墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 48
累積人氣: 5335
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 12 日  星期日   晴天


原來 愉快 分類: 未分類

          原來佢係默默付出ge人黎架!!

真係估唔到!!

不過我覺得我好衰啊!!

佢對我地付出咁多 ,

我竟然有一種理所當然ge感覺。

我係咪好衰啊!!

真係好衰啊我!!



2008 年 10 月 11 日  星期六   晴天


廣告 開心 分類: 未分類

                     廣告時間 :

如果想好似我咁靚仔!

咁就要飲 三鹿牌奶粉 啦!

大家想唔想做靚仔呢??

如果想ge話 , 就記住啦!!

一定要飲 三鹿牌奶粉 啦!!

哈哈...........

 

係咪好奇怪 , 點解我會突然間傻左呢??

因為我又睇返我BB果陣ge果d相啊!!

原來我細細個真係好靚仔架!!

我不知不覺咁愛上左佢啦!!

真係好男仔啊我細細個。

真靚仔!!

 



2008 年 10 月 8 日  星期三   晴天


又玩野啦!! 愉快 分類: 未分類

            哈哈............

估唔到 (小傑) 自動送上門!!

俾我玩!! 真難得!!

哈哈.............

 



嘻嘻............. 愉快 分類: 未分類

             今日被條o物理激親!!

係度狂爆粗!!

真係估唔到會咁架!!

不過當然 , 如果得我一個人講 ,

我一定講唔出!!

我地係度鬥爆粗 ,

好白痴啊呵??

我好衝動啊!!

不過本身我想好好咁同佢嘈架!!

但係佢係咁嘈 , 又鬧我喎!

仲話同我單挑tim!!

咁好玩 , 我又點可以唔玩啊!!

不過原來佢得個講字ge喎!!

唓~~~  運吉架!!

 



2008 年 10 月 7 日  星期二   陰天


今日 作嘔 分類: 未分類

              今日 , 我ge天氣好差啊!!

好凍啊!! 好冷啊!! 一點溫暖都冇!!

由11點半開始 , 我ge時間全部係醫院度!!

直至到5點幾!!

都唔知係唔係急症!!

低能架!!

11點半開始 , 等到3點9先到我睇。

睇唔夠5分鐘 , 又要我照x-ray!!

不過講真啊!! 我咳左都1個月零一週啦!!

我同  細v  真係同病相連啊!!

竟然同時係9月1號 , 唔舒服喎!!

唔知佢好返未呢?? 我就未啦!!

依家仲衰! 食左藥之後 , 全身發熱!!

好辛苦啊!! 天空變得好黑啊!!

 

雖然病係好辛苦 , 但係好意外 ,

有一位我曾經唔likey佢ge人打電話黎!!

佢把聲 , 好溫柔啊!!

(呀勝) 話我好記仇!!

我認架!!  如果係一點我唔識ge人 ,

激嬲我 , 我真係會記住一世架!!

仲要有仇報仇 , 仲要揾機會報仇!!

但係 , 如果係我d  fd!!

只要佢打一次電話黎 ,

不須要解釋 , 不須要道歉!!

只要佢好聲好氣咁同我講野!!

咩都好!! 但係唔好同我講道理!!

我就會咩事冇!! 我就會唔再嬲佢!!

 

今日佢把聲真係好溫柔啊!!