| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 24 日 星期一  |
行山  |
分類: 喜 |
好累啊!!!!
點解今日咁多電話架!!!
雖然今日我出營啫!!!
但係都應該知道我ge體力 ,
唔會咁快就恢復ge嘛!!!
呢個故事教訓我 ,
電話 -- 真係好煩!!!
本來就唔鍾意電話ge我 ,
依家更加憎電話!!!
講返個營先 :
好彩我地係踏車上山啫!!
如果唔係 , 我好懷疑自己會唔會暈低!!!
不過係沿途 , 我地見到其他 童軍 行上山!!
真係可憐啊佢地!!
跟住隔離有個 童軍 話 ,
可能落山個陣 , 行ge就係我地la!!!
因為 (陳sir) 次次都做一d 出乎意料之外ge事!!!
到左目的地!! 雖然係踏車 ,
不過大概都要行5分鐘ge樓梯+斜路先到我地ge營地!!
再係營地搞帳篷 , 搞完又要係帳篷裹換返便服!!!
跟住先搞桌and椅!!!
搞完先可以食飯!!!
基本上 , 我地係攞住個 電同 食飯!!!
不過可惜ge係 , 原來係 鹽 提供架!!
只好以微光送飯!!!
不過我發現一樣野!!!
就係 (謝sir) 竟然食得好少野!!
佢將d野食俾晒俾我地!!!
(暉伯)ge眼光都唔錯!!!
揀左佢做 大婆 !!!
不過都唔及上我ge老婆仔 -- 啊咩 , 咁好 , 咁溫柔!!!
係個晚餐裹面 , 我學識左 繩結7式ge其中一式!!
呢一結係最基本 , 最重要ge一結!!
就係 -- 巴結 !!!
不過更加估唔到ge係,
佢地竟然可以將兩個字,
形容到天花龍鳳!!
食完飯, 就要野外定向!!
不過個野外家向都唔好玩ge!!!
因為我係 地圖, 方向and指南針白痴!!
就算俾人綁架都唔識返屋企ge人!!
沖完涼之後, 我地就聽 (陳sir) 講查案ge經過!!
佢講左好多個死人事件 ,
講到 德福5屍案 個陣,
我驚左一驚!!
因為我有睇 (雲海)ge 九龍xxx
不過唔知係錯覺, 定係巧合!!!
講呢個故事ge全程,
風 係特別大 , 特別凍!!
搞到我攬住隔離個位!!
因為真係好凍!!!
仲要係厠所講 , (陳sir) 話咁先有feel喎!!
仲有隻dog dog 加入我地ge陣營tim!!!
講到3點幾 , 我地先返去訓!!
不過 觀中 ge 童軍 只有我一個去聽!!
一黎 , 我一個人係營度會驚!!
兩黎 , 我都未眼訓住 , 就算眼訓都訓唔到啦!!
三黎, 我好好奇想知, 我ge智慧去到邊!!!
到左聽日, 我地6點幾就要起身!!
因為我地要做早操!!
最好玩ge係, 如果7點唔見人,
就要去折營!!
哈哈.........
咁咪有得玩囉!!!
做完早操返到停車場, 企左一陣之後, 我ge頭超痛!!
身體好似唔係我咁!!!
慢慢咁越來越睇唔到!!!
我同自己講 : [ 唔得, 就黎完架啦!!! 係都忍埋落去啦!!!]
忍左一陣, 我覺得好想嘔,
對腳仲係冇力, 感覺上好似要慢慢向下述!!!
忍唔到啦!! 我同 (謝sir) 講話想drink水!!
不過佢已經睇到我好似畺屍咁!!!
佢同 (陳sir) 講, 搵人送我返去!!!
因為我對腳已經冇力,
大概5分鐘ge樓梯+斜路, 行上去, 好似行極都唔完!!!
最後我都冇堅持落去, 只係差1/4 !!!
不過我又係厠所停低!!! 坐左係度!!
我更加估唔到ge係 , 我前腳走啫!!!
(陳sir) 就話解散啦!!!
唓~~ 最知, 再忍多陣啦!!
我坐左係厠所個陣,
d人問我
a :[ 點解坐左係度ge??]
b :[ 唔好咁傷心啦!!!]
c :[ 厠所咁好咩??]
我忍唔住啦!! :[ 因為貪佢呢度香, 風光好啊嘛!!]
d :[ 厠所黎ge喎!!!]
唉~~~ 費時同佢地嘈!!!唔識欣賞!!!厠所不知幾好!!
不過我真係嘔左少少野出黎!!
好彩個陣, 冇食早餐啫!!!
不過都係好失敗啊!!!
我ge身體竟然會咁差!!
跑左一陣就唔舒服啦!!!
|
2008 年 3 月 22 日 星期六  |
sad sad!!!  |
分類: 未分類 |
今日好sad啊!!
成日都落大雨~!!!
搞到再好ge心情都冇左!!!
本來人地計劃去 玩具扭蛋show 架嘛!!!
咁時間就啱啱好啦!!!
連個天都玩我ge!!
25號開始 , 我就要全情咁做我ge project!!!
直至到返學!!!
人地唸住係呢段時間 , 好好咁玩盡佢架嘛!!!
好唔開心啊!!!
成個人都提唔起精神!!!
我依家好憎落雨啊!!!
to 家姐 :
sor 啊!!!
認承左你 , 話帯你去玩!!
結果冇去到!!!
不過我都唔想架!!!
因為落大雨 , 唔想出街!!
今日心情唔係咁好 ,
希望你地唔好打電話俾我!!
我依家連應付任何人ge力氣都冇啊!!!
聽到手機聲就覺得好煩啦!!
希望聽日唔好落大雨啊!!
因為聽日我就要去 飛蛾山 啦!!
我可唔想到時變落湯雞!!!
仲有 (啊sir) 話係過程中唔好傾電話,
費事大殺風景!!!
so ,聽日同後日我都唔會聽電話ge啦!!
i即使打黎都冇用!!!
if有急事ge!!!
請打 999 !!!
|
2008 年 3 月 21 日 星期五  |
累~~~  |
分類: 未分類 |
好累啊!!
SO, 我簡單d黎寫啦!!!
今日我見到好多小學同學啊!!
好開心啊!!
至於過程同搞笑野, 我就唔講啦!!!
聽日可以同 老婆仔 去街街啦!!
好好好開心啊!! |
2008 年 3 月 17 日 星期一  |
help me!!!!  |
分類: 未分類 |
琴日同 (朱sir) 傾msn!!
我話 : [ 你就好啦!! 可以提早放假!!]
佢話 : [ 你都可以架!!]
開頭 , 我以為我地聽日真係可以唔使上!!
不過佢卻殺左一句黎!!!
:[ 自己放自己咪得囉!!!]
我唸 都係講過第二d啦!!
費時同佢傾傾下, 嘔血身亡啊!!
我終於知道我鍾意 kandy d咩啦!!
哈哈........... 真好!!!
今日我地上左一堂,
係講吸毒ge堂!!
佢問我地 , if有人叫你食毒品!!
又你又say no左!!
佢又問 :[ 係咪friend先??]
你會點答!!!
雖然佢俾左d選擇我地!!!
不過我就覺得唔夠好啦!!!
if佢真係咁問ge話!!
梗係要問返佢ge啦!!
咁先可以玩落去架嘛!!!
(啊橙) 話佢會咁答喎!!
佢問 :[ 係咪friend先??]
(啊橙) 答 :[ ha! man what up??]
if係我:
佢問 :[ 係咪friend先??]
我 :[ so?? ]
呢堂ge OLA 真係好玩!!!
仲有啊!!!
Who can help me 啊???
我識 文而文 啊!!!
邊個可以教一教我點睇 文而文 啊!!!
在下會感激不盡!!! |
2008 年 3 月 16 日 星期日  |
好甜啊!!!  |
分類: 未分類 |
(媽慈) 話我知呢!!
我表弟至從我偷走之後,
佢駡過我之後!!
佢就好似發左神經咁!!!
咩都關我事!!!
有糖食又叫送糖者留返d俾我!!!
有飯食又叫佢媽媽留返俾我食!!!
我都唔知應該咁做好!!!
不過呢, 原來佢都有鍾意ge人ge喎!!!
佢哥哥問佢,
鍾意個果人多d, 定係我多d??
佢話兩個都要!!!!
佢哥哥話只可以要一個!!
佢竟然話要我喎!!!
o嘴!!! 都唔知應該笑佢好!!
定係感動好!!!
不過我ge心都幾甜ge!!!
只要佢大左唔好好似佢哥哥咁!!
每日打電話黎報告就得啦!!!
就算打電話黎, 都唔好指定搵我都得!!!
因為唔知點解, 我好似永遠都唔夠佢地嘈咁ge!!!
今日9點幾 , (啊廖) 又send 信息黎!!
話又要比賽喎!!
咪佢有咁多比賽ge咩??
因為我仲未訓醒!!
so, 我冇打俾佢!!!
當我訓醒之後, 已經12點幾啦!!
我驚依家打會阻左佢比賽,
so, 我打算唔打!!
不過都要祝佢 good luck!!!
|
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 72 | »
|