首先 , 祝福 (啊廖) 同我ge未來弟媳 ,
幸福快樂。你知道我依家ge興奮心情嗎??
呢一刻 , 我等左好耐啦!!
好想快d睇到我ge弟媳啊!!
哈哈......................
high 大左啊!! 哈哈.......
昨日 , 我地幾個又傾以前d野啦!!
講小學果陣 , my brother中2邊個。
我又中2邊個 , my younger brother又中2邊個。
幾搞笑架!! 因為my mother 問同 (啊廖) 同一題問題。
"點解你會中2佢? "
因為我講左俾my mother知 ,
我小學果陣 , 中2過 嘉明叔叔 。
但係中2係一種感覺 , 唔係我可以控制架!!
唔係咩?? d人咁中2問d冇答案ge問題ge!!
其實曾經有段時間 , 我係以為 , 亦都希望佢追我架!!
但係當佢避開我果陣 , 我ge以為 , 我ge希望都冇晒啦!!
我曾經偷偷哭過架!!
嗯......... 我唸我玩暗戀果陣 ,
最開心ge時候 , 應該係佢黎我屋企 ,
同my brothers玩games果陣。
雖然我地冇咩傾過計。
不過果陣 , 係我可以光明正大咁望住佢ge時候。
真係好開心架!! 嘻嘻......... ( 變左變態佬!! )
不過唔知幾時開始佢再都冇上過黎。
my mother仲成日問我點解佢唔上黎。
仲叫我去叫佢上黎。
大佬啊!! 點開口啊!!
不過佢每問一次 , 我ge心就痛一次。
當然 , 我係唔會話佢知架!! 直到昨日。
至於我點解要講出黎呢??
因為我已經唔介意俾任何人知!!
Because I know , he is past .
唔知點解我好奇怪架!!
當我中2左一個人果陣 ,
我會想辦法避開佢 ,
然後再望住佢每一個動作。
死囉!! 我會唔會變左變態佬架!! ( 嘻嘻....... 講笑架!! )
我唸應該係驚掛。
我係咪成長左呢??
我係咪成熟左呢??
我係咪同我ge年齡相符呢??
我都知ge啦!! 哈哈...........
|