墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 5
累積人氣: 5292
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 24 日  星期五   晴天


後遺症!! 愉快 分類: 未分類

               今日我 , 馮運桔 同 婉婷 ,

送左封只係寫處名ge道歉信俾A小姐。

講真啊!! 男主角有錯 , d  fd 都有錯。

但係我地三個都有錯架!!

而且佢ge感受我都受過。

所以我真係覺得自己好衰架!!

琴晚仲冇咩訓過tim!!

不過唔知果封信有冇收到呢??

唔理啦!! 起碼我ge良心都好過d啊!!

 

不過我唔知佢係扮冇野定係咩啦!!

我今日特別留意A小姐。

我見到佢開頭唔出聲。

下棋果陣 , 仲唔出聲tim!!

不過後來我都聽到佢大聲笑!!

仲同我傾過計tim!!

或者佢真係冇事呢??

開頭我見A小姐咁難過 ,

我真係好嬲男主角架!!

返到學校仲冇同佢講過野 ,

不過後來 , 我見A小姐好似冇事 ,

唸住 , 竟然A小姐都唔嬲佢囉!!

咁我又有咩資格嬲佢呢??

係咪??

 



2008 年 10 月 23 日  星期四   晴天


情信~~ 傷心 分類: 未分類

             " 情信 " 相信已經冇咩人會用。

但係偏偏我地學校就有一個人用。

世上果然係咩人都有啊!!

當我聽到有人話 A小姐 先係真正寫情信ge人 ,

我ge第一個反應係問 , 係唸

依家咩年代啊??  仲有人用情信ge咩??

當然 , 答我ge人全部都一致咁答

" 唔知 "

講真啊!! 我覺得A小姐好可愛架!!

 

本身我淨想知佢係點係冇人知ge情況下送出去架!!

但係竟然都知道lo!!  貪心d ,

知下個內容算唔算過份呢??

但係我地太興奮啦 , 又冇唸後果!!

結果搞到全班都知。

就連班主任都知啦!!

我覺得自己好衰啊!!

做左個大衰人喎!!

唔知佢會唔會恨我呢??

對唔住啊 , 我冇心架!!

不過我覺得最過份ge係 ,

個 莫生 同福仔 , 仲有劉XX

我地都已經盡量阻止其他人睇ge啦!!

個男主角竟然話可以俾晒佢地睇喎!!

仲話睇就丟左封信。

雖然佢講果陣 , A小姐唔係度。

不過佢咁講會唔會太過份呢??

A小姐只係想表達佢自己ge心意啫!!

唔通咁都有錯??

福仔 竟然特登係A小姐ge面前折開封信黎睇。

仲講 , 要咁先可以令佢心死喎!!

我同 (馮運桔) 都覺得佢講得太過份啦!!

果陣 , A小姐仲係度架!!  好過份啊!!

劉XX 仲要加多句 ,

撕左封信佢啦!!

真係太過份啦!!  佢地點可以咁講架!!

當我再望下A小姐 , 佢塊面好白好白啊!!

我好怒佢地啊!!  我地仲嘈左一陣tim!!

我地都好衰啊!!

(婉婷) 話我地唔衰都衰左囉!!

怪自己 , 怪人地都冇用!!

不如唸下點補救好過啦!!

(vin神) 仲話 , 感情係兩個人之間ge事 ,

一旦由第三者解決 , 事情就會變得好糟!!

我覺得佢講得好岩啊!!

呢件事 , 不應該由我地去幫男主角say no!!

當然 , 或者有人會覺得 ,

竟然A小姐寫得出 ,

就遇左會俾人知架啦!!

不過我好佩服佢架!!

我明白佢ge感受架!! 因為我都試過。

當年我暗戀 嘉明叔叔 果陣 ,

我只係想話俾我信任ge人聽 ,

並唔想俾全世界知 , 特別係佢!!

但係最後都通天 , 我唸佢ge心情就同我果陣一樣。

我講唔出果種係咩心情 , 不過真係不好受架!!

我唸佢ge心情一定比我仲難受 ,

起碼當時並冇人黎諷刺我啊!!

最多只係問我點解中2佢!!

但係佢地真係講得好過份啊!!

不過唔緊要 , 因為我地已經唸到補救ge方辦啦!!

就係扮唔知!!  同 (珊珊) 一起左咁耐 ,

要扮無知 , 易過借火啦!!

 



2008 年 10 月 21 日  星期二   晴天


^^ 愉快 分類: 未分類

            好累啊!!

不過都幾開心ge!!

因為我做返GA啦!!

開頭自己揀人果陣 ,

唔使10分鐘!!

我地已經WIN左4比0啦!!

跟住Miss話 ,

要從新揀人 , 我要同GS分開啊!!

最後我地以2比2打和。

 



2008 年 10 月 20 日  星期一   晴天


愛上!! 滿足 分類: 未分類

         最近我愛上狙d english song啊!!

實在太好聽啦!!

比中文歌好聽百倍啊!!

好好聽啊!!

哈哈..........

 

不過今日ge心情就一般啦!!

因為果個咯咯雞 (mk仔) ,

低能架!!  好恨佢啊!!

恨死怇啦!!



2008 年 10 月 14 日  星期二   晴天


輸左啊!! 愉快 分類: 未分類

           輸左啊!!  嗚............

2比1啊!!  上半場2比2!!

下半場2比1喎~!!!

輸左啦!!

仲唔好玩ge係 , 我竟然唔係GA喎!!

我做WA啊!!  WA都唔好玩ge!!

唔得!!! 我搶返我ge位!!

星期六 , 如果 (珊珊) 唔搵我 ,

我就去練跑。我要訓練自己ge反應同速度!!

下次我要搶到GA果位ge!!  ^^

 

不過今日都算幾開心ge!!

因為今日撞到老婆啊!!

我同佢say hi ,

佢竟然怕羞喎!!

咪我老婆係個怕羞ge人黎ge咩??

但係佢之前好man  ge喎!!

真係怪啊!!