墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 43
累積人氣: 5330
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 8 日  星期四   晴天


點算啊!! 驚慌 分類:

       唉~~~~~~

聽日就要游水啦!!

 好唔想咁快到聽日啊!!

好唔期待聽日ge來臨啊!!

不過如果聽日唔來臨!!

我就冇得去 (長洲) ge啦!!

 

啊!!  係啊!!

我星期6 , 日 , 1 都去左ge啦!!!

so, 最好係呢段時間唔好打電話黎啊!!

if 有事ge話 , you may call 999 !!

我唸佢地可以幫到你地ge!!

 

唉~~  去完個 (長洲) 後 ,

我就要過住地獄咁ge生活啦!!

因為跟住個禮拜, 又要quiz , 又要dict , 又要do project!!

唉~~  唸起都覺得驚驚地啊!!

 

點解 , 點解命運要咁殘酷 ,

點解要偏偏係咁ge時候, 彈個quiz出黎!!

 



2008 年 5 月 5 日  星期一   晴天


好慘喎!! 不安 分類: 喜與悲

     終於俾我唸到一個可以唔使落水ge理由啦!!

但係原來我並冇我想像中咁唔鍾意游水架!!

唔係!!  正確d黎講!! 

當我知道原來游水都要考果陣 ,

就算再唔鍾意都要游!!

仲有4日!!  真係好唔想果日黎啊!!

我都知逃避係唔啱!! 

但係我都想唔逃避架!!  不過我都係覺得幾驚下架!!

 

不過算啦!!  因為上英文堂果陣 ,

我地都玩得好開心啊!!

當我玩完都果 , miss 叫我揀人!!

我見個個都唔想做!!

而我又同 (sausage) 有仇!!

唔揀佢 , 揀邊個喎!!  嘻嘻........

當 miss 叫佢果陣 , 佢仲問咩事tim!!

跟住唔知邊個講 :

[  (陳sir) 叫你去見佢啊!! ]  

點知佢真係去喎!!  笑爆我地ge肚啊!!

好彩 miss 叫停佢!!  佢係咪傻ge呢??

哈哈................



2008 年 5 月 3 日  星期六   晴天


原來!! 不安 分類: 喜與悲

     琴日我又返小學!!  而且仲見到好人舊同學tim!!

以前我唔覺架!!翼唔信!! 要見隨時見都到啦!!

但係原來唔係架!!  原來咁耐冇見!!

見返係咁感動ge喎!!  唔信試下啊!!

     不過都係好開心啊!!

又好意外咁見到 (運橙) 喎!!

因為佢要練習Netball!!

不過原來d人變左咁多喎!!

(啊咩) , (肥浤) , (啊廖) , (魚蛋) , (周身屎) , (珍珍) , (珊珊) , (斌斌) ,

佢地全部都瘦左好多啊!!

好似全部人 , 得我一個肥左啫喎!!

不過都係好開心啊!! 因為又可以同佢地一起玩啦!!

今日睇左 (啊廖) ge blog !!

佢竟然話我靚喎!!  係都話我型左啦!!

畢竟我都係你ge牙哥啊!!  俾下面好喎!!

 

原來(佢) 都幾可憐架!! 

(我唸佢一定唔希望有人可憐佢架!! 費事佢{魚}我唔寫佢ge名出黎啦)

佢遇左咁多唔開心ge事!!  但係我從來未見過佢唔開心ge!!

係因為佢扮得叻啊?? 因為佢本來性格係開朗啊??

定係佢真係唔介意呢??

我唔知!!  不過我知道佢一定唔會講!!

 

今日打緊 blog , (周身屎) 好煩啊!!

我打我ge blog , 關佢咩事啊!!

都唔知佢幾時先捨得返去架!!

真係好想叫 (琳) 抽佢返去啊!!

話晒佢地都曾經拍過拖啊!!

抽佢返去唔過份掛!!

 

好唔開心啊!!  我依家先唸起 ,

原來我唔可以係下個禮拜再踢過啊!!

因為我地要去游水啊!!

唔係 , 係潛水啊!! 

唔制啊!!  我想去踢波多d啊!!

 



2008 年 5 月 1 日  星期四   晴天


無奈~~ 不安 分類: 未分類

      琴日 , 我返左小學!!

(朱sir) 講左幾句好無奈ge說話!!

佢話 , [ xx 失敗ge原因 , 就係--拍拖!!]

(由於佢有我ge  blog !! so,唔方便講佢ge名)

我ge反應係--o嘴!!

雖然佢講得都有道理ge!!

其實我冇唸過呢個可能性架!!

我以前以為佢缺乏母愛 ,

希望可以係他人身上得到寵愛!!

so佢先會搞成咁!!

不過畢竟佢ge人生 , 係由佢選擇啊嘛!!

而且每個人ge幸福定義都唔同ge!!

或者佢覺得咁樣好幸福呢!!

不過(朱sir)講左句仲更加o嘴ge野!!

:[  唔好痴咁埋d男仔啊!!]

我好想問返佢!! 痴咁埋男仔同 拍拖 有咩關係呢??

就算有 , 都係希望我ge成績唔好退步啫!!

唔係咁ge咩??  更可況我ge成績都唔見得好退步啊!!

不過最後都冇講到!! 因為我對呢d感情問題冇興趣!!

最重要係 , 對象仲要係我!!

仲衰係 ,佢攞 (東師兄) 黎試我tim!!

可惡!! 佢只係一個陌生人!! (對於我黎講)

就算見到面 , 都唔會打招呼ge!!

真係可惜 , 佢ge如意算盤打唔韾!!

 

啊!! 仲有啊!! 佢話下個星期五 ,

會去踢足球啊!! 咁我地就有得去踢啦!!

佢仲問我會唔會帯 (赤影) 去啊!!

不過如果佢得閑ge話 ,

我地梗係會一起啦!! 

但係我唔會再食波餅ge啦!!

 

 



2008 年 4 月 30 日  星期三   晴天


搞錯啊!! 不安 分類: 喜與悲

     有冇搞錯啊!!

佢地又話 , 考先試返小學ge!!

唓~~  我只係遲去啫!!

原來佢地完全冇去ge喎!!

搞錯 , 搞錯啊!!

不過算啦!!

我唸住5月2號再去過啊!!

唔知果陣 , 有冇人放假呢??

如果有人陪我去就更加好啦!!

(miss呂) 留左兩幅相係小學啊!!

而我就負責將d相拎返俾 (miss呂)啦!!

而且佢地仲俾左本練習薄俾我啊!!

 

我依家唔再唸轉唔轉校啦!!

因為 (朱sir) 提醒左我!!

為左我ge夢想!!

無論幾辛苦, 我都會努力架!!

雖然我有一段時間 , 真係好想轉去 (寧波)掛!!

不過我依家唔會再咁唸啦!!

我會努力努力再努力!!

我又點可以輸俾 (啊廖) 呢!!

(至尊冷血惡魔)  你要加油啊!!