墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 55
累積人氣: 5342
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 5 日  星期三   晴天


睇戲!!!! 無奈 分類: 未分類

     好無聊, 好悶啊!!  變態架!!!

又話好感人ge!!  一點都唔感人都算啦!!

最衰就係悶到痴線啊!!!

真係唔明啊!!  D人竟然可以喊得出喎!!

我唔係笑佢地,  只係奇怪,

無聊到死, 都會喊!! 

咁如果真係好感人,  咪喊到收唔到聲??

又唔可以動喎!!  費時阻左人地睇啊嘛!!

所以我好唔鍾意睇戲啊!!  就係咁啦!!

 

不過今日, 睇在我可以訪問我ge偶像-- ( Kandy ) !!

就算啦!!  好開心啊!!  仲有興奮忝!!

不過 ( 朱 sir ) , 就有d慘啦~! 

竟然病左喎!!  真可憐!!

但係佢再可憐, 我都唔會安慰佢架!

唔知點解呢??  對住佢就係講唔出一d安慰ge話!!

為有唔煩住佢啦!!

 



2007 年 12 月 4 日  星期二   晴天


好可愛啊!!!! 愉快 分類: 未分類

     今日, 本來好唔開心ge!!!

因為果個死人 ( 傑仔 ),  好衰啊!!

佢竟然避開我喎!!  仲以為佢玩得起忝!!

唓~~~~  

不過我同三位師奶, 仲有兩位讀幼稚園ge細路,

一起搭升降機!!! 

突然, 有一位師奶出聲, 話:

[ 放學啊?? 返下午啊?? ]

跟住再望住佢ge女講 :

[ 記唔記得人地啊??  舊年同你同班ge喎!! ]

個女話 :

[ 記得啊!!  xxx啊嘛!!]

另一位師奶又話:

[ 嘩..........  記得喎!!]

跟住對佢ge仔講 :

[ 人地記得你喎!!  咁你記唔記得人ge名啊!! ]

佢停左一陣,  就話 :

[  xxx !! ]

跟住佢就怕羞咁係啊媽ge身後,

佢啊媽話 :

[ 做咩啊??  怕羞啊?? ]

跟住佢地就出升降機!!

我一直都係度忍住笑, 直至我出左升降機!!

我先笑出黎!!  真係好可愛啊!!

估唔到, 個果男仔咁怕羞架!!

仲怕羞過女仔!!  唉......................

D 男仔真係好冇用啊!!  不過佢地真係好可愛啊!!



2007 年 12 月 2 日  星期日   晴天


放假好悶啊!! 分類: 未分類

       好開心啊!!  因為今日, 我又煮返野啦!!

好開心啊!!!  可能係太悶啦!!  所以我又搶黎煮!!

至於成績,  我都幾滿意, 只係淡左少少!!

所以唔完美!!!

不過放假真係好悶啊!!  真係好d懷疑,

聖誕節放假時,  我會唔會發癲!!

好無聊啊!!

不過講到無聊,  D火車迷仲無聊!!

咁多時間去留紀念ge,  香港人唔係好忙碌ge咩?

一定係d上司俾得唔夠多野佢地做啦!!

唔係又點會咁多時間啊!!



2007 年 11 月 30 日  星期五   晴天


2007-11-30 驚訝 分類: 喜與悲

        都唔好玩架, 都係 ( 傑仔 ) 好玩d !!

個果 ( 暉伯) 都唔好玩ge!!  不過我ge偶像--  ( Kandy ),

今日又俾我玩啦!!  好開心啊!! 

 

但係今日要 writing , 所以冇得去踢足球!!

好唔開心啊!!  難得我咁期待去踢足球!!

竟然要 writing  write 到 5:00 p.m !!

真係好冇癮啊!!  無聊, 無聊, 好無聊啊!!



2007 年 11 月 29 日  星期四   晴天


聽日啊!!!! 傷心 分類: 未分類

     今日放學, 我見到 ( 邦邦 ) 啊!!!

佢着得好性感啊!! 短褲, 短衫加外衣!!

咁凍ge天氣, 都咁着 !  真係痴啊!!

佢露出白白ge大象腿, 嘩................

簡直令人流晒口水啊!!  不過佢見到我,

竟然避開喎!!  可惡,  我見佢避開我!!

就偏偏阻住佢ge去路!!  如果佢唔係避開我ge話!!

或者我只係會同佢微笑 !!

VA 堂果陣時, 我地可以帯功課去做!!

好開心啊!!  不過我ge護花使者就唔好彩啦!!

佢帯中文ge工作紙去!!  做做下,

佢話好煩啊!! 又話 :[ 最衰都係果個死人 ( 花木蘭 ) !!

無啦啦!! 代咩父, 從咩軍啊!! 唔係屋企綉你d花!!

走去打咩仗啊!!  你睇, 搞到我地又要做古文啦!! ]

其實我都覺得無聊架,  我仲覺得 其實 ( 花木蘭 ) 想出風頭啫!!

其實佢好衰架, 可能佢離家出走, 結果被人捉去當兵!!

佢d屋企人歡迎佢, 係因為佢立左大功,

為左保命, 只好扮歡迎佢啦!!

跟住佢又話 :[  唔係, 最衰都係作 ( 木蘭x ) --(佚名)

死左都係麻煩我地, 要作都唔好作得咁好啊嘛!!

你唔好俾我見到你啊!!  俾我見到你, 我一定打你先!! ]

[ 佢死左, 你又點見佢呢??  ]

[ 咁我死左, 你唔好係陰間見到你啊, 

不過你今晚唔好黎搵我啊!!  細路仔, 唔識世界啊! ]

我聽完之後, 已經係笑到肚痛啦!!

 

小息時, 個果死人 ( 暉伯 ) 竟然搶左, 我ge天使仔!!

衰人,  我一定會玩返佢ge!!

午休ge時候,  我ge偶像-- ( kandy ) ,

佢幫我打蝴蝶結啊!!  好開心啊!!

不過 果個 ( 暉伯 ) 啊,  竟然虐待我ge鎖匙啊!!

因為有人喊,  所以我想攞--Tempo 紙巾俾佢止淚!!

不過今日, 係咪喊日呢??  咁多人喊ge!!

搞到氣氛怪怪地ge!!  好恐怖啊!! 

我好驚女仔喊ge!!  不過好憎男仔喊喎!!

 

冇幾耐, ( Mrs 勞 ) 叫左落去,

跟住俾其他老師問左一d無聊問題啊!!

其實呢間學校係咪太得閑呢??

今日真係經歷左太多野啦!!

 

不過好開心啊!!  聽日就可以去踢足球啦!!

話咁快, 又一個禮拜啦!!  上次超好笑啊!!

都唔係踢波ge, 係踢人ge!!

不過都好開心!!  唔知聽日, 你地有冇興趣去踢呢??

 

愛心提示 :

你地係咪都覺得時間過得好快呢?

如果係ge話, 咁你讀書一定好開心!

如果唔係ge話, 你都唔使氣餒,

因為你都可以架! 

反正你開心又要讀, 唔開心都係讀,

點解你唔開心d, 咁就會讀少d啦!

反正你讀黎都係為左應付,

果d所謂ge大人ge啦!