墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 36
累積人氣: 5323
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 24 日  星期一   晴天


行山 開心 分類:

        好累啊!!!!

點解今日咁多電話架!!!

雖然今日我出營啫!!!

但係都應該知道我ge體力 ,

唔會咁快就恢復ge嘛!!!

       呢個故事教訓我 ,

電話 --  真係好煩!!!

本來就唔鍾意電話ge我 ,

依家更加憎電話!!!

 

講返個營先 :

  好彩我地係踏車上山啫!!

如果唔係 , 我好懷疑自己會唔會暈低!!!

不過係沿途 , 我地見到其他 童軍 行上山!!

真係可憐啊佢地!!

    跟住隔離有個 童軍 話 ,

可能落山個陣 , 行ge就係我地la!!!

因為 (陳sir) 次次都做一d 出乎意料之外ge事!!!

       到左目的地!!  雖然係踏車 ,

不過大概都要行5分鐘ge樓梯+斜路先到我地ge營地!!

再係營地搞帳篷 , 搞完又要係帳篷裹換返便服!!!

跟住先搞桌and椅!!!

搞完先可以食飯!!!

基本上 , 我地係攞住個 電同 食飯!!!

不過可惜ge係 , 原來係 鹽 提供架!!

只好以微光送飯!!!

不過我發現一樣野!!!

就係 (謝sir) 竟然食得好少野!!

佢將d野食俾晒俾我地!!!

(暉伯)ge眼光都唔錯!!!

揀左佢做 大婆 !!!

不過都唔及上我ge老婆仔 -- 啊咩 , 咁好 , 咁溫柔!!!

 

係個晚餐裹面 , 我學識左 繩結7式ge其中一式!!

呢一結係最基本 , 最重要ge一結!!

就係 -- 巴結 !!!

不過更加估唔到ge係,

佢地竟然可以將兩個字,

形容到天花龍鳳!!

 

食完飯, 就要野外定向!!

不過個野外家向都唔好玩ge!!!

因為我係 地圖, 方向and指南針白痴!!

就算俾人綁架都唔識返屋企ge人!!

 

沖完涼之後, 我地就聽 (陳sir) 講查案ge經過!!

佢講左好多個死人事件 ,

講到 德福5屍案 個陣,

我驚左一驚!!

因為我有睇 (雲海)ge 九龍xxx

不過唔知係錯覺, 定係巧合!!!

講呢個故事ge全程,

風 係特別大 , 特別凍!!

搞到我攬住隔離個位!!

因為真係好凍!!!

仲要係厠所講 , (陳sir) 話咁先有feel喎!!

仲有隻dog dog 加入我地ge陣營tim!!!

講到3點幾 , 我地先返去訓!!

不過 觀中 ge 童軍 只有我一個去聽!!

一黎 , 我一個人係營度會驚!!

兩黎 , 我都未眼訓住 , 就算眼訓都訓唔到啦!!

三黎, 我好好奇想知, 我ge智慧去到邊!!!

 

到左聽日, 我地6點幾就要起身!!

因為我地要做早操!!

最好玩ge係, 如果7點唔見人,

就要去折營!!

哈哈.........

咁咪有得玩囉!!!

 

做完早操返到停車場, 企左一陣之後, 我ge頭超痛!!

身體好似唔係我咁!!!

慢慢咁越來越睇唔到!!!

我同自己講 : [  唔得, 就黎完架啦!!!  係都忍埋落去啦!!!]

忍左一陣, 我覺得好想嘔,

對腳仲係冇力, 感覺上好似要慢慢向下述!!!

忍唔到啦!!  我同 (謝sir) 講話想drink水!!

不過佢已經睇到我好似畺屍咁!!!

佢同 (陳sir) 講, 搵人送我返去!!!

因為我對腳已經冇力,

大概5分鐘ge樓梯+斜路, 行上去, 好似行極都唔完!!!

最後我都冇堅持落去, 只係差1/4 !!!

不過我又係厠所停低!!! 坐左係度!!

我更加估唔到ge係 , 我前腳走啫!!!

(陳sir) 就話解散啦!!!

唓~~ 最知, 再忍多陣啦!!

我坐左係厠所個陣,

d人問我

a :[  點解坐左係度ge??]

b :[  唔好咁傷心啦!!!]

c :[  厠所咁好咩??]

我忍唔住啦!!  :[  因為貪佢呢度香, 風光好啊嘛!!]

d :[  厠所黎ge喎!!!]

唉~~~  費時同佢地嘈!!!唔識欣賞!!!厠所不知幾好!!

 

不過我真係嘔左少少野出黎!!

好彩個陣, 冇食早餐啫!!!

不過都係好失敗啊!!!

我ge身體竟然會咁差!!

跑左一陣就唔舒服啦!!!

 



2008 年 3 月 22 日  星期六   雨天


sad sad!!! 鬱悶 分類: 未分類

       今日好sad啊!!

成日都落大雨~!!!

搞到再好ge心情都冇左!!!

本來人地計劃去  玩具扭蛋show 架嘛!!!

咁時間就啱啱好啦!!!

連個天都玩我ge!!

25號開始 , 我就要全情咁做我ge project!!!

直至到返學!!!

人地唸住係呢段時間 , 好好咁玩盡佢架嘛!!!

好唔開心啊!!!

成個人都提唔起精神!!!

我依家好憎落雨啊!!!

 

to 家姐 :

   sor 啊!!!

認承左你 , 話帯你去玩!!

結果冇去到!!!

不過我都唔想架!!!

因為落大雨 , 唔想出街!!

 

   今日心情唔係咁好 ,

希望你地唔好打電話俾我!!

我依家連應付任何人ge力氣都冇啊!!!

聽到手機聲就覺得好煩啦!!

 

希望聽日唔好落大雨啊!!

因為聽日我就要去 飛蛾山 啦!!

我可唔想到時變落湯雞!!!

仲有 (啊sir) 話係過程中唔好傾電話,

費事大殺風景!!!

so ,聽日同後日我都唔會聽電話ge啦!!

i即使打黎都冇用!!!

if有急事ge!!!

請打 999 !!!

 



2008 年 3 月 21 日  星期五   晴天


累~~~ 開心 分類: 未分類

      好累啊!!

SO, 我簡單d黎寫啦!!!

 

       今日我見到好多小學同學啊!!

好開心啊!!

至於過程同搞笑野, 我就唔講啦!!!

 

聽日可以同 老婆仔 去街街啦!!

好好好開心啊!!



2008 年 3 月 17 日  星期一   晴天


help me!!!! 開心 分類: 未分類

         琴日同 (朱sir) 傾msn!!

我話 : [  你就好啦!! 可以提早放假!!]

佢話 : [  你都可以架!!]

開頭 , 我以為我地聽日真係可以唔使上!!

不過佢卻殺左一句黎!!!

:[  自己放自己咪得囉!!!]

我唸  都係講過第二d啦!!

費時同佢傾傾下, 嘔血身亡啊!!

  

我終於知道我鍾意 kandy  d咩啦!!

哈哈...........  真好!!!

  

今日我地上左一堂,

係講吸毒ge堂!!

佢問我地 , if有人叫你食毒品!!

又你又say no左!!

佢又問 :[  係咪friend先??]

你會點答!!!

雖然佢俾左d選擇我地!!!

不過我就覺得唔夠好啦!!!

if佢真係咁問ge話!!

梗係要問返佢ge啦!!

咁先可以玩落去架嘛!!!

(啊橙) 話佢會咁答喎!!

佢問 :[  係咪friend先??]

(啊橙) 答 :[  ha! man what up??]

if係我:

佢問 :[  係咪friend先??]

我 :[  so?? ]

呢堂ge OLA 真係好玩!!!

 

 

仲有啊!!! 

Who  can  help  me  啊???

我識 文而文  啊!!!

邊個可以教一教我點睇  文而文  啊!!!

在下會感激不盡!!!



2008 年 3 月 16 日  星期日   晴天


好甜啊!!! 疑惑 分類: 未分類

        (媽慈) 話我知呢!!

我表弟至從我偷走之後,

佢駡過我之後!!

佢就好似發左神經咁!!!

咩都關我事!!!

有糖食又叫送糖者留返d俾我!!!

有飯食又叫佢媽媽留返俾我食!!!

我都唔知應該咁做好!!!

不過呢, 原來佢都有鍾意ge人ge喎!!!

佢哥哥問佢,

鍾意個果人多d,  定係我多d??

佢話兩個都要!!!!

佢哥哥話只可以要一個!!

佢竟然話要我喎!!!

o嘴!!!  都唔知應該笑佢好!!

定係感動好!!!

不過我ge心都幾甜ge!!!

只要佢大左唔好好似佢哥哥咁!!

每日打電話黎報告就得啦!!!

就算打電話黎, 都唔好指定搵我都得!!!

因為唔知點解, 我好似永遠都唔夠佢地嘈咁ge!!!

  

今日9點幾 , (啊廖) 又send 信息黎!!

話又要比賽喎!!

咪佢有咁多比賽ge咩??

因為我仲未訓醒!!

so, 我冇打俾佢!!!

當我訓醒之後, 已經12點幾啦!!

我驚依家打會阻左佢比賽,

so, 我打算唔打!!

不過都要祝佢 good luck!!!