墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 81
累積人氣: 5368
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 19 日  星期三   晴天


嬲~~~~~~~ 呆滯 分類: 喜與悲

       本來今日好開心架!! 

因為老婆仔特地來送聖誕卡!!

佢仲送左個 kiss 俾我啊!!

返到學校, 老師又話唔使開 party

超開心啊!!  又可以早走!!!

我仲唸住接老婆仔放學!!

但係要等好耐, 所以留係學校玩都好!!

唸住去 ( cy )班房度玩!!!

不過 ( 傑仔 ) , 同 ( 暉伯 ) 話唔俾!!!

仲話 4E 班唔歡迎我地!!!

見一個, 打一個喎!!!

唓.............

有本事打我啊!!  我就唔信佢地真係會打!!

由今日起, 我多D搵 ( 肥肥隊長 )!!

睇佢地奈我咩何!!

如果佢地真係打我!!

我就報警!!!  哼..................



2007 年 12 月 17 日  星期一   晴天


可愛 開心 分類: 喜與悲

      好衰啊!!  ( cy ) 又話會帯我去搵 ( 王上 )ge!!

雖然午休, 我唔得閑, 但係我有話俾佢聽啊麻!!

但係放左學之後, 佢唔聲唔聲, 就唔見左啦!!

 

不過今日, ( 班長仔 ) 好cute 啊!!

佢塊面仲好玩過 ( 啊妹 )啊!!!

( 我都知 ( 啊妹 ) 睇到會好傷心架啦!!

不過呢個係事實!!  節哀順變吧啦!! )



2007 年 12 月 15 日  星期六   晴天


酷~~~~ 傷心 分類: 未分類

       今日上樂器班果陣, 出乎意料!

今日竟然會開心喎!!!  因為今日多左個人!!

雖然我唔知佢係邊個,  不過我認得佢ge樣!

佢真係好型啊!!  佢比 ( CY ) 仲型啊!!

( 着ge衫 )

佢一入黎, 我就望住佢!!

我仲開始有d懷疑佢係咪真係女仔!!!

因為 miss 未黎, so 我地係度玩!!

突然, 有隻蝴蝶進左黎!!!

佢地係度大呼小叫!!  我唸除左我之外,

佢係最冷靜果個!!! 

不過當果隻蝴蝶飛到集身邊ge時候,

佢又叫喎!!  仲成個人跳忝!!

真係好可愛啊!!  我狂笑!!

跟住佢話 :[ 唔準笑 ! ]

唔知點解我笑得仲大聲!

我唔係有心同佢作對架!!

只係佢咁樣, 更加搞笑!!



2007 年 12 月 14 日  星期五   晴天


食波餅啊!!!! 疑惑 分類: 喜與悲

       今日, 本來好傷心ge!!! 

因為 ( 士旦 ) 佢唔 show 我啊!!!

佢 show  ( 黃滙儀 ) , 都唔 show 我啊!!!

我憎死佢啊!!!!

不過今日我上左一堂最開心ge體育堂!!

我挺艇挺左第三名啊!!!

超開心喎!!!  不過, 我更加期待去踢足球!!!

終於放學啦!!  可以去踢足球啦!!

我仲帯埋 ( 黃滙儀 ) 去忝!!!

好開心啊!!  估唔到果度有咁多畢業左ge同學喎!!!

見到佢地, 我仲更加啊!!

有 ( 啊廖 ) , ( 斌斌 ) , ( 魚蛋 ) , ( 高佬 )

最開心ge係,  ( 大妹 ) 都去踢啊!!!

 聽 ( 啊廖 ) 講,  ( 大妹 ) 有左啊!!

佢仲俾人踢左兩球, 真可憐!!

有一球仲踢到佢ge肚忝!!!

唔知有冇事呢!!

不過我都食左個波餅啊!!

雖然有dd痛, 但係我都好開心啊!!

我咁大個人, 係第一次食波餅ge!!

以前都中獎, 而冇食波餅ge!!

 真係好彩啊!!

( 啊廖 ) 仲未高過我, 超好開心啊!! 



2007 年 12 月 13 日  星期四   晴天


足球~~~~~ 分類: 喜與悲

    聽日可以去踼足球啦!!!!

好開心啊!!! 

老婆仔, 你去唔去啊!!!

我同 ( 朱sir ) 講左, 話我會帯同學仔去啊!!!

好開心啊!!  又可以踼足球啦!!!

不過我好唔鍾意 ( 外評人士 ) 啊!!

搞到我地又要扮乖乖女 or 乖乖仔!!

但係上 Math , 我同 ( 啊橙 ) 玩 -- (外評 ) 啊!!

話 :[ 外評啊!! ]

我地就要坐好!!  好好玩啊!!!