墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 31
累積人氣: 5405
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 5 日  星期三   微雨


唉~~ 不安 分類:

      唉~~  今日真係好驚險啊!!

一早頭 , 差d遲到啊!!

又冇的士喎!!  真係黑人憎。

搞到我要跑返黎。

因為我唔中2遲到果種feeling ,

好彩最後都冇遲到。

不過果身體痴痴林林。

好唔舒服啊!!  超想沖涼囉!!

跟住派測試卷。

仲以為自己一定肥tim!!

因為錯左2題 , 又有2題冇做喎!!

嚇死啊!!  好彩都冇肥到。

放左學之後 , 為左唔去choir

見到 MK 狂走囉!!

仲要3度見到佢囉!!

嘩!!  今日真係好恐怖啊!!

心血少D都嚇死啊!!

 



2008 年 11 月 3 日  星期一   時晴時雨


真係好想!! 愉快 分類: 我的感想

            原來人 , 真係需要一個地方靜靜咁坐!!

唔需要 , 唔需要靚!!

只要果地方靜就可以啦!!

最近返學等放學!!

放左學又等返學。

覺得自己好浪費時間啊!!

就黎溫書ge心情都冇。

一個生字 , 記左半個鐘都記唔入腦。

真係好想充實自己啊!!

我唔小啦!!  已經16歲啦!!

有好多野我希望做ge!!

都做到啦!!  e.g. : 義工。

我好想去兒童院度做義工架!!

我仲叫左 tony 幫我搵下tim!!!

我中2兒童ge天使面孔 , 魔鬼性格。

亦中2佢ge愛恨分明。

唔似得現代人ge殘酷。

明明係朋友都可以變成敵人。

明明係敵人都可以一夜之間變好人。

我依家分唔清 , 邊個是敵 ., 邊個是友啦!!

 



2008 年 11 月 2 日  星期日   晴天


回味 愉快 分類: 未分類

  係好靚仔呢??

 

 好肥好cute啊!!

 

 咁大個都好似男仔啊!!  如果唔著裙ge話。

 

 係咪好warm呢??  似唔似我啊??

 

好大個肚肚啊!! 好彩依家keep得返。



解悶 愉快 分類: 我的感想

            天~ 好快就黑 , 風~ 慢慢咁強起黎。

一陣陣ge歌聲 , 一次次拖鞋ge嗒嗒聲。

仲有籃球ge跳躍聲。

呢d都係最好ge摧眠曲。

冇錯 , 我係籃球場。

真係好想睡啊!!

不過果度好凍啊!!

我係度做咩??

睇人打籃球。雖然我唔中2打籃球。

但係我卻好中2睇人打。

天再黑d , 我又凍又肚餓。

但係卻唔想食野喎。

再過一陣 , 我開始唔肚餓啦!!

因為咩??

因為睇到佢地打籃球打到出晒汗。

係燈光ge照射下 , 油亮亮的。

好核突啊!!  唔使都飽啦!!

我唸呢個都係減肥ge最好方法!!

睇睇下 , 又開始悶啦!!

混下混下 , 又一日啦!!

 



2008 年 11 月 1 日  星期六   時晴時雨


私人感情! 分類: 我的感想

           首先 , 祝福 (啊廖) 同我ge未來弟媳 ,

幸福快樂。你知道我依家ge興奮心情嗎??

呢一刻 , 我等左好耐啦!!

好想快d睇到我ge弟媳啊!!

哈哈......................

high 大左啊!!  哈哈.......

 

昨日 , 我地幾個又傾以前d野啦!!

講小學果陣 , my brother中2邊個。

我又中2邊個 , my younger brother又中2邊個。

幾搞笑架!! 因為my mother 問同 (啊廖) 同一題問題。

"點解你會中2佢? "

因為我講左俾my mother知 ,

我小學果陣 , 中2過  嘉明叔叔 。

但係中2係一種感覺 , 唔係我可以控制架!!

唔係咩?? d人咁中2問d冇答案ge問題ge!!

其實曾經有段時間 , 我係以為 , 亦都希望佢追我架!!

但係當佢避開我果陣 , 我ge以為 , 我ge希望都冇晒啦!!

我曾經偷偷哭過架!!

 

嗯.........  我唸我玩暗戀果陣 ,

最開心ge時候 , 應該係佢黎我屋企 ,

同my brothers玩games果陣。

雖然我地冇咩傾過計。

不過果陣 , 係我可以光明正大咁望住佢ge時候。

真係好開心架!! 嘻嘻.........  ( 變左變態佬!! )

不過唔知幾時開始佢再都冇上過黎。

my  mother仲成日問我點解佢唔上黎。

仲叫我去叫佢上黎。

大佬啊!!  點開口啊!!

不過佢每問一次 , 我ge心就痛一次。

當然 , 我係唔會話佢知架!!  直到昨日。

至於我點解要講出黎呢??

因為我已經唔介意俾任何人知!!

Because I know  , he is past .

 

唔知點解我好奇怪架!!

當我中2左一個人果陣 ,

我會想辦法避開佢 ,

然後再望住佢每一個動作。

死囉!!  我會唔會變左變態佬架!!  ( 嘻嘻.......  講笑架!! )

我唸應該係驚掛。

 

我係咪成長左呢??

我係咪成熟左呢??

我係咪同我ge年齡相符呢??

我都知ge啦!!  哈哈...........