墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 21
累積人氣: 5308
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 23 日  星期五   晴天


play game 滿足 分類: 未分類

      今日又要play  game !!

不過今日 (cy) 好似好嬲咁走左!!

首先d人唔知講左d咩,

其實我已經睇得出佢有少少嬲嬲地架啦!!

不過後來佢都忽袖而去!!

哈哈.........  係咪好叻呢!!

今日 (miss wong) 岩岩教呢個成語就用得著啦!!

不過我唸佢好快就冇事ge啦!!

畢竟佢係個理性ge人!!

絕唔會受感情影響ge!!

 

今日返學果陣 ,

我同 (琳) 仲傾下  四川大地震  ge事tim!!

仲有佢係網上睇ge預言!!

話 咩美國會同俄羅斯打仗啦!!

不過我就覺得冇可能啦!!

如果真係要打 , 都同china打啦!!

俄羅斯d人又唔係蠢人!!

又點會以卵擊石呢!!

 



2008 年 5 月 22 日  星期四   微雨


嘻嘻......... 開心 分類: 未分類

      好happy啊!!

今日 (cy) 黎搵我 秋後算帳 !! 

不過俾我挑喜!!  好好玩啊!!

而且我仲鍚佢tim!!

佢好好玩架 ,

唔知點解好似個個都驚左我鍚佢咁!!

不過 (bebe) 同 (詩詩) 會鍚返我架!!

哈哈................

但係 (烏蠅) ge反應係最cute  ge!!

佢會打冷陣架 , 而且仲好得意tim!!

好cute  好cute 啊!!

 

(混蛋) 佢好衰啊!!

又話整完個 (可樂雞翼) ,

留返個俾我ge!! 都運吉ge!!

不過睇黎我地 運氏  家族越來越大啦!!

哈哈.........  好開心啊!!

 



2008 年 5 月 21 日  星期三   晴天


哈哈............ 感動 分類: 未分類

    好開心啊!!!

可以唔使係學校度訓啦!!

而且仲要係得我一個女仔喎!!

哈哈........

d男仔就慘啦!!

被迫一定要係學校度訓!!

哈哈......... 實在太開心啦!!

happy  happy!!

 



2008 年 5 月 20 日  星期二   晴天


我我我 無奈 分類: 未分類

    我我我我真係冇40吋啊!!

可唔可以唔好再問我有冇40吋長啊!!

唔知邊條 冒理 咁賤格 ,

如果唔係佢問ge話 ,

就唔使咁多人問我係咪40吋啦!!

不過我真係冇40吋啊!!

我只係28吋 , 我只有0.166m高 ,

又點會有40吋呢!! 

如果我有 , 咁 (cy) 咪42吋??

畢竟佢都高過我dd啊!!

嗯嗯~~  都好!! (cy) 有42吋 ,

嘩~~  如果佢著短褲咪..........

嘻嘻.......... 

唔好話我鹹濕啊!!  我就唔信某d人唔想睇!!

其實我都睇佢女性化ge一面架!!

我唸一定會殺晒天下ge所以男仔啫!!

 

搞錯啊!!  背叛我!!

我唔要同 (赤影) 講野啦!!

 



2008 年 5 月 18 日  星期日   晴天


swimming 愉快 分類:

      好happy啊!!

今日去左swimming ,

原來swimming並冇我唸得咁恐怖!!

只係易學難精啫!!!

而且我地仲見到 (詠欣) tim!!

佢swimming果陣 , 好優美啊!!

好似隻海豚咁 , 真係好靚架!!

見到我流晒口水!!

就連佢妹妹都swim得好靚架!!

咁我係咪應該自卑下呢??

 

見到 (珍珍) ge msn ,

睇黎佢又遇到一d唔開心ge野!!

佢話 , 大家將會見唔到佢!!

我只可以問候下佢!!

因為我相信佢冇咁ge勇氣去自殺!!

而且佢好清楚 , 與其有咁ge勇氣自殺 ,

不如將個 勇氣 攞黎補救!!

or活得比對方更好!!

要報仇 , 就要留返條命!!

竟然君子報仇 , 都10年未晚 ,

咁淑女報仇 , 20年都未晚啦!!