好開心啊!!!
不過要特別嗚謝 (啊廖)!!
因為d遊戲係由 (啊廖) 提供架!!!
(bebe) 好可憐啊!!!
最後一日先俾人踢出黎!!!
又要由頭做到尾!!
希望佢可以係今個禮拜做完啦!!
唔係就慘ge啦!!
警告你地啊!!!
唔好再打電話黎啦!!!
我已經忍冇可忍啦!!!
到底我可唔可以過一個禮拜冇電話搵我ge日子架!!!
好煩啊!!!
就算唔可以一個禮拜!!!
俾一日我都好啊!!
我本來就唔鍾意傾電話,
依家我係憎啊!!!
我唔只想殺左發明電話ge人!!!
仲想發脾4啊!!!
我真係好後悔俾左個屋企電話人啊!!
起碼手機可以關機啊!!!
今日超開心啊!!!
我地要返學校 ,
上唔知咩 drama喎!!!
而且我地仲要做 IS 功課!!!
不過今日真係好開心啊!!!
又可以同 (啊橙) 玩喎!!
總之今日就好好好開心啦!!!
真好~~~
不過就黎真係要返學啦!!!
開始要好好認真上堂啦!!!
今日冇咩心情打 blog 啊!!!
不過我正準備緊2個玩人計劃!!!
2個計劃, 基本上唔係我唸出黎ge!!!
不過見好似好好玩咁,
咪玩下囉!!!
慘啦!!!
我發現自己越來越癈啦!!
做咩都提唔起精神!!!
點算啊!!
啊咩 救命啊!!!
首先 , 我失戀啦!!
(cy) 唔要我啊!!!
佢話要分手喎!!
不過算數!!!
因為 家姐 約左我!!
不過我就冇咩地方想去!!!
但係又好耐冇見過 家姐 喎!!
ya ya !!!
唔知 (珊珊) 會唔會去呢??
不過我又可以做月老啦!!!
哈哈................
又 happy 返啦!!
哈哈.........
有 家姐 真好!!!