| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 17 日 星期一  |
i like i like i like~~~  |
分類: 喜 |
自從re睇左歌舞青春後 ,
我好中2 english 啊!!
雖然冇時間去睇第三集。
但係對 ehglish ge 興趣都大左啊!!
以前miss派俾我ge工作紙 ,
我睇都唔睇 , 一係就返去抄 ,
一係就唔交。
但係今日miss冇俾工作紙俾我地。
我卻覺得好怪。
仲要求佢私人俾我tim!!
唔知我係咪傻左呢??
今日我同 (咸蛋) 上英文堂果陣睡教。
睡醒之後 , 我地係度逗勤力。
逗好學。搞到miss話又唔係 ,
唔講又唔係。淨係係度笑。
好開心架!!
放左學之後 , 我特登去挑逗 (miss呂) ,
佢好好玩架!! 一講起 (謝sir)
佢就會面紅ge啦!!
我問佢點解 , 佢話係被我激親喎!!
又唔見我講 (陳sir) 果陣佢面要。
講大話都唔講好d ge!!
佢好好玩架!! 又好好人喎!!
|
2008 年 11 月 16 日 星期日  |
^^  |
分類: 我的感想 |
唸清楚啦!!
原來我ge經歷同 (珍珍) 一樣。
終於有人明白我啦!!
不過佢同我講 ,
佢同佢都只係3日。
因為冇feel。
拍拖就緊要就係講feel。
如果冇feel , 仲算係拍拖咩??
我唸我應該同佢講清楚。
原因我唸 , 只有我同 (珍珍) 先知。
因為我地有有經歷過。
聽日就測驗啦!!
但係我連少少ge緊張都冇囉!!
係咪因為聽日考中文呢??
我唔知。 我淨係知道我好輕鬆。
我真係唔應該啊!!
|
2008 年 11 月 15 日 星期六  |
開開心心  |
分類: 喜 |
今日玩得好開心啊!!
今日同 (啊袓) 佢地玩打架。
超黑人憎囉!! 佢一邊打我 ,
一邊話佢唔打女仔囉!!
超低能啊!! 不過玩得好開心架!!
本身唸住溫書架!!
突然 (馬溜) 打電話黎 ,
要我做義工喎!! 本來唸住唔去架!!
不過都好耐冇見過我細咯。
去見下佢都好ge!!
去到果度 , (啊袓) 教左我d唔係好識ge english
然後我地就開始打架啦!!
跟住我同唔知叫咩名ge人激嬲左佢,
唔知叫咩名ge人俾佢打 ,
佢問 (啊袓) 點解淨係打佢 ,
唔打我。佢話,
佢從來唔打女人。
咩啊!! 我唔係女人啊!!
可惡 , 可惡 , 我邊有咁老啊!!
佢啊 , 又話我傻啦!!
不過講真啊!!
如果 "佢" 都可以好似 (啊袓) 咁。
同我咁傾得 , 而唔係緊緊張張咁。
而唔係防防備備咁ge!!
或者我都會中2佢ge!!
可惜 , 我完全摸唔透佢ge心。
|
2008 年 11 月 13 日 星期四  |
分別  |
分類: 我的感想 |
我唔係一個好情人!!
我認。
但係我想要ge愛情 ,
又有邊個可以俾到我呢??
我要ge唔係日日夜夜都要見面 ,
都要傾計。都要一起。
我要ge只係 ,
係對方唔得閒果陣 , 忙緊 ,
同對方講 : 辛苦晒 , or 唔阻你啦!!
係對方得閒果陣 , 或悶果陣
第一唸起ge , 就係彼此。
呢d先係我想要ge愛情。
當然我都覺得我好自私。
但係我亦講過。
我唔係一個好情人。
|
好多野  |
分類: 我的感想 |
我今次有做到我ge目標。
我有謹慎我ge言行舉止。
我有變成雙面人 , 但係今次唔係唔俾自己軟弱。
而且唔想傷害人。
我有變成神秘人 , 我亦有唔會俾人猜到我ge心。
但係我好累啊!! 原來人係可以自私到咁架!!
我有製造另一個ge我。
一個唔屬於我ge我。
一個連我都唔識ge我。
咁做我會累嗎??
唔知。
但係勉強ge笑容 , 令我十分累。
不過我係唔會哭架!!
一定唔會。because i am the best!
|
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 72 | »
|