好開心啊!!
今日又同 (啊橙) 去swimming!!
不過原來 (啊橙) 好驚水架!!
但係佢都要黎游 ,
雖然只係去d bb池 or 我地平時上堂ge果d池 ,
雖然都唔係好敢去副池 ,
不過佢都好勇敢咁練習swimming!!
好勇敢 , 好感動啊!!
相反我就................
睇黎我應該好好反思下啦!!
不過今日 , 有一個小妹妹教左我游狗仔式!!
原來狗仔式係好好玩架!!
仲好得意tim!!
我地又去bb池度玩 , 都幾好玩架!!
不過最好玩ge係 , 去返平時swimming ge第三個池!!
果度先係最好玩啊!!
因為我本來只係想扮 (賤人傑) 之前係swimming比賽ge遇溺式!!
可能係我扮得太好啦!! 哈哈 , 真係有演戲天份啊!!
我隔離ge不知名人士 , 以為我真係遇溺喎!!
佢望住 (啊橙) , 停低佢本來想做ge野 ,
但係果支勢仲係度!!
後來 , (啊橙) 大叫 :[ 夠啦!!]
雖然我真係企左起身 , 不過我企起身唔係因為聽到佢叫 ,
而係我需要呼吸!! 不過好彩 , 佢冇真係黎救我!!
亦好彩我需要換氣!! 唔係就真係瘀啦!!
不過我地倆個就係度狂笑 ,
不過好可惜啊!! 我睇唔到佢ge表情 ,
要由第三者話返俾我聽 , 仲要我再扮多次喎!!
如果呢次 , 係救生員黎救我咁咪死得人多??
咪搞我啦!! 不過今日真係好開心架!!
琴日我地見到個靚女啊!!
雖然佢剪左個短髮 , 但都傘掩唔到佢ge美!!
但係佢把聲就.............
實在太女仔啦!! 同佢ge外表都唔襯ge!!
好可惜啊!! 不過其實佢都幾可愛ge!!
由其係佢講野果陣 , 全城特別嘈果陣 ,
我唸佢地嘈係因為同我地ge理由一樣掛!!
不過佢睇到我地突然特別嘈果陣 ,
果手足無措ge樣 , 真係好好好cute啊!!
就連講野ge快慢都變左架!!
而且仲要面帶笑容!! 真係好可愛啊!!
|