| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 24 日 星期五  |
後遺症!!  |
分類: 未分類 |
今日我 , 馮運桔 同 婉婷 ,
送左封只係寫處名ge道歉信俾A小姐。
講真啊!! 男主角有錯 , d fd 都有錯。
但係我地三個都有錯架!!
而且佢ge感受我都受過。
所以我真係覺得自己好衰架!!
琴晚仲冇咩訓過tim!!
不過唔知果封信有冇收到呢??
唔理啦!! 起碼我ge良心都好過d啊!!
不過我唔知佢係扮冇野定係咩啦!!
我今日特別留意A小姐。
我見到佢開頭唔出聲。
下棋果陣 , 仲唔出聲tim!!
不過後來我都聽到佢大聲笑!!
仲同我傾過計tim!!
或者佢真係冇事呢??
開頭我見A小姐咁難過 ,
我真係好嬲男主角架!!
返到學校仲冇同佢講過野 ,
不過後來 , 我見A小姐好似冇事 ,
唸住 , 竟然A小姐都唔嬲佢囉!!
咁我又有咩資格嬲佢呢??
係咪??
|
2008 年 10 月 23 日 星期四  |
情信~~  |
分類: 未分類 |
" 情信 " 相信已經冇咩人會用。
但係偏偏我地學校就有一個人用。
世上果然係咩人都有啊!!
當我聽到有人話 A小姐 先係真正寫情信ge人 ,
我ge第一個反應係問 , 係唸
依家咩年代啊?? 仲有人用情信ge咩??
當然 , 答我ge人全部都一致咁答
" 唔知 "
講真啊!! 我覺得A小姐好可愛架!!
本身我淨想知佢係點係冇人知ge情況下送出去架!!
但係竟然都知道lo!! 貪心d ,
知下個內容算唔算過份呢??
但係我地太興奮啦 , 又冇唸後果!!
結果搞到全班都知。
就連班主任都知啦!!
我覺得自己好衰啊!!
做左個大衰人喎!!
唔知佢會唔會恨我呢??
對唔住啊 , 我冇心架!!
不過我覺得最過份ge係 ,
個 莫生 同福仔 , 仲有劉XX
我地都已經盡量阻止其他人睇ge啦!!
個男主角竟然話可以俾晒佢地睇喎!!
仲話睇就丟左封信。
雖然佢講果陣 , A小姐唔係度。
不過佢咁講會唔會太過份呢??
A小姐只係想表達佢自己ge心意啫!!
唔通咁都有錯??
福仔 竟然特登係A小姐ge面前折開封信黎睇。
仲講 , 要咁先可以令佢心死喎!!
我同 (馮運桔) 都覺得佢講得太過份啦!!
果陣 , A小姐仲係度架!! 好過份啊!!
劉XX 仲要加多句 ,
撕左封信佢啦!!
真係太過份啦!! 佢地點可以咁講架!!
當我再望下A小姐 , 佢塊面好白好白啊!!
我好怒佢地啊!! 我地仲嘈左一陣tim!!
我地都好衰啊!!
(婉婷) 話我地唔衰都衰左囉!!
怪自己 , 怪人地都冇用!!
不如唸下點補救好過啦!!
(vin神) 仲話 , 感情係兩個人之間ge事 ,
一旦由第三者解決 , 事情就會變得好糟!!
我覺得佢講得好岩啊!!
呢件事 , 不應該由我地去幫男主角say no!!
當然 , 或者有人會覺得 ,
竟然A小姐寫得出 ,
就遇左會俾人知架啦!!
不過我好佩服佢架!!
我明白佢ge感受架!! 因為我都試過。
當年我暗戀 嘉明叔叔 果陣 ,
我只係想話俾我信任ge人聽 ,
並唔想俾全世界知 , 特別係佢!!
但係最後都通天 , 我唸佢ge心情就同我果陣一樣。
我講唔出果種係咩心情 , 不過真係不好受架!!
我唸佢ge心情一定比我仲難受 ,
起碼當時並冇人黎諷刺我啊!!
最多只係問我點解中2佢!!
但係佢地真係講得好過份啊!!
不過唔緊要 , 因為我地已經唸到補救ge方辦啦!!
就係扮唔知!! 同 (珊珊) 一起左咁耐 ,
要扮無知 , 易過借火啦!!
|
2008 年 10 月 21 日 星期二  |
^^  |
分類: 未分類 |
好累啊!!
不過都幾開心ge!!
因為我做返GA啦!!
開頭自己揀人果陣 ,
唔使10分鐘!!
我地已經WIN左4比0啦!!
跟住Miss話 ,
要從新揀人 , 我要同GS分開啊!!
最後我地以2比2打和。
|
2008 年 10 月 20 日 星期一  |
愛上!!  |
分類: 未分類 |
最近我愛上狙d english song啊!!
實在太好聽啦!!
比中文歌好聽百倍啊!!
好好聽啊!!
哈哈..........
不過今日ge心情就一般啦!!
因為果個咯咯雞 (mk仔) ,
低能架!! 好恨佢啊!!
恨死怇啦!! |
2008 年 10 月 14 日 星期二  |
輸左啊!!  |
分類: 未分類 |
輸左啊!! 嗚............
2比1啊!! 上半場2比2!!
下半場2比1喎~!!!
輸左啦!!
仲唔好玩ge係 , 我竟然唔係GA喎!!
我做WA啊!! WA都唔好玩ge!!
唔得!!! 我搶返我ge位!!
星期六 , 如果 (珊珊) 唔搵我 ,
我就去練跑。我要訓練自己ge反應同速度!!
下次我要搶到GA果位ge!! ^^
不過今日都算幾開心ge!!
因為今日撞到老婆啊!!
我同佢say hi ,
佢竟然怕羞喎!!
咪我老婆係個怕羞ge人黎ge咩??
但係佢之前好man ge喎!!
真係怪啊!!
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 72 | »
|