墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 2
累積人氣: 5289
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 16 日  星期五   晴天


........... 忿怒 分類: 未分類

               今日聽到一d好嬲ge事 ,

原來佢係玩我ge!!

當然 , 我亦唔中意佢。

 

但係如果你要玩我ge話 ,

咁當初就唔應該話你好專一啦!!

你可以唔答 , 亦可以直接答我唔係一個好情人。

當初我都係直接答你架啦!!

但係點解要係我以為你係一個好好人之後 ,

先俾個事實ge真相我知呢??

仲等我自責左成半個月 ,

要知道我呢個冇記性ge人 ,

都可以為呢件事自責成半個月 ,

可想而知 , 我有幾唔想傷害到你。

你竟然咁對我??

你好野囉!!  我唔會放過你架!!

我都會要你感受下俾人玩ge感覺。

當然 , 我會先確定下呢件事係咪真ge先!!

如果係真ge!!  我點都要為自己出返啖氣。

呢件事 , 我希望由自己解決。

我要自強 , 我唔想再靠任何人啦!!

如果唔係 , 我會被社會淘汰ge!!

仲有 , 我要收返之前我講過ge野。

我唔再覺得自己玩佢 , 對佢唔住。

 



2009 年 1 月 10 日  星期六   晴天


喊......... 疑惑 分類: 未分類

           岩岩都唔知咩事 ,

玩玩下電腦 , 竟然無拉拉流眼淚喎!!

開頭我都唔知自己流緊架!!

突然之間 , 我塊面涼涼地 ,

唔係 , 應該係話凍凍地。

摸上出 , 竟然係水??

咩事啊依家。

不過我唸 , 應該對眼太累先係咁啫!!

因為依家我對眼都有少少痛。

都係多D休息啦!!

唉~~  今日又撞頭 , 咁次係第三次。

今年我ge頭係咪相沖呢??

成日撞頭 , 真係衰啊!!

 

琴日 , (腳軟敏) 打電話黎。

因為果日放學 , 我撞到佢中意ge人。

本來我想搵佢 , 咁岩撞到佢中意ge人 ,

梗係玩下佢ge啦!!

咪問下佢 , 腳軟敏呢??

佢話 , 係你隔離 ,

我仲以為佢講真ge  tim。

我仲返換頭搵佢 ,

原來佢運吉ge!!

衰人 , 竟然敢呃我?

我梗係唔會放過佢啦!!

點都要玩下佢先下到啖氣ge!!

我狂問佢 , 腳軟係邊 ,

我就唔信佢唔中計。

果然佢真係中計。

佢終於講左 , 我唔知啊!! 呢句說話。(大概咁ge意思啦 , 我都唔係好記得。)

你點做人老公架 , 佢係邊你都唔知 , 你真係唔識做啊!!

佢ge反應係呆左囉!!  好搞笑啊!!

xx姐 , 好屈機啊!!

多謝!!

就咁就結束果話題 ,

不過琴日 , 腳軟敏  話 ,

佢覺得佢好似唔再中意佢咁 ,

其實講真啊!!!  我都覺。

佢又話最衰都係 xxx

因為佢成日攞呢件事黎講 ,

搞到人地唔中意佢。

一定會有人問 , 成日講關事的嗎?

其實我都覺得係關事ge!!

但係發生左年事 , 令我又疑惑啦!!

赤影  話 , 上次簽名果陣 ,

我俾面  腳軟敏  咋 , 如果你唔係  腳軟敏  ge老公 , 我先唔會簽啊!! (大概)

咁好啊 , 你黎 , 快d簽 , 快d簽  (都係大概啦!! )

咁佢都算默認啦!!  唔係咩??

唉~~  唔明啦!!  算啦!!  都唔關我事!!

腳軟敏  話佢自己都唔係好中意佢。

我知佢係度掩飾緊自己ge感情 ,

如果真係唔中意佢 , 就唔太在意佢ge感受 ,

正如我同佢咁!!  不過我冇折穿佢 ,

因為我亦試過逃避。

 

琴日腳軟敏罵我 ,

而我亦知道自己講好過份 ,

我同罵佢係大話精 , 仲將佢俾我ge卡 ,

好唔俾面地俾返佢。

我知 , 我真係好過份 ,

不過我果陣 , 好嬲啊嘛!!

其實我仲有做左一d更過份ge事 ,

佢將全部過錯都推向 ( x明) 度 ,

我彈左句  我真係覺得你好黑人憎啊!!

我係咪真係好過份啊??

但係佢都有錯喎!!

當然 , 我承認 , 咁次ge事 ,

我太意氣用事 , 唔夠冷靜。

我亦反省過。

算啦!!  唔唸啦!!  順其自然啦!!

 

今日 , 聽表妹講 , 呀姨 又喊啦!!

當然 , 佢喊冇其他原因 ,

因為佢d子女都好乖 ,

只有老公先會咁。

表妹話 , 佢老公話唔要佢喎!!

所以佢又走返黎屋企喊。

講真啊 , 佢話唔要佢都唔係第一日ge事啦!!

呀姨亦唔係第一次離家出走啦!!

點解唔放過佢 , 放過自己。

點解唔放手呢??  反正佢地一起果陣都唔開心。

當然 , 我知道結左婚就係責任 , 特別係有左仔女。

但係一個月總有三 , 四次係跑返黎喊ge!!

又何必呢!!  寧教人打仔 , 莫教人分妻

呢個道理我唔係唔明 ,

但係如期令自己 , 令屋企人 , 令身邊關心佢ge人

唔開心 , 倒不如放棄自己ge執著。

或者會走到一路更闊 , 更大ge路呢!!

因為休息唔係逃避 , 放棄唔代表認輸 ,

而係為左走更長ge路作準備。

姨丈ge衰係人都知ge啦!!

不過有時我亦會怪佢

怪佢ge執著 , 怪佢ge唔放手 , 怪佢軟弱 ,

但係唸深一層 ,

呢個係佢ge人生 , 佢ge選擇。

我冇權怪佢 , 反而我係應該支持佢。

因為有支持 , 先會走得更快 , 更遠。

 



2009 年 1 月 8 日  星期四   陰天


得意 愉快 分類:

            以下ge都係抄terry  ge!!

好搞笑架!!  不過本人改左少少。

 

帥哥微笑 - 陽光
醜男微笑 - 猥瑣

帥哥對自己微笑 - 開心
醜男對自己微笑 - 心寒

帥哥留須 - 不羈
醜男留須 - 不修邊福

帥哥看書 - 斯文
醜男看書 - 書呆子

帥哥做運動 - 活力
醜男做運動 - 核突

帥哥睡著了 - 可愛
醜男睡著了 - 懶惰

帥哥口甜舌滑 - 風趣
醜男口甜舌滑 - 流氓

帥哥一言不發 - 冷酷
醜男一言不發 - 高逗

帥哥對女士禮讓 - 有風度
醜男對女士禮讓 - 圖謀不軌

帥哥耍溫柔 - 體貼
醜男耍溫柔 - 娘娘腔

帥哥裝豪邁 - 男人味
醜男裝豪邁 - 粗漢一名

帥哥的頭髮被風吹起 - 瀟灑
醜男的頭髮被風吹起 - 扮晒野

帥哥拒絕了自己 - 羨慕她
醜男拒絕了自己 - 唔希罕



2009 年 1 月 4 日  星期日   晴天


有...... 無奈 分類: 我的感想

            點解我身邊ge人 ,

個個都好似好中意ge人咁ge!!

wawa 有

terry 有

呀mei 有

肥浤 有

呀儀 有

腳軟敏 有

佩珍 有

敏怡 有

表妹 有

通通 有

零一 有

暉伯 有

好似差唔多個個都有呀!!

某d可能有 , 但係我唔知啫!! 

其實講真啊!! 

我真係好羨慕以上ge人架!!

因為佢地個個都有目標 ,

有自己ge方向 ,

但係我..........

仲迷失係呢個殘酷ge世界度!!

唉~~~

到底.............

我幾時先可以走出呢個咁ge世界呢??

 



2009 年 1 月 2 日  星期五   晴天


玩!! 開心 分類: 未分類

         琴日我地成家人 ,

一起玩表妹啊!!

好搞笑啊!!

不過佢地好衰啊!!

人地本來同表妹傾緊佢再見返佢男友架嘛!!

佢好怕羞啊!! 

同我傾都咁怕羞 ,

睇得出 , 佢見到佢果陣 ,

有幾怕羞啦!!

好搞笑啊!!

 

今日我終於見識到 ,

唔吸煙ge網吧!!

真係好O嘴啊!!

不過果陣去ge多數都係學生 ,

仲著校服tim!!

唔怪之得唔吸煙啦!!