墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 6
累積人氣: 5293
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 17 日  星期一   晴天


i like i like i like~~~ 開心 分類:

        自從re睇左歌舞青春後 ,

我好中2  english 啊!!

雖然冇時間去睇第三集。

但係對  ehglish ge 興趣都大左啊!!

以前miss派俾我ge工作紙 ,

我睇都唔睇 , 一係就返去抄 ,

一係就唔交。

但係今日miss冇俾工作紙俾我地。

我卻覺得好怪。

仲要求佢私人俾我tim!!

唔知我係咪傻左呢??

 

今日我同 (咸蛋) 上英文堂果陣睡教。

睡醒之後 , 我地係度逗勤力。

逗好學。搞到miss話又唔係 ,

唔講又唔係。淨係係度笑。

好開心架!! 

 

放左學之後 , 我特登去挑逗 (miss呂) ,

佢好好玩架!!  一講起 (謝sir)

佢就會面紅ge啦!!

我問佢點解 , 佢話係被我激親喎!!

又唔見我講 (陳sir) 果陣佢面要。

講大話都唔講好d  ge!!

佢好好玩架!!  又好好人喎!!

 



2008 年 11 月 16 日  星期日   晴天


^^ 愉快 分類: 我的感想

         唸清楚啦!!

原來我ge經歷同 (珍珍) 一樣。

終於有人明白我啦!!

不過佢同我講 ,

佢同佢都只係3日。

因為冇feel。

拍拖就緊要就係講feel。

如果冇feel , 仲算係拍拖咩??

我唸我應該同佢講清楚。

原因我唸 , 只有我同 (珍珍) 先知。

因為我地有有經歷過。

 

聽日就測驗啦!!

但係我連少少ge緊張都冇囉!!

係咪因為聽日考中文呢??

我唔知。 我淨係知道我好輕鬆。

我真係唔應該啊!!

 



2008 年 11 月 15 日  星期六   晴天


開開心心 愉快 分類:

           今日玩得好開心啊!!

今日同 (啊袓) 佢地玩打架。

超黑人憎囉!!  佢一邊打我 ,

一邊話佢唔打女仔囉!!

超低能啊!! 不過玩得好開心架!!

本身唸住溫書架!! 

突然 (馬溜) 打電話黎 ,

要我做義工喎!!  本來唸住唔去架!!

不過都好耐冇見過我細咯。

去見下佢都好ge!!

 

去到果度 , (啊袓) 教左我d唔係好識ge  english

然後我地就開始打架啦!!

跟住我同唔知叫咩名ge人激嬲左佢,

唔知叫咩名ge人俾佢打 ,

佢問 (啊袓) 點解淨係打佢 ,

唔打我。佢話,

佢從來唔打女人。

咩啊!!  我唔係女人啊!!

可惡 , 可惡 , 我邊有咁老啊!!

佢啊 , 又話我傻啦!!

 

不過講真啊!! 

如果 "佢" 都可以好似 (啊袓) 咁。

同我咁傾得 , 而唔係緊緊張張咁。

而唔係防防備備咁ge!!

或者我都會中2佢ge!!

可惜 , 我完全摸唔透佢ge心。

 



2008 年 11 月 13 日  星期四   晴天


分別 愉快 分類: 我的感想

         我唔係一個好情人!!

我認。

但係我想要ge愛情 ,

又有邊個可以俾到我呢??

我要ge唔係日日夜夜都要見面 ,

都要傾計。都要一起。

我要ge只係 ,

係對方唔得閒果陣 , 忙緊 ,

同對方講 : 辛苦晒 , or 唔阻你啦!!

係對方得閒果陣 , 或悶果陣

第一唸起ge , 就係彼此。

呢d先係我想要ge愛情。

當然我都覺得我好自私。

但係我亦講過。

我唔係一個好情人。

 



好多野 愉快 分類: 我的感想

             我今次有做到我ge目標。

我有謹慎我ge言行舉止。                                                                            

我有變成雙面人 , 但係今次唔係唔俾自己軟弱。  
 
而且唔想傷害人。
               
我有變成神秘人 , 我亦有唔會俾人猜到我ge心。
 
但係我好累啊!!  原來人係可以自私到咁架!!
                                
我有製造另一個ge我。
 
一個唔屬於我ge我。
 
一個連我都唔識ge我。

咁做我會累嗎??

唔知。

但係勉強ge笑容 , 令我十分累。

不過我係唔會哭架!!

一定唔會。because i am the best!