| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 8 日 星期四  |
點算啊!!  |
分類: 悲 |
唉~~~~~~
聽日就要游水啦!!
好唔想咁快到聽日啊!!
好唔期待聽日ge來臨啊!!
不過如果聽日唔來臨!!
我就冇得去 (長洲) ge啦!!
啊!! 係啊!!
我星期6 , 日 , 1 都去左ge啦!!!
so, 最好係呢段時間唔好打電話黎啊!!
if 有事ge話 , you may call 999 !!
我唸佢地可以幫到你地ge!!
唉~~ 去完個 (長洲) 後 ,
我就要過住地獄咁ge生活啦!!
因為跟住個禮拜, 又要quiz , 又要dict , 又要do project!!
唉~~ 唸起都覺得驚驚地啊!!
點解 , 點解命運要咁殘酷 ,
點解要偏偏係咁ge時候, 彈個quiz出黎!!
|
2008 年 5 月 5 日 星期一  |
好慘喎!!  |
分類: 喜與悲 |
終於俾我唸到一個可以唔使落水ge理由啦!!
但係原來我並冇我想像中咁唔鍾意游水架!!
唔係!! 正確d黎講!!
當我知道原來游水都要考果陣 ,
就算再唔鍾意都要游!!
仲有4日!! 真係好唔想果日黎啊!!
我都知逃避係唔啱!!
但係我都想唔逃避架!! 不過我都係覺得幾驚下架!!
不過算啦!! 因為上英文堂果陣 ,
我地都玩得好開心啊!!
當我玩完都果 , miss 叫我揀人!!
我見個個都唔想做!!
而我又同 (sausage) 有仇!!
唔揀佢 , 揀邊個喎!! 嘻嘻........
當 miss 叫佢果陣 , 佢仲問咩事tim!!
跟住唔知邊個講 :
[ (陳sir) 叫你去見佢啊!! ]
點知佢真係去喎!! 笑爆我地ge肚啊!!
好彩 miss 叫停佢!! 佢係咪傻ge呢??
哈哈................ |
2008 年 5 月 3 日 星期六  |
原來!!  |
分類: 喜與悲 |
琴日我又返小學!! 而且仲見到好人舊同學tim!!
以前我唔覺架!!翼唔信!! 要見隨時見都到啦!!
但係原來唔係架!! 原來咁耐冇見!!
見返係咁感動ge喎!! 唔信試下啊!!
不過都係好開心啊!!
又好意外咁見到 (運橙) 喎!!
因為佢要練習Netball!!
不過原來d人變左咁多喎!!
(啊咩) , (肥浤) , (啊廖) , (魚蛋) , (周身屎) , (珍珍) , (珊珊) , (斌斌) ,
佢地全部都瘦左好多啊!!
好似全部人 , 得我一個肥左啫喎!!
不過都係好開心啊!! 因為又可以同佢地一起玩啦!!
今日睇左 (啊廖) ge blog !!
佢竟然話我靚喎!! 係都話我型左啦!!
畢竟我都係你ge牙哥啊!! 俾下面好喎!!
原來(佢) 都幾可憐架!!
(我唸佢一定唔希望有人可憐佢架!! 費事佢{魚}我唔寫佢ge名出黎啦)
佢遇左咁多唔開心ge事!! 但係我從來未見過佢唔開心ge!!
係因為佢扮得叻啊?? 因為佢本來性格係開朗啊??
定係佢真係唔介意呢??
我唔知!! 不過我知道佢一定唔會講!!
今日打緊 blog , (周身屎) 好煩啊!!
我打我ge blog , 關佢咩事啊!!
都唔知佢幾時先捨得返去架!!
真係好想叫 (琳) 抽佢返去啊!!
話晒佢地都曾經拍過拖啊!!
抽佢返去唔過份掛!!
好唔開心啊!! 我依家先唸起 ,
原來我唔可以係下個禮拜再踢過啊!!
因為我地要去游水啊!!
唔係 , 係潛水啊!!
唔制啊!! 我想去踢波多d啊!!
|
2008 年 5 月 1 日 星期四  |
無奈~~  |
分類: 未分類 |
琴日 , 我返左小學!!
(朱sir) 講左幾句好無奈ge說話!!
佢話 , [ xx 失敗ge原因 , 就係--拍拖!!]
(由於佢有我ge blog !! so,唔方便講佢ge名)
我ge反應係--o嘴!!
雖然佢講得都有道理ge!!
其實我冇唸過呢個可能性架!!
我以前以為佢缺乏母愛 ,
希望可以係他人身上得到寵愛!!
so佢先會搞成咁!!
不過畢竟佢ge人生 , 係由佢選擇啊嘛!!
而且每個人ge幸福定義都唔同ge!!
或者佢覺得咁樣好幸福呢!!
不過(朱sir)講左句仲更加o嘴ge野!!
:[ 唔好痴咁埋d男仔啊!!]
我好想問返佢!! 痴咁埋男仔同 拍拖 有咩關係呢??
就算有 , 都係希望我ge成績唔好退步啫!!
唔係咁ge咩?? 更可況我ge成績都唔見得好退步啊!!
不過最後都冇講到!! 因為我對呢d感情問題冇興趣!!
最重要係 , 對象仲要係我!!
仲衰係 ,佢攞 (東師兄) 黎試我tim!!
可惡!! 佢只係一個陌生人!! (對於我黎講)
就算見到面 , 都唔會打招呼ge!!
真係可惜 , 佢ge如意算盤打唔韾!!
啊!! 仲有啊!! 佢話下個星期五 ,
會去踢足球啊!! 咁我地就有得去踢啦!!
佢仲問我會唔會帯 (赤影) 去啊!!
不過如果佢得閑ge話 ,
我地梗係會一起啦!!
但係我唔會再食波餅ge啦!!
|
2008 年 4 月 30 日 星期三  |
搞錯啊!!  |
分類: 喜與悲 |
有冇搞錯啊!!
佢地又話 , 考先試返小學ge!!
唓~~ 我只係遲去啫!!
原來佢地完全冇去ge喎!!
搞錯 , 搞錯啊!!
不過算啦!!
我唸住5月2號再去過啊!!
唔知果陣 , 有冇人放假呢??
如果有人陪我去就更加好啦!!
(miss呂) 留左兩幅相係小學啊!!
而我就負責將d相拎返俾 (miss呂)啦!!
而且佢地仲俾左本練習薄俾我啊!!
我依家唔再唸轉唔轉校啦!!
因為 (朱sir) 提醒左我!!
為左我ge夢想!!
無論幾辛苦, 我都會努力架!!
雖然我有一段時間 , 真係好想轉去 (寧波)掛!!
不過我依家唔會再咁唸啦!!
我會努力努力再努力!!
我又點可以輸俾 (啊廖) 呢!!
(至尊冷血惡魔) 你要加油啊!!
|
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 72 | »
|