| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 10 日 星期一  |
嚇!!!!!!  |
分類: 未分類 |
嚇死人啦!!!!
今日 (c.s.wong) 唔知點解大聲講野喎~!!!!
話咩 唔好 [玲玲] 聲喎!!!
不過無論佢想講咩啦!!!
總之佢盲 大聲講野啦!!!!
突然之間大聲講野!!!
想嚇死人咩???
跟住 lunch 果陣,
cy 又大力拍打張桌喎!!!
係呢個時候, 人地睇緊鬼故架嘛!!!
突然又發出好大ge聲響!!
仲嚇人啊!!!
今日係咪嚇人節黎架!!!
跟住 PE 堂果陣,
(啊橙) 同 赤影 又係度講!!!
話咩 : 睇得多呢d野!!! 會遇到ge喎!!!
搞到人地唔敢睇啦!!!
起碼都俾我睇埋呢本先啦!!
真係衰架!!!
|
2008 年 3 月 9 日 星期日  |
足球!!!  |
分類: 未分類 |
今日好開心啊!!!
因為我琴晚發夢發到自己同d小學同學一起踢足球啊!!!
當然 , 仲係足球比賽啊!!!
唔同ge係 , 我地想幾多人, 就可以派幾多人!!!
不過好開心啊!!!
果度有 : 何秀啦 , 啊廖啦, 斌斌啦, 細妹啦,
仲有好多好多唔識ge人!!
當然 , 梗係有我自己啦!!
好開心啊!!
雖然個比賽3:3 , 打和!!
而且又係最最緊張ge關頭醒左!!
不過我都好開心啊!!!
因為又可以同佢地一起踢球!!
不過個比賽真係好緊張架!!!
如果呢個波入ge話, 就係我地win ,
但係唔入ge話, 就係我地輸!!
因為打和都判我地輸架!!
係冇12碼架!!!
但係正當睇住個波入 or 唔入 ge時候,
我竟然醒左喎!!
好可惜啊!!!
原來呢!!! 我比我想像中仲要懶ge!!
雖然我好努力做左應該要做ge野!!
但係一做後備ge野ge時候,
我就冇晒心機啦!!!!
仲做得好核突tim!!!
真係好衰啊!!
我點可以咁架!!!
雖然反省過 , 亦好想改!!
但係卻冇個果決心!!!
或者又係一個藉口掛!!!
雖然係一個藉口, 但係 想 同 做 係二會事!!!
今日, 睇左咁多人ge blog or xanga!!
都係 老婆仔 同 (c.s.wong) ge blog有趣d!!!
老婆仔ge blog 係開心ge一日!!
睇到我都好開心!!!
而 (c.s.wong) ge xanga 係好似BB仔寫ge野咁!!!
好似 細路仔俾人攞左個糖,
向大人投訴咁!!!
只係冇喊咁啫!!
總之今日好開心啦!!!
|
2008 年 3 月 8 日 星期六  |
"."  |
分類: 未分類 |
超累啊!! 不過就唔眼訓!!!
不過都好!! 起碼12:30a.m , 就訓左!!!
不過今日要8:00a.m 起身啊!!
因為一殷, 我要補習,
二黎我仲要學樂器!!
so, 又要早d起身!! 唉..............
不過返黎果陣, 又好累喎!!
食完飯後, 訓係張床度啦!!!!
本來我連野都唔想食架!!
因為食飯好鬼死麻煩!!
其實有時會係度唸,
人點解要食飯呢????
有營養咪得囉!! 唔係咩??
不過如果唔食飯, 又會俾人駡ge啦!!
但係食完飯之後, 超眼訓喎!!!
食克之後, 就即刻訓啦!!
訓訓下, (媽慈) 係度嘈喎!!
我都費時聽!! 久而久之, 就咩都聽唔到啦!!!
但係點知佢拉我起身喎!!!
咁難得我先有返正常人ge眼訓!!
不過算啦!! 費時浪費時間啊嘛!!
起身之後, 就玩電腦!!
不過我係 (c.s.wong) ge xanga 度,
發現有佢改ge歌詞!!!
原來佢識改歌詞ge喎!!!
雖然唔知佢寫咩!!
但係佢都改到啊!! 而且仲好長tim!!!
我有一個好奇怪ge問題!!!
而且好耐之後, 就想問ge啦!!
不過覺得唔太重要同埋成日都唔記得問人!!
就係 :
點為之 御宅族 啊???
|
2008 年 3 月 7 日 星期五  |
好傻啊!!!!  |
分類: 未分類 |
今日都唔知發生咩事!!
一直聽歌, 聽到3:30a.m!!
覺得好悶, 但係又訓唔著喎!
為有玩電話啦!!!
玩到大概5:00a.m 度,
實在太悶啦!!
算啦!! 點都係悶ge啦!!!
鬼叫自己訓唔著咩!!
為有睇英文書啦!!
終於係6:00a.m 訓著左!!
不過訓到7:00a.m 又要起身啦!!
真係好累啊!!!
我依家先發現, 原來夜晚ge時間係過得咁慢ge喎!!
好似等成個世紀咁長啊!!
又悶又唔敢叫醒人地!
只好係肚痛同發燒果陣, 叫 (媽慈)起身啦!!
不過好彩, 返學果陣退左燒!!
嘻嘻............
不過依家好累啊!!
係 math 堂果陣, 我係度訓!!
因為真係好好好眼訓啊!!
就黎頂唔順啦!!
雖然訓左成堂, 但係都係好眼訓!!
為有希望快d放學,
俾我返屋企大覺訓啦!!
至於點解訓唔著就唔知點解啦!!!
不過我唔希望有下次!!!
因為真係好悶好悶架!!
|
2008 年 3 月 6 日 星期四  |
生日!!!  |
分類: 未分類 |
原來今日係 (c.s.wong) ge生日喎!!
佢今日仲 show 左身分證俾我地睇!!
佢幾多歲就唔講啦!!
因為畢竟係人地ge私人啊嘛!!!
超好玩啊!!
今日一朝早, 我就睇 雲海 ge書!!
開始都唔多恐怖!!
就算恐怖都唔驚!!
但係一到下午, 氣氛就唔同左啦!!
睇左一陣, 就放低捉住 (嘉敏) ge手!!
希望可以俾安全感我!!
捉左一陣又放開, 又繼續睇!!
雖然好恐怖, 但係卻好exciting!!
記得第一次睇果陣, 我夜晚睇ge時候!!
我連沖涼都唔敢啊!!
最後一邊唱歌, 一邊沖!!
而早上睇左之後, 我唔敢換衫!! |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 72 | »
|