墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 15
累積人氣: 5302
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 7 日  星期一   雨天


^^ 愉快 分類: 未分類

      好可惜啊!!

仲唸住今日會好好ge  tim!!

不過算啦!!

起碼可以同 (啊咩) , (麻子) 同 (女女)

佢地玩啊!!

不過最衰都係果個死人(薯仔頭) ,

唔係 , 我可以唔去架嘛!!

唔好誤會 , 唔係唔返小學 ,

而係唔去 "關懷大使"

 

返到屋企 , my brothers ,

佢地玩我表弟 ,

仲係咁叫佢搓佢隔離果位女同學ge波波。

跟住佢就大聲話俾佢媽咪聽!

話表哥叫佢搓佢隔離果位女同學ge波波!!

跟住my brother 即刻收佢線!!

哈哈........................

好疚啊!!  哈哈................

好低死啊!!!  哈哈....................

 



2008 年 7 月 5 日  星期六   晴天


^^ 愉快 分類: 未分類

        唉~~~

冇心情寫啦!!

不過呢幾日都覺得幾開心ge!!

但係我約左好多人 ,

係暑假裹玩啊!!

不過我最最最想ge ,

就梗係溜冰啦!!

(高B) 仲會教我地溜tim!!

上次果果 (曹操) 放人飛機ge!!

後日就係7月7啦!!

不過我都唔知幾點放!!

嗚嗚............ 

都唔知去唔去到!!

 



2008 年 7 月 1 日  星期二   陰天


消息!! 愉快 分類: 未分類

        從今日開始 ,

我因為要playing  online  game!!

所以每個星6 , 我先會打blog一次!!

所以呢個將會成為週記!!

 



再次swimming 愉快 分類: 未分類

       好開心啊!!

今日又同 (啊橙) 去swimming!!

不過原來 (啊橙) 好驚水架!!

但係佢都要黎游 ,

雖然只係去d bb池 or 我地平時上堂ge果d池 ,

雖然都唔係好敢去副池 ,

不過佢都好勇敢咁練習swimming!!

好勇敢 , 好感動啊!!

相反我就................

睇黎我應該好好反思下啦!!

不過今日 , 有一個小妹妹教左我游狗仔式!!

原來狗仔式係好好玩架!!

仲好得意tim!!

我地又去bb池度玩 , 都幾好玩架!!

不過最好玩ge係 , 去返平時swimming ge第三個池!!

果度先係最好玩啊!!

因為我本來只係想扮 (賤人傑) 之前係swimming比賽ge遇溺式!!

可能係我扮得太好啦!! 哈哈 , 真係有演戲天份啊!!

我隔離ge不知名人士 , 以為我真係遇溺喎!!

佢望住 (啊橙) , 停低佢本來想做ge野 ,

但係果支勢仲係度!!

後來 , (啊橙) 大叫 :[ 夠啦!!]

雖然我真係企左起身 , 不過我企起身唔係因為聽到佢叫 ,

而係我需要呼吸!!  不過好彩 , 佢冇真係黎救我!!

亦好彩我需要換氣!!  唔係就真係瘀啦!!

不過我地倆個就係度狂笑 ,

不過好可惜啊!! 我睇唔到佢ge表情 ,

要由第三者話返俾我聽 , 仲要我再扮多次喎!!

如果呢次 , 係救生員黎救我咁咪死得人多??

咪搞我啦!! 不過今日真係好開心架!!

 

琴日我地見到個靚女啊!!

雖然佢剪左個短髮 , 但都傘掩唔到佢ge美!!

但係佢把聲就.............

實在太女仔啦!!  同佢ge外表都唔襯ge!!

好可惜啊!!  不過其實佢都幾可愛ge!!

由其係佢講野果陣 , 全城特別嘈果陣 ,

我唸佢地嘈係因為同我地ge理由一樣掛!!

不過佢睇到我地突然特別嘈果陣 ,

果手足無措ge樣 , 真係好好好cute啊!!

就連講野ge快慢都變左架!!

而且仲要面帶笑容!!  真係好可愛啊!!

 



2008 年 6 月 29 日  星期日   雨天


好多!! 不安 分類: 未分類

        好多男人味啊!!

好臭啊!!  help  me!!

不過好傷心啊!!

因為我有科肥左啊!!

科我仲係最有信心!!

嗚嗚.................

算啦!! 依家仲冇心機do暑作tim!!

唉....................

係喎!!  死人周身屎 佢話 ,

佢唔使do暑作喎!!

晒命啦!!  賤格!!

仲話係喎!!

真係有一種 (淋) 上黎ge衝動啊 ,

拎佢落去 , 唔使咁煩啊嘛!!

死賤格!!

唔使do暑作大晒啊!!