| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 12 日 星期三  |
^^  |
分類: 我的感想 |
我拍拖啦!!
但係卻冇 , 該有感覺。
冇錯 , 我會心跳加速。
冇錯 , 我會緊張。
但係我卻冇果種興奮ge感覺。
平淡到好似我地係fd咁。
咁倒不如做返fd啦!!
今日佢約左我聽日出黎 ,
但係我卻係唸住 , 點推佢。
係咪好唔應該啊??
今日係第一日 , 感覺上一d都唔似。
係佢之前 , 我都拍過2次拖 , 冇錯 ,
第二次 , 同呢次冇咩唔同。
因為我一心係唸住玩佢。
但係同第一次分別真係好大啊!!
我自認我今次唔想玩架!!
或者我真係對佢冇feel啦!!
我知呢d野 , 唔應該攞黎比較。
我亦知佢好好 , 幾靚仔。
佢咩都好 , 但係我就係對佢冇果種feel。
有拍過拖ge人 , 應該就知道果種係咩feel。
我係咪應該同佢講清楚呢??
我真係唔想玩佢啊!!
但係第一日就..........
會唔會俾佢覺得我玩緊佢架??
我係咪好衰啊??
好煩啊!! how i should do??
plaese help me!!
but don't ask me he is who.
because i don't want say。
|
2008 年 11 月 11 日 星期二  |
好玩!!  |
分類: 喜與悲 |
今日我地輸左 ,
不過呢個結果我都估到ge啦!!
因為我果組得2, 3個熟人。
其他全部都係對方。
不過算啦!! 因為我地玩到癲晒。
笑到我肚都爆。
不過 ( 軟腳蟹 ) 哭啊!!
因為佢冇得玩。
因為佢冇著波鞋。
搞到我心情都有dd up sad啊!!
不過今日都有開心ge野ge!!
因為我發現某人好好玩架!!
我地一望住佢 , 佢就好緊張ge啦!!
然後仲有少少手忙腳亂果種覺得tim!!
仲有啊!! 有時仲會面紅架!!
好好玩啊!!
佢個樣好d傻傻地!!
不過都幾靚仔架!!
我好中2佢啊!!
因為佢實在太好玩啦!!
我唸未來ge日子 ,
一定會好開心 , 好好玩ge啫!!
|
2008 年 11 月 9 日 星期日  |
16歲  |
分類: 我的感想 |
我好中2 16歲啊!!
因為我ge 16歲好特別啊!!
每日都過住不一樣ge日子。
講真啊!! 我甚至有點唔識認平凡ge日子tim!!
不過我仍然要努力將個test考好。
因為我同 (咸蛋) 有個約定。
呢個亦都係其中一個特別。
平凡ge日子 , 有d厭倦啦!!
開始有d悶啦!!
唔好以為我變壞左啊!!
我好清楚我自己做緊咩!!
我好清楚我自己咩時候應該做咩野!!
不過我真係好想問一個問題。
我依家真係好高逗咩??
呢個問題 , 我希望由中學同學答。
我唔係介意人地點睇我。
因為我知道 , 由人地口中知道自己ge缺點 ,
呢d先係真正ge缺點。
所以我希望人地多d講我ge缺點。
某某人話我好高逗。
我真係高逗左??
我問過小學同學 , 佢話我唔係。
我亦問我中學同學 , 佢地話係。
係真ge?? 咁我真係不知不覺中 ,
變左?? 咁我點高逗法啊??
講野串左?? 如果係 , 我唔覺得我應該改!!
如果行動高逗。咁我應該反省啦!!
唔該 , 搵人話我知啦!!
我邊度高逗啊??
最衰某某人 , 搞我心思思。
又唔肯話我知邊度高逗喎!!
|
唱k  |
分類: 未分類 |
今日走左去唱k ,
本身唸住溫書架!!
不過最後都敵不過唱k ge誘惑!!
唉~~ 真係衰啊!!
不過算啦!!
識左個肯同我串嘴ge人啦!!
好開心啊!! 哈哈............
佢ge樣好可愛架!!
我要同我老婆離婚啊!!
佢好衰啊!! 佢唔理我喎!!
就連 (儒夫) 看到我 ,
都串下我啊!! 最起碼有小小反應啊!!
真衰格。
我唸住11月24號 ,
去學化妝。
呢個就係我ge目標。
我學有所成果陣 , 我就要超越呢個目標。

|
2008 年 11 月 7 日 星期五  |
今日  |
分類: 未分類 |
今日好累啊!!
其實我真係好唔明 , 點解影相ge呢??
又唔係以後都唔見。
今日因為換位 ,
搞到好大件事啊!!
其實都唔關 miss呂 ,
d人個個都鬧 miss呂 囉!!
雖然一開始 , 我都幾同意佢地講ge。
因為佢應成左我地ge事 , 冇做到。
但係x小姐講得真係好過份囉!!
雖然我好同意x小姐 ,
講話 , miss係榜樣。
應成左我地ge事就要做到。
佢地做唔到 , 咁我地應成左miss ge野 ,
係咪都可以唔做先。
呢句 , 我覺得佢講得冇錯ge喎!!
但係佢憑咩向 miss呂 發脾氣先!
次次我地換位 , miss呂 都唔係度。
你地叫佢黠啊!!
而且佢又係第一次做班主任 ,
你地要佢做得有幾好啊!!
而且依家只係過左2個月!!
當初我地由小6升上黎 ,
老師都俾左半年時間俾我地識認啦!!
跟住仲唔止一個人向 miss呂 發脾氣囉!!
我覺得佢好可憐啊!!
平時俾我地玩都算啦!!
依家仲要受人氣。明明就唔關佢事。
佢都冇應成幫我地換位 ,
佢只係幫我地提醒正班主任。
雖然佢搵唔到 , 但係起碼佢有努力過啊!!
好過份啊!! 淨係識吓新人。
|
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 72 | »
|