| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 16 日 星期五  |
...........  |
分類: 未分類 |
今日聽到一d好嬲ge事 ,
原來佢係玩我ge!!
當然 , 我亦唔中意佢。
但係如果你要玩我ge話 ,
咁當初就唔應該話你好專一啦!!
你可以唔答 , 亦可以直接答我唔係一個好情人。
當初我都係直接答你架啦!!
但係點解要係我以為你係一個好好人之後 ,
先俾個事實ge真相我知呢??
仲等我自責左成半個月 ,
要知道我呢個冇記性ge人 ,
都可以為呢件事自責成半個月 ,
可想而知 , 我有幾唔想傷害到你。
你竟然咁對我??
你好野囉!! 我唔會放過你架!!
我都會要你感受下俾人玩ge感覺。
當然 , 我會先確定下呢件事係咪真ge先!!
如果係真ge!! 我點都要為自己出返啖氣。
呢件事 , 我希望由自己解決。
我要自強 , 我唔想再靠任何人啦!!
如果唔係 , 我會被社會淘汰ge!!
仲有 , 我要收返之前我講過ge野。
我唔再覺得自己玩佢 , 對佢唔住。
|
2009 年 1 月 10 日 星期六  |
喊.........  |
分類: 未分類 |
岩岩都唔知咩事 ,
玩玩下電腦 , 竟然無拉拉流眼淚喎!!
開頭我都唔知自己流緊架!!
突然之間 , 我塊面涼涼地 ,
唔係 , 應該係話凍凍地。
摸上出 , 竟然係水??
咩事啊依家。
不過我唸 , 應該對眼太累先係咁啫!!
因為依家我對眼都有少少痛。
都係多D休息啦!!
唉~~ 今日又撞頭 , 咁次係第三次。
今年我ge頭係咪相沖呢??
成日撞頭 , 真係衰啊!!
琴日 , (腳軟敏) 打電話黎。
因為果日放學 , 我撞到佢中意ge人。
本來我想搵佢 , 咁岩撞到佢中意ge人 ,
梗係玩下佢ge啦!!
咪問下佢 , 腳軟敏呢??
佢話 , 係你隔離 ,
我仲以為佢講真ge tim。
我仲返換頭搵佢 ,
原來佢運吉ge!!
衰人 , 竟然敢呃我?
我梗係唔會放過佢啦!!
點都要玩下佢先下到啖氣ge!!
我狂問佢 , 腳軟係邊 ,
我就唔信佢唔中計。
果然佢真係中計。
佢終於講左 , 我唔知啊!! 呢句說話。(大概咁ge意思啦 , 我都唔係好記得。)
你點做人老公架 , 佢係邊你都唔知 , 你真係唔識做啊!!
佢ge反應係呆左囉!! 好搞笑啊!!
xx姐 , 好屈機啊!!
多謝!!
就咁就結束果話題 ,
不過琴日 , 腳軟敏 話 ,
佢覺得佢好似唔再中意佢咁 ,
其實講真啊!!! 我都覺。
佢又話最衰都係 xxx
因為佢成日攞呢件事黎講 ,
搞到人地唔中意佢。
一定會有人問 , 成日講關事的嗎?
其實我都覺得係關事ge!!
但係發生左年事 , 令我又疑惑啦!!
赤影 話 , 上次簽名果陣 ,
我俾面 腳軟敏 咋 , 如果你唔係 腳軟敏 ge老公 , 我先唔會簽啊!! (大概)
咁好啊 , 你黎 , 快d簽 , 快d簽 (都係大概啦!! )
咁佢都算默認啦!! 唔係咩??
唉~~ 唔明啦!! 算啦!! 都唔關我事!!
腳軟敏 話佢自己都唔係好中意佢。
我知佢係度掩飾緊自己ge感情 ,
如果真係唔中意佢 , 就唔太在意佢ge感受 ,
正如我同佢咁!! 不過我冇折穿佢 ,
因為我亦試過逃避。
琴日腳軟敏罵我 ,
而我亦知道自己講好過份 ,
我同罵佢係大話精 , 仲將佢俾我ge卡 ,
好唔俾面地俾返佢。
我知 , 我真係好過份 ,
不過我果陣 , 好嬲啊嘛!!
其實我仲有做左一d更過份ge事 ,
佢將全部過錯都推向 ( x明) 度 ,
我彈左句 我真係覺得你好黑人憎啊!!
我係咪真係好過份啊??
但係佢都有錯喎!!
當然 , 我承認 , 咁次ge事 ,
我太意氣用事 , 唔夠冷靜。
我亦反省過。
算啦!! 唔唸啦!! 順其自然啦!!
今日 , 聽表妹講 , 呀姨 又喊啦!!
當然 , 佢喊冇其他原因 ,
因為佢d子女都好乖 ,
只有老公先會咁。
表妹話 , 佢老公話唔要佢喎!!
所以佢又走返黎屋企喊。
講真啊 , 佢話唔要佢都唔係第一日ge事啦!!
呀姨亦唔係第一次離家出走啦!!
點解唔放過佢 , 放過自己。
點解唔放手呢?? 反正佢地一起果陣都唔開心。
當然 , 我知道結左婚就係責任 , 特別係有左仔女。
但係一個月總有三 , 四次係跑返黎喊ge!!
又何必呢!! 寧教人打仔 , 莫教人分妻
呢個道理我唔係唔明 ,
但係如期令自己 , 令屋企人 , 令身邊關心佢ge人
唔開心 , 倒不如放棄自己ge執著。
或者會走到一路更闊 , 更大ge路呢!!
因為休息唔係逃避 , 放棄唔代表認輸 ,
而係為左走更長ge路作準備。
姨丈ge衰係人都知ge啦!!
不過有時我亦會怪佢
怪佢ge執著 , 怪佢ge唔放手 , 怪佢軟弱 ,
但係唸深一層 ,
呢個係佢ge人生 , 佢ge選擇。
我冇權怪佢 , 反而我係應該支持佢。
因為有支持 , 先會走得更快 , 更遠。
|
2009 年 1 月 8 日 星期四  |
得意  |
分類: 悲 |
以下ge都係抄terry ge!!
好搞笑架!! 不過本人改左少少。
帥哥微笑 - 陽光
醜男微笑 - 猥瑣
帥哥對自己微笑 - 開心
醜男對自己微笑 - 心寒
帥哥留須 - 不羈
醜男留須 - 不修邊福
帥哥看書 - 斯文
醜男看書 - 書呆子
帥哥做運動 - 活力
醜男做運動 - 核突
帥哥睡著了 - 可愛
醜男睡著了 - 懶惰
帥哥口甜舌滑 - 風趣
醜男口甜舌滑 - 流氓
帥哥一言不發 - 冷酷
醜男一言不發 - 高逗
帥哥對女士禮讓 - 有風度
醜男對女士禮讓 - 圖謀不軌
帥哥耍溫柔 - 體貼
醜男耍溫柔 - 娘娘腔
帥哥裝豪邁 - 男人味
醜男裝豪邁 - 粗漢一名
帥哥的頭髮被風吹起 - 瀟灑
醜男的頭髮被風吹起 - 扮晒野
帥哥拒絕了自己 - 羨慕她
醜男拒絕了自己 - 唔希罕 |
2009 年 1 月 4 日 星期日  |
有......  |
分類: 我的感想 |
點解我身邊ge人 ,
個個都好似好中意ge人咁ge!!
wawa 有
terry 有
呀mei 有
肥浤 有
呀儀 有
腳軟敏 有
佩珍 有
敏怡 有
表妹 有
通通 有
零一 有
暉伯 有
好似差唔多個個都有呀!!
某d可能有 , 但係我唔知啫!!
其實講真啊!!
我真係好羨慕以上ge人架!!
因為佢地個個都有目標 ,
有自己ge方向 ,
但係我..........
仲迷失係呢個殘酷ge世界度!!
唉~~~
到底.............
我幾時先可以走出呢個咁ge世界呢??
|
2009 年 1 月 2 日 星期五  |
玩!!  |
分類: 未分類 |
琴日我地成家人 ,
一起玩表妹啊!!
好搞笑啊!!
不過佢地好衰啊!!
人地本來同表妹傾緊佢再見返佢男友架嘛!!
佢好怕羞啊!!
同我傾都咁怕羞 ,
睇得出 , 佢見到佢果陣 ,
有幾怕羞啦!!
好搞笑啊!!
今日我終於見識到 ,
唔吸煙ge網吧!!
真係好O嘴啊!!
不過果陣去ge多數都係學生 ,
仲著校服tim!!
唔怪之得唔吸煙啦!!
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 72 | »
|