| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
黑色啦!!  |
分類: 喜與悲 |
黑暴快樂!!
大家開唔開心呢??
我就好開心啦!!
雖然今日要橫風橫雨咁回屋企!!
雖然我好唔鍾意落大雨!!
雖然搞到成身濕晒!!
雖然x車!! 無聊到死!!
不過我好奇蹟咁冇嬲到!!
更加冇唔開心!!
係咪好奇蹟呢??
反而仲有一種開心ge feeling!!
不過如果呢個 黑暴 可以捱到星期一,
就好啦!! 雖然明知係冇可能架!!
但係如果真係停左一日課ge話!!
咁我最驚ge (IS) 就可以遲一個星期先考啦!!
不過可惜啊!!
根本冇可能!!
真係好希望有人可以陪我溫 , 教我讀 ( IS )啊!!
我講ge秘密係...............
我琴日做左一件壞事!!
但係我卻認為係好事ge事!!
不過呢件事 , 我唔可以公開!!
因為d bbbs 會睇我ge blog!!
費時佢地去告狀啦!!
不過呢件事 , 只有 (小mo) , (貝多)知啫!!
嘻嘻.............
想知ge!! 自己黎問我!!
除左 d bbbs 之外 ,
我一定會答你地ge!!
不過我真係估唔到!!
一個讀左4年書 , 先學識讀abc ge 人!!
竟然可以睇左一次就識得重複我做ge野??
我唸可能係佢ge強項掛!!
我幾羨慕佢架!!
起碼佢搵到佢自己ge強項啊!!
而我?? 仲未搵到啊!!
雖然 天生我才必有用
不過 天生蠢才 , 就唔死都冇用
|
2008 年 4 月 18 日 星期五  |
其實!!  |
分類: 悲 |
今日我地又俾人駡啦!!
不過 (小mo) 係我隔離係咁博佢!!
我一直忍笑 , 係咁忍!!
費時佢又係度嘈啦!!
不過一放左我地 , 我就再忍唔到啦!!
佢好搞笑架!!
話咩 :[ 你估我地企左起身 , 就唔傾架啦!!]
跟住又唔知點解 ,
:[ 夠僵ge!! 2:00p.m 都唔好放我地啊!!]
不過可惜啊!!
唔夠僵喎~~
不過總之佢講左好多好多好搞笑ge啦!!
其實都幾 o嘴 架!!
不過放lunch果陣 ,
可能係因為冇左個午休啦!!
個個ge脾氣都好嗅啊!!
(jack 妹) 仲打人tim!!
搞到 (張保生) 流血tim!!
不過 miss廖 問佢咩事果陣,
佢竟然話係俾蚊針喎!!
係咪好得意呢??
不過 (小傑) 話 ,
:[ 佢地識發脾氣 , 我唔識咩??]
佢講果陣, 佢塊面好紅架!!
我真係好驚佢喊啊!!
而且 ( 林xx ) 佢真係喊啊!!
成個課室 , 因為一個人,
而搞到咁!! 唉~~~
不過講真啊!!
個門 (砰砰) 聲 ,
真係好煩啊!!
但係我連發脾氣ge力氣都冇!!
因為我太累啦!!
寧願訓多陣好過!!
d人都痴線架!!
聽日 , 我再講多個秘密俾你地聽啦!!
886
|
2008 年 4 月 17 日 星期四  |
哈哈..........  |
分類: 喜 |
今日超超超開心啊!!!
唔多講啦!!
總之就開心到飛起啦!!
咪 (kandy) 拍緊拖咩??
我放學見到佢.........
嘻嘻...........
不過我真係估唔到佢會拍拖ge喎!!
聽日返去問下佢先!!
|
2008 年 4 月 14 日 星期一  |
好衰啊!!  |
分類: 未分類 |
(啊廖) 好衰啊!!
n年前ge野 , 都仲要追究!!
以前唔係咁架!!
佢好衰啊!!
我唔要同佢講野啦!!
今日 , (琳) 問我考完個from test !!
要唔要返小學!!
其實我都想返ge!!
不過.........
|
2008 年 4 月 13 日 星期日  |
好叻啊!!  |
分類: 未分類 |
今日我好乖 , 好叻啊!!
竟然主動溫書喎!!
係咪好乖呢??
雖然到最後 , 我都訓著左!! 
不過我都叫有溫書過啊!!
而且我終於知道 (英文) 要點溫啦!!
係咪好叻呢?? 我都知架啦!! 
不過好驚啊!! 就黎要考 (IH)啦!! 
之後ge果個2個禮拜都要 term text 啊!!
仲係 (x命雙I) 啊!!
不過算啦!!
今次我一定要好好咁應付呢個所謂ge ( second term text )
我ge ( first term text ) 已經好差啦!!!
我一定會加油架!!
你地都要幫我打氣啊!!
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 72 | »
|