉伯) 都唔好玩ge!! 不過我ge偶像-- ( Kandy ),
今日又俾我玩啦!! 好開心啊!!
但係今日要 writing , 所以冇得去踢足球!!
好唔開心啊!! 難得我咁期待去踢足球!!
竟然要 writing write 到 5:00 p.m !!
真係好冇癮啊!! 無聊, 無聊, 好無聊啊!! |
2007 年 11 月 29 日 星期四  |
聽日啊!!!!  |
分類: 未分類 |
今日放學, 我見到 ( 邦邦 ) 啊!!!
佢着得好性感啊!! 短褲, 短衫加外衣!!
咁凍ge天氣, 都咁着 ! 真係痴啊!!
佢露出白白ge大象腿, 嘩................
簡直令人流晒口水啊!! 不過佢見到我,
竟然避開喎!! 可惡, 我見佢避開我!!
就偏偏阻住佢ge去路!! 如果佢唔係避開我ge話!!
或者我只係會同佢微笑 !!
VA 堂果陣時, 我地可以帯功課去做!!
好開心啊!! 不過我ge護花使者就唔好彩啦!!
佢帯中文ge工作紙去!! 做做下,
佢話好煩啊!! 又話 :[ 最衰都係果個死人 ( 花木蘭 ) !!
無啦啦!! 代咩父, 從咩軍啊!! 唔係屋企綉你d花!!
走去打咩仗啊!! 你睇, 搞到我地又要做古文啦!! ]
其實我都覺得無聊架, 我仲覺得 其實 ( 花木蘭 ) 想出風頭啫!!
其實佢好衰架, 可能佢離家出走, 結果被人捉去當兵!!
佢d屋企人歡迎佢, 係因為佢立左大功,
為左保命, 只好扮歡迎佢啦!!
跟住佢又話 :[ 唔係, 最衰都係作 ( 木蘭x ) --(佚名)
死左都係麻煩我地, 要作都唔好作得咁好啊嘛!!
你唔好俾我見到你啊!! 俾我見到你, 我一定打你先!! ]
[ 佢死左, 你又點見佢呢?? ]
[ 咁我死左, 你唔好係陰間見到你啊,
不過你今晚唔好黎搵我啊!! 細路仔, 唔識世界啊! ]
我聽完之後, 已經係笑到肚痛啦!!
小息時, 個果死人 ( 暉伯 ) 竟然搶左, 我ge天使仔!!
衰人, 我一定會玩返佢ge!!
午休ge時候, 我ge偶像-- ( kandy ) ,
佢幫我打蝴蝶結啊!! 好開心啊!!
不過 果個 ( 暉伯 ) 啊, 竟然虐待我ge鎖匙啊!!
因為有人喊, 所以我想攞--Tempo 紙巾俾佢止淚!!
不過今日, 係咪喊日呢?? 咁多人喊ge!!
搞到氣氛怪怪地ge!! 好恐怖啊!!
我好驚女仔喊ge!! 不過好憎男仔喊喎!!
冇幾耐, ( Mrs 勞 ) 叫左落去,
跟住俾其他老師問左一d無聊問題啊!!
其實呢間學校係咪太得閑呢??
今日真係經歷左太多野啦!!
不過好開心啊!! 聽日就可以去踢足球啦!!
話咁快, 又一個禮拜啦!! 上次超好笑啊!!
都唔係踢波ge, 係踢人ge!!
不過都好開心!! 唔知聽日, 你地有冇興趣去踢呢??
愛心提示 :
你地係咪都覺得時間過得好快呢?
如果係ge話, 咁你讀書一定好開心!
如果唔係ge話, 你都唔使氣餒,
因為你都可以架!
反正你開心又要讀, 唔開心都係讀,
點解你唔開心d, 咁就會讀少d啦!
反正你讀黎都係為左應付,
果d所謂ge大人 ge啦! |
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 72 | »
|