星期三, 我同 (琳) 一起返學!
其實我地差唔多日日都一起返ge!
不過返學果陣, 我俾一個大概讀 幼稚園 ge小朋友吸引住!
就連 (琳) 同我講過d咩我都冇聽到!
佢ge一笑, 真係好傾心啊!
不過最吸引我ge竟然係佢ge手同成功而怕羞ge面!
佢ge手成功咁捉住令外一個小女朋友!
噢~~~ 好傷心啊! 仲未表白就失戀!
星期五, 我唸呢個日子係考得唔好ge人ge大日子!
因為果日將會俾人煩!! 我唸應該有人會唔希望咁快見家長!
而我, 係考得唔好果類!!
但係我卻好希望呢個日子怏d到!
雖然明知會俾人駡! 但係我都好期待!!
我仲唔知黠解, 竟然提早30分鐘出門口!
不過我卻慢慢行返school ! 或者係興奮過頭掛!!
到左school , 唔知點解, 我地傾傾下!
赤影突然問 :[ cy, 你大個左會做d咩啊?]
唔知佢係咪習慣左呢, 總係唸一陣先答!
或者咁係成熟ge表現掛!
不過佢未徊就俾我搶左黎講啦!
:[ 我知! 佢會做人老婆!]
跟住我地就大笑啦!
跟住我又唔知點解突然問!
:[ cy, 做我男朋友啊?]
佢又要呢下一先答我!
可能係俾我嚇親啦!
:[ 唔得! 我唔可以對唔佢!] (大概咁ge意思)
:[ 唔通你有鍾意ge人!]
:[............] 佢唔答, 可能係怕羞啦!
不過原來唔正常ge鍾意係咁好玩ge喎!!
下次再玩過先!!!
總之果日好開心啦!!!
|