| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 19 日 星期三  |
嬲~~~~~~~  |
分類: 喜與悲 |
本來今日好開心架!!
因為老婆仔特地來送聖誕卡!!
佢仲送左個 kiss 俾我啊!!
返到學校, 老師又話唔使開 party
超開心啊!! 又可以早走!!!
我仲唸住接老婆仔放學!!
但係要等好耐, 所以留係學校玩都好!!
唸住去 ( cy )班房度玩!!!
不過 ( 傑仔 ) , 同 ( 暉伯 ) 話唔俾!!!
仲話 4E 班唔歡迎我地!!!
見一個, 打一個喎!!!
唓.............
有本事打我啊!! 我就唔信佢地真係會打!!
由今日起, 我多D搵 ( 肥肥隊長 )!!
睇佢地奈我咩何!!
如果佢地真係打我!!
我就報警!!! 哼.................. 
|
2007 年 12 月 17 日 星期一  |
可愛  |
分類: 喜與悲 |
好衰啊!! ( cy ) 又話會帯我去搵 ( 王上 )ge!!
雖然午休, 我唔得閑, 但係我有話俾佢聽啊麻!!
但係放左學之後, 佢唔聲唔聲, 就唔見左啦!!
不過今日, ( 班長仔 ) 好cute 啊!!
佢塊面仲好玩過 ( 啊妹 )啊!!!
( 我都知 ( 啊妹 ) 睇到會好傷心架啦!!
不過呢個係事實!! 節哀順變吧啦!! ) |
2007 年 12 月 15 日 星期六  |
酷~~~~  |
分類: 未分類 |
今日上樂器班果陣, 出乎意料!
今日竟然會開心喎!!! 因為今日多左個人!!
雖然我唔知佢係邊個, 不過我認得佢ge樣!
佢真係好型啊!! 佢比 ( CY ) 仲型啊!!
( 着ge衫 )
佢一入黎, 我就望住佢!!
我仲開始有d懷疑佢係咪真係女仔!!! 
因為 miss 未黎, so 我地係度玩!!
突然, 有隻蝴蝶進左黎!!!
佢地係度大呼小叫!! 我唸除左我之外,
佢係最冷靜果個!!!
不過當果隻蝴蝶飛到集身邊ge時候,
佢又叫喎!! 仲成個人跳忝!!
真係好可愛啊!! 我狂笑!!
跟住佢話 :[ 唔準笑 ! ]
唔知點解我笑得仲大聲!
我唔係有心同佢作對架!!
只係佢咁樣, 更加搞笑!! |
2007 年 12 月 14 日 星期五  |
食波餅啊!!!!  |
分類: 喜與悲 |
今日, 本來好傷心ge!!!
因為 ( 士旦 ) 佢唔 show 我啊!!!
佢 show ( 黃滙儀 ) , 都唔 show 我啊!!!
我憎死佢啊!!!!
不過今日我上左一堂最開心ge體育堂!!
我挺艇挺左第三名啊!!!
超開心喎!!! 不過, 我更加期待去踢足球!!!
終於放學啦!! 可以去踢足球啦!!
我仲帯埋 ( 黃滙儀 ) 去忝!!!
好開心啊!! 估唔到果度有咁多畢業左ge同學喎!!!
見到佢地, 我仲更加啊!!
有 ( 啊廖 ) , ( 斌斌 ) , ( 魚蛋 ) , ( 高佬 )
最開心ge係, ( 大妹 ) 都去踢啊!!!
聽 ( 啊廖 ) 講, ( 大妹 ) 有左啊!!
佢仲俾人踢左兩球, 真可憐!!
有一球仲踢到佢ge肚忝!!!
唔知有冇事呢!!
不過我都食左個波餅啊!!
雖然有dd痛, 但係我都好開心啊!!
我咁大個人, 係第一次食波餅ge!!
以前都中獎, 而冇食波餅ge!!
真係好彩啊!!
( 啊廖 ) 仲未高過我, 超好開心啊!! |
2007 年 12 月 13 日 星期四  |
| 足球~~~~~ |
分類: 喜與悲 |
聽日可以去踼足球啦!!!!
好開心啊!!!
老婆仔, 你去唔去啊!!!
我同 ( 朱sir ) 講左, 話我會帯同學仔去啊!!!
好開心啊!! 又可以踼足球啦!!!
不過我好唔鍾意 ( 外評人士 ) 啊!!
搞到我地又要扮乖乖女 or 乖乖仔!!
但係上 Math , 我同 ( 啊橙 ) 玩 -- (外評 ) 啊!!
話 :[ 外評啊!! ]
我地就要坐好!! 好好玩啊!!! |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 72 | »
|