墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 45
累積人氣: 5332
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 23 日  星期六   晴天


唔正常ge鍾意!!! 開心 分類: 未分類

     星期三, 我同 (琳) 一起返學!

其實我地差唔多日日都一起返ge!

不過返學果陣, 我俾一個大概讀 幼稚園 ge小朋友吸引住!

就連 (琳) 同我講過d咩我都冇聽到!

佢ge一笑, 真係好傾心啊!

不過最吸引我ge竟然係佢ge手同成功而怕羞ge面!

佢ge手成功咁捉住令外一個小女朋友!

噢~~~  好傷心啊! 仲未表白就失戀!

  

星期五, 我唸呢個日子係考得唔好ge人ge大日子!

因為果日將會俾人煩!!  我唸應該有人會唔希望咁快見家長!

而我, 係考得唔好果類!!

但係我卻好希望呢個日子怏d到!

雖然明知會俾人駡! 但係我都好期待!!

我仲唔知黠解, 竟然提早30分鐘出門口!

不過我卻慢慢行返school ! 或者係興奮過頭掛!!

  

到左school , 唔知點解, 我地傾傾下!

赤影突然問 :[  cy, 你大個左會做d咩啊?]

唔知佢係咪習慣左呢, 總係唸一陣先答!

或者咁係成熟ge表現掛!

不過佢未徊就俾我搶左黎講啦!

:[  我知! 佢會做人老婆!]

跟住我地就大笑啦!

跟住我又唔知點解突然問!

:[  cy, 做我男朋友啊?]

佢又要呢下一先答我!

可能係俾我嚇親啦!

:[  唔得! 我唔可以對唔佢!]  (大概咁ge意思)

:[  唔通你有鍾意ge人!]

:[............] 佢唔答, 可能係怕羞啦!

不過原來唔正常ge鍾意係咁好玩ge喎!!

下次再玩過先!!!

  

總之果日好開心啦!!!

 

 



2008 年 2 月 20 日  星期三   晴天


俾遺棄!!! 不安 分類: 喜與悲

    (啊橙) 好衰啊! 又話去完 女童軍 ,

就會黎搵我ge! 結果走左去!

最知你會走! 我就唔去 合唱團 啦!

鳴...........  我俾遺棄啊!

好傷心啊!

  

不過上 P.E 堂果陣好開心啊!

因為 MISS 唔係度!

所以我地就係度傾計!

最搞笑就係! 我地傾傾下,

唱左兒歌! 好搞笑架!

估唔到我地會啪左咁多好搞笑ge兒歌!

好開心啊! 不過 赤影 唔行唱兒歌喎!

不過我地又係度作故仔!

話咩:

從前有個女仔叫 啊儀 ! 佢好鍾意 啊倫 !

後來, 又有個叫 啊軒 同 啊傑 仲有個 貝貝 ge人鍾意佢!

............

哈哈.......

  

上math 堂都好開心啊!

上左個 xx 堂! 好搞笑啊!

特別係果 圈規 ! 好得意架!

  

總括黎講! 今日好開心啊!

 



2008 年 2 月 19 日  星期二   晴天


2008-02-19 開心 分類: 喜與悲

        今日都算幾關心ge!

今日ge IH miss 講左一堂+10分鐘,

黎講一d 咩咩年代發生咩咩事!

其實我好有興趣知啊!

咩911事件, 咩68事件 等等.......

仲有好多好多, 全部野, 我都好有興趣啊!

  

上ola ge時候, 因為唔知點解,

上左唔知咩堂! so, 我地係度傾計!

不過好搞笑架! 果個人話,

:[ 唔知邊個要我放片俾你地睇! ]

:[ 邊個啊?]

:[ 唔知啊! 總之唔係  啊嬌  啦!]

:[ ......................]

跟住我地就傾計啦!

不過好搞笑啊!  我曾經問過only 5 year old ge人!

啊嬌靚d, or 啊sa 靚d!

佢話 啊sa! 仲話

因為佢露背多d喎!

o嘴囉! only 5 year old都講埋d咁ge野!

無奈...............

 



2008 年 2 月 16 日  星期六   陰天


還好! 開心 分類: 未分類

     今日以為一定會好悶架!

應該冇咩特別事會發生!

但係原來都幾好玩ge喎!

仲同班人鬧架忝! 都幾好玩架!

不過就係有d悶咁解囉!

但係最奇怪ge係, 讀  慕光  ge學生!

都會有好有禮貌ge人!

點同佢地鬧架都唔會用手用腳!  真好!

  

放左學之後, 我見到小學ge班主任!

唔知點解我唔多想見佢!

或者係仲有少少嬲佢掛!

不過我嬲佢, 並唔係因為佢對我地好衰!

而係因為對左佢咁耐, 我竟然冇辦法捉摸到佢!

可能係佢太強啦! 唔知呢??



2008 年 2 月 15 日  星期五   晴天


痛!!! 無奈 分類: 未分類

     都痴線架! 個頭痛到痴線啊!

依家好憎自己啊!

本來明明有時間架嘛!

最衰都係死人頭, 無啦啦痛咩鬼啊!

搞到我再去訓, 結果11:40 先起身!

連野都冇食, 就去左啦!

雖然有d肚餓, 不過累仲嚴重過肚餓!

比較之下, 肚餓都冇咩大不了!

不過真係好累, 好累啊!

  

聽日佢地問我去唔去行街喎!

依家越來越唔了解自己啦!

明明係唔想去, 但係又講唔出話唔去!

講唔出ge原因並唔係唔忍心!

因為我冇咁偉大!

而係連我自己都唔知道點解!

可能自己係想出去, 只係懶得出掛!

唔知呢!