墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 68
累積人氣: 5355
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 19 日  星期六   暴雨


黑色啦!! 傷心 分類: 喜與悲

       黑暴快樂!!

大家開唔開心呢??

我就好開心啦!!

雖然今日要橫風橫雨咁回屋企!!

雖然我好唔鍾意落大雨!!

雖然搞到成身濕晒!!

雖然x車!!  無聊到死!!

不過我好奇蹟咁冇嬲到!!

更加冇唔開心!!

係咪好奇蹟呢??

反而仲有一種開心ge feeling!!

不過如果呢個 黑暴 可以捱到星期一,

就好啦!!  雖然明知係冇可能架!!

但係如果真係停左一日課ge話!!

咁我最驚ge (IS) 就可以遲一個星期先考啦!!

不過可惜啊!!

根本冇可能!!

真係好希望有人可以陪我溫 , 教我讀 ( IS )啊!!

 

我講ge秘密係...............

我琴日做左一件壞事!!

但係我卻認為係好事ge事!!

不過呢件事 , 我唔可以公開!!

因為d  bbbs  會睇我ge  blog!!

費時佢地去告狀啦!!

不過呢件事 , 只有 (小mo) , (貝多)知啫!!

嘻嘻.............

想知ge!!  自己黎問我!!

除左 d   bbbs  之外 ,

我一定會答你地ge!!

 

不過我真係估唔到!!

一個讀左4年書 , 先學識讀abc  ge  人!!

竟然可以睇左一次就識得重複我做ge野??

我唸可能係佢ge強項掛!!

我幾羨慕佢架!!

起碼佢搵到佢自己ge強項啊!!

而我??  仲未搵到啊!!

雖然  天生我才必有用

不過  天生蠢才 , 就唔死都冇用

 



2008 年 4 月 18 日  星期五   晴天


其實!! 鬱悶 分類:

       今日我地又俾人駡啦!!

不過 (小mo) 係我隔離係咁博佢!!

我一直忍笑 , 係咁忍!!

費時佢又係度嘈啦!!

不過一放左我地 , 我就再忍唔到啦!!

佢好搞笑架!!

話咩 :[ 你估我地企左起身 , 就唔傾架啦!!]

跟住又唔知點解 ,

:[ 夠僵ge!!  2:00p.m 都唔好放我地啊!!]

不過可惜啊!!

唔夠僵喎~~

不過總之佢講左好多好多好搞笑ge啦!!

其實都幾 o嘴 架!!

 

不過放lunch果陣 ,

可能係因為冇左個午休啦!!

個個ge脾氣都好嗅啊!!

(jack 妹) 仲打人tim!!

搞到 (張保生) 流血tim!!

不過  miss廖  問佢咩事果陣,

佢竟然話係俾蚊針喎!!

係咪好得意呢??

不過 (小傑) 話 ,

:[  佢地識發脾氣 , 我唔識咩??]

佢講果陣, 佢塊面好紅架!!

我真係好驚佢喊啊!!

而且 ( 林xx ) 佢真係喊啊!!

成個課室 , 因為一個人,

而搞到咁!!  唉~~~

 

不過講真啊!!

個門 (砰砰) 聲 ,

真係好煩啊!!

但係我連發脾氣ge力氣都冇!!

因為我太累啦!!

寧願訓多陣好過!!

d人都痴線架!!

 

聽日 , 我再講多個秘密俾你地聽啦!!

886

 



2008 年 4 月 17 日  星期四   晴天


哈哈.......... 愉快 分類:

       今日超超超開心啊!!!

唔多講啦!!

總之就開心到飛起啦!!

 

咪 (kandy) 拍緊拖咩??

我放學見到佢.........

嘻嘻...........

不過我真係估唔到佢會拍拖ge喎!!

聽日返去問下佢先!!

 

 



2008 年 4 月 14 日  星期一   晴天


好衰啊!! 呆滯 分類: 未分類

     (啊廖)  好衰啊!!

n年前ge野 , 都仲要追究!!

以前唔係咁架!!

佢好衰啊!!

我唔要同佢講野啦!!

 

今日 , (琳) 問我考完個from  test !!

要唔要返小學!!

其實我都想返ge!!

不過.........

 

 



2008 年 4 月 13 日  星期日   晴天


好叻啊!! 不安 分類: 未分類

     今日我好乖 , 好叻啊!!

竟然主動溫書喎!!

係咪好乖呢??

雖然到最後 , 我都訓著左!! 

不過我都叫有溫書過啊!!

而且我終於知道 (英文) 要點溫啦!!

係咪好叻呢??  我都知架啦!! 

不過好驚啊!!  就黎要考 (IH)啦!! 

之後ge果個2個禮拜都要 term text  啊!!

仲係  (x命雙I) 啊!!

不過算啦!!

今次我一定要好好咁應付呢個所謂ge ( second  term  text )

我ge ( first  term  text ) 已經好差啦!!!

我一定會加油架!!

你地都要幫我打氣啊!!