| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 23 日 星期五  |
play game  |
分類: 未分類 |
今日又要play game !!
不過今日 (cy) 好似好嬲咁走左!!
首先d人唔知講左d咩,
其實我已經睇得出佢有少少嬲嬲地架啦!!
不過後來佢都忽袖而去!!
哈哈......... 係咪好叻呢!!
今日 (miss wong) 岩岩教呢個成語就用得著啦!!
不過我唸佢好快就冇事ge啦!!
畢竟佢係個理性ge人!!
絕唔會受感情影響ge!!
今日返學果陣 ,
我同 (琳) 仲傾下 四川大地震 ge事tim!!
仲有佢係網上睇ge預言!!
話 咩美國會同俄羅斯打仗啦!!
不過我就覺得冇可能啦!!
如果真係要打 , 都同china打啦!!
俄羅斯d人又唔係蠢人!!
又點會以卵擊石呢!!
|
嘻嘻.........  |
分類: 未分類 |
好happy啊!!
今日 (cy) 黎搵我 秋後算帳 !!
不過俾我挑喜!! 好好玩啊!!
而且我仲鍚佢tim!!
佢好好玩架 ,
唔知點解好似個個都驚左我鍚佢咁!!
不過 (bebe) 同 (詩詩) 會鍚返我架!!
哈哈................
但係 (烏蠅) ge反應係最cute ge!!
佢會打冷陣架 , 而且仲好得意tim!!
好cute 好cute 啊!!
(混蛋) 佢好衰啊!!
又話整完個 (可樂雞翼) ,
留返個俾我ge!! 都運吉ge!!
不過睇黎我地 運氏 家族越來越大啦!!
哈哈......... 好開心啊!!
|
2008 年 5 月 21 日 星期三  |
哈哈............  |
分類: 未分類 |
好開心啊!!!
可以唔使係學校度訓啦!!
而且仲要係得我一個女仔喎!!
哈哈........
d男仔就慘啦!!
被迫一定要係學校度訓!!
哈哈......... 實在太開心啦!!
happy happy!!
|
2008 年 5 月 20 日 星期二  |
我我我  |
分類: 未分類 |
我我我我真係冇40吋啊!!
可唔可以唔好再問我有冇40吋長啊!!
唔知邊條 冒理 咁賤格 ,
如果唔係佢問ge話 ,
就唔使咁多人問我係咪40吋啦!!
不過我真係冇40吋啊!!
我只係28吋 , 我只有0.166m高 ,
又點會有40吋呢!!
如果我有 , 咁 (cy) 咪42吋??
畢竟佢都高過我dd啊!!
嗯嗯~~ 都好!! (cy) 有42吋 ,
嘩~~ 如果佢著短褲咪..........
嘻嘻.......... 
唔好話我鹹濕啊!! 我就唔信某d人唔想睇!!
其實我都睇佢女性化ge一面架!!
我唸一定會殺晒天下ge所以男仔啫!!
搞錯啊!! 背叛我!!
我唔要同 (赤影) 講野啦!!
|
2008 年 5 月 18 日 星期日  |
swimming  |
分類: 喜 |
好happy啊!!
今日去左swimming ,
原來swimming並冇我唸得咁恐怖!!
只係易學難精啫!!!
而且我地仲見到 (詠欣) tim!!
佢swimming果陣 , 好優美啊!!
好似隻海豚咁 , 真係好靚架!!
見到我流晒口水!!
就連佢妹妹都swim得好靚架!!
咁我係咪應該自卑下呢??
見到 (珍珍) ge msn ,
睇黎佢又遇到一d唔開心ge野!!
佢話 , 大家將會見唔到佢!!
我只可以問候下佢!!
因為我相信佢冇咁ge勇氣去自殺!!
而且佢好清楚 , 與其有咁ge勇氣自殺 ,
不如將個 勇氣 攞黎補救!!
or活得比對方更好!!
要報仇 , 就要留返條命!!
竟然君子報仇 , 都10年未晚 ,
咁淑女報仇 , 20年都未晚啦!!
|
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 72 | »
|