| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 1 日 星期六  |
^^  |
分類: 未分類 |
今日返學果陣,
係天橋睇到 $100 !!
我仲企左一陣,
考慮好唔好攞!!!
跟住心裹有種好強ge意識,
叫我攞返去 校務處 !!!
其實講真啊!! 我真係好唔想理佢架!!
反正都唔係我ge!!
唔係我財, 唔入我袋!!
但係今日唔知點解我會咁好心!!!
不過算啦!! 就當係做善事啦!!!
但係唸唸下, 不如捐俾有需要ge人啦!!!
不過果陣, 我已經時日冇多啦!!
我就黎遲到啦!!!
最後都係俾左 校務處 !!!
令我又唸返 新年果陣ge趣事!!
我出門口果陣!
見到有 $10 喎!!! ( 係大陸黎講, $10 係幾多下架)
我用二隻手指令起!!
問 :[ 有冇人認領?? 我數10下!! 1, 2, ..............]
數左10下, 都冇人認領喎!!
仲俾 表哥 駡我蠢啊!!!
話咩 有錢唔攞!!! 仲大聲問人!!!
咁我唸, d錢唔係我ge, 我攞黎做咩啊!!!
不過算啦!!! 睇佢俾人遺棄!!!
我不如做下善事啦!!!
我用左d錢, 請晒所以有份聽or有份睇ge人!!!
第二日, 我又見到地上有 $2 ,
不過今次, 我費時攞!!!
只係問, 有冇人認領!!!
跟住好好彩, 佢ge主人黎認黎佢!!!
返到屋企!! 第一時間梗係換返衫啦!!
不過好悶啊!!
點知冇幾耐 赤影 打電話黎喎!!!!
問我出唔出!! 仲話有靚仔tim !!!
真係好吸引啊!!!
不過又要我換返衫!!!
我寧願唔出啊!!!
因為費時咁鬼死麻煩啦!!!
if佢早d打電話黎ge話,
if佢係我未換返衫前打俾我ge話!!
我一定會出去ge!!!
因為我真係好悶好悶啊!!!
仲有仲有, 返屋企果陣!!
撞到小學班人!!
仲同佢地串口!!!
不過佢地話我拍緊拖喎!!!
我ge樣咁似拍緊拖咩??
d人都傻傻地架!!!
係大陸ge朋友又係咁講!!!
我唔可以唔拍拖ge咩??
不過我又點會咁冇用,
俾人話都唔出聲啊!!!
我都有串返佢地架!!!
|
2008 年 2 月 28 日 星期四  |
玩!!!!!  |
分類: 未分類 |
今日, 放左學校之後好好玩啊!!
本來我地要睇野!!!
因為我地要........... 所以我地要睇有關ge野!!!
睇完之後, 我同 赤影 又唸到一d new idea
之後我地正準備要買埋 魚蛋 就返屋企ge時候!!!
竟然見到一d人喎!!!
我地都唔想咁快返屋企!!
so, 我地玩跟蹤!!!
不過好失敗啊!!! 竟然俾人發現左喎!!!
好失望啊!!! 竟然咁都俾人發現喎!!!
|
2008 年 2 月 27 日 星期三  |
累!!!  |
分類: 未分類 |
今日好累啊!!
lunch 果陣, 聽聽下佢地唱歌!!
聽到我就黎訓著!!!
不過好彩, miss郭 唔知點解突發脾氣!!
搞到我成個人都醒晒!!!
上普通話堂果陣!! 我直情趴係度!!!
不過冇訓到!!!
突然聽到好大聲ge唔知咩鬼野!!!
望過去, 原來係有人訓著左,
然後跌落地!!
我地全班係度爆笑!!!
吳sir 問我地!! 上佢堂係咪好悶!!
不過冇人答佢!!
可能係因為佢地掛住笑, 而聽唔到掛!!
不過我就係因為懶得去答佢!!!
就係因為呢個大笑!!
令我清醒返好多!!!
不過上music堂都係一樣咁悶同累!!
但係上到最後, miss 佢講故仔!!
我好俾心機聽架!!!
雖然依家唔記得左佢講過d咩!!!
不過我冇再咁累啦!!!
而且可以去 男童軍 ! 再累都要精神返啦!!
更何況仲有個好消息tim !!
就係我地 男童軍 終於有活動啦!!!!
今次, 我地去 九龍飛鵝山基維爾營地 露營 !!
不過好似有d怪怪地啊呵!!!
果度只有兩個女仔!!
不過算啦!!! 反正我都係唸住玩通霄!!!
而且又係復活節假喎!!!
好期待啊!!!!
|
2008 年 2 月 25 日 星期一  |
合唱團!!  |
分類: 未分類 |
今日超開心啊!!
首先係self - accoss scheme ,
本來好好地! 不過 (小傑) 同 (暉伯) 入左黎!!!
佢地都唔知發咩神經!!
講 miss 廖 d 衰野!!!
(姣婆) 話要講俾 miss 廖 聽!!
佢地又話, 佢地唔驚!!
平時佢地都係咁對 miss 廖 !!!
不過好搞笑!!
放左 self - accoss scheme 之後,
我俾 cy 逼啊! 佢逼我去 self - accoss scheme 之後,
一定要返 choir 啊!!!
不過我竟然屈服係佢ge淫威之下喎!!!
但係佢冇可能知道我要偷走架!!!
一定係 (啊橙) 講ge!!
可惡!! 下次咩都唔同佢講啊!!
不過都幾好!! 起碼我唔使唱!!
又唔使罰企!! 真係開心啊!
不過聽, 我一定可以偷走!!!
返到屋企, 佢想逼都逼唔到啦!!
哈哈............ |
2008 年 2 月 24 日 星期日  |
比賽!!  |
分類: 喜與悲 |
都唔知應該開心定係唔開心啊!
開心ge係--我終於win左!
不過卻冇於期中開心!!
唔開心ge係--我始終都傷害左人!!
或者每個比賽都會傷害到人啦!
而呢個都唔例外!
所以我好憎比賽!!
明明我知道個結果, 但係都會唔開心!
明明叫自己唔好介意結果都係冇法唔介意!
不過我係佢面前, 表現得好冷靜! 好唔介意!
好興幸咁厄左佢!
不過如果我輸左! 或者會好D掛!
我同 (啊橙) 仲有 赤影 都有個比賽!
不過我唸呢個比賽應該唔會傷到人掛!
如果會ge掛! 我寧願認輸!
傷人ge感受並唔好受啊!
不過係未知第一個比賽之前!
我同 (啊橙) 唸左個方法係可以令自己win ge!
至於咩方法就唔會講出黎!
不過個計劃取消左!
因為冇人肯幫手! 正確d黎講!
係可以既唔傷害到佢!
又可以完成到計劃ge果兩位人兄唔得閑!
逼不得已咪取消囉!
不過經過呢件事之後,
我唸我唔會再用呢個計劃啦!
因為呢個計劃都有少少傷害到人ge成份!
更何況, 我地已經掉左位啦!
|
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 72 | »
|