墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 33
累積人氣: 5320
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 12 日  星期三   晴天


^^ 鬱悶 分類: 我的感想

        我拍拖啦!!

但係卻冇 , 該有感覺。

冇錯 , 我會心跳加速。

冇錯 , 我會緊張。

但係我卻冇果種興奮ge感覺。

平淡到好似我地係fd咁。

咁倒不如做返fd啦!!

今日佢約左我聽日出黎 ,

但係我卻係唸住 , 點推佢。

係咪好唔應該啊??

今日係第一日 , 感覺上一d都唔似。

係佢之前 , 我都拍過2次拖 , 冇錯 ,

第二次 , 同呢次冇咩唔同。

因為我一心係唸住玩佢。

但係同第一次分別真係好大啊!!

我自認我今次唔想玩架!!

或者我真係對佢冇feel啦!!

我知呢d野 , 唔應該攞黎比較。

我亦知佢好好 , 幾靚仔。

佢咩都好 , 但係我就係對佢冇果種feel。

有拍過拖ge人 , 應該就知道果種係咩feel。

我係咪應該同佢講清楚呢??

我真係唔想玩佢啊!!

但係第一日就..........

會唔會俾佢覺得我玩緊佢架??

我係咪好衰啊??

好煩啊!!  how i should do??

plaese help me!!

but don't ask me he is who.

because i don't want say。

 



2008 年 11 月 11 日  星期二   晴天


好玩!! 滿足 分類: 喜與悲

       今日我地輸左 ,

不過呢個結果我都估到ge啦!!

因為我果組得2, 3個熟人。

其他全部都係對方。

不過算啦!!  因為我地玩到癲晒。

笑到我肚都爆。

不過 ( 軟腳蟹 ) 哭啊!!

因為佢冇得玩。

因為佢冇著波鞋。

搞到我心情都有dd up sad啊!!

 

不過今日都有開心ge野ge!!

因為我發現某人好好玩架!!

我地一望住佢 , 佢就好緊張ge啦!!

然後仲有少少手忙腳亂果種覺得tim!!

仲有啊!! 有時仲會面紅架!!

好好玩啊!!

佢個樣好d傻傻地!! 

不過都幾靚仔架!!

我好中2佢啊!! 

因為佢實在太好玩啦!!

我唸未來ge日子  ,

一定會好開心 , 好好玩ge啫!!

 



2008 年 11 月 9 日  星期日   晴天


16歲 愉快 分類: 我的感想

          我好中2  16歲啊!!

因為我ge 16歲好特別啊!!

每日都過住不一樣ge日子。

講真啊!!  我甚至有點唔識認平凡ge日子tim!!

不過我仍然要努力將個test考好。

因為我同 (咸蛋) 有個約定。

呢個亦都係其中一個特別。

平凡ge日子 , 有d厭倦啦!!

開始有d悶啦!!

唔好以為我變壞左啊!!

我好清楚我自己做緊咩!!

我好清楚我自己咩時候應該做咩野!!

 

不過我真係好想問一個問題。

我依家真係好高逗咩??

呢個問題 , 我希望由中學同學答。

我唔係介意人地點睇我。

因為我知道 , 由人地口中知道自己ge缺點 ,

呢d先係真正ge缺點。

所以我希望人地多d講我ge缺點。

某某人話我好高逗。

我真係高逗左??

我問過小學同學 , 佢話我唔係。

我亦問我中學同學 , 佢地話係。

係真ge??  咁我真係不知不覺中 ,

變左?? 咁我點高逗法啊??

講野串左??  如果係 , 我唔覺得我應該改!!

如果行動高逗。咁我應該反省啦!!

唔該 , 搵人話我知啦!! 

我邊度高逗啊??

最衰某某人 , 搞我心思思。

又唔肯話我知邊度高逗喎!!

 



唱k 滿足 分類: 未分類

         今日走左去唱k ,

本身唸住溫書架!!

不過最後都敵不過唱k  ge誘惑!!

唉~~  真係衰啊!!

不過算啦!!

識左個肯同我串嘴ge人啦!!

好開心啊!!  哈哈............

佢ge樣好可愛架!!

我要同我老婆離婚啊!!

佢好衰啊!! 佢唔理我喎!!

就連 (儒夫) 看到我 ,

都串下我啊!!  最起碼有小小反應啊!!

真衰格。

 

我唸住11月24號 ,

去學化妝。

呢個就係我ge目標。

我學有所成果陣 , 我就要超越呢個目標。

            



2008 年 11 月 7 日  星期五   晴天


今日 鬱悶 分類: 未分類

            今日好累啊!!

其實我真係好唔明 , 點解影相ge呢??

又唔係以後都唔見。

 

今日因為換位 ,

搞到好大件事啊!!

其實都唔關   miss呂   ,

d人個個都鬧  miss呂  囉!!

雖然一開始 , 我都幾同意佢地講ge。

因為佢應成左我地ge事 , 冇做到。

但係x小姐講得真係好過份囉!!

雖然我好同意x小姐 ,

講話 , miss係榜樣。

應成左我地ge事就要做到。

佢地做唔到 , 咁我地應成左miss  ge野 ,

係咪都可以唔做先。

呢句 , 我覺得佢講得冇錯ge喎!!

但係佢憑咩向  miss呂  發脾氣先!

次次我地換位 , miss呂  都唔係度。

你地叫佢黠啊!!

而且佢又係第一次做班主任 ,

你地要佢做得有幾好啊!!

而且依家只係過左2個月!!

當初我地由小6升上黎 ,

老師都俾左半年時間俾我地識認啦!!

跟住仲唔止一個人向   miss呂  發脾氣囉!!

我覺得佢好可憐啊!!

平時俾我地玩都算啦!!

依家仲要受人氣。明明就唔關佢事。

佢都冇應成幫我地換位 ,

佢只係幫我地提醒正班主任。

雖然佢搵唔到 , 但係起碼佢有努力過啊!!

好過份啊!!  淨係識吓新人。